  • 11. Data: 2009-10-01 07:24:22
    Temat: Re: Seria U09 na systemach
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 30 Wrz, 12:19, "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>
    wrote:
    > 1. Nie zakladasz wystapienia maxDD wyzszego niz historyczne?
    > 2. Ile transakcji robisz srednio w kwartale?
    >
    > DJ

    teoretycznie moze wystapic DD wiekszy niz historycznie,
    ale cecha krzywej wyniku mojego systemu jest typowosc w DD.
    Typowy DD 150-200 pkt o czestotliwosci srednio raz w miesiacu
    i MaxDD ok 400 pkt wystepujacy srednio raz na 9 miesiecy.
    Ta typowosc wykorzystuje darzac do redukcji szczegolnie ryzyka
    poczatkowego.
    Mam jeszcze w systemie cos co nazwalem StartPoints czyli wskaznik
    optymalnego startu dla nowej pozycji.
    Zielone kreski na wykresie Equity >>
    http://www.bankfotek.pl/view/248440
    Wejscie w tych miejscach redukuje ryzyko poczatkowe
    Wykresy Equity dla wejsc w tych punktach>>>
    http://www.bankfotek.pl/view/248444
    Czyli zaczynajac w najgorszym momencie na szczycie krzywej wyniki i
    zaliczajac maxDD nadal jestem ponad 50% kapitalu,
    ale biorac pod uwage mozliwosc wystapienia bardziej extremalnego
    scenariusza wchodze w predykowanych punktach startowych gdzie
    teoretycznie mam ryzyko poczatkowe 100 pkt. Nie mam 100% gwarancji ze
    takie podejscie zabezpieczy mnie przed przekroczeniem poziomu 50% DD
    na kapitale ( 10K na 1 szt ) ale zrobilem max na ile pozwala na dzis
    moja wiedza i doswiadczenie zeby tego uniknac.

    Interwal 15 minutowy
    ilosc transakcji srednio 1,5 dzienie
    czasochlonosc nie jest dla mnie istotna tak poniewaz od tego roku
    zajmuje sie tylko gra na FUT, wczesniej pracowalem w korporacji.
    Druga sprawa ze zalozylem mini Dealing Room ktory realizje mi
    transakcje na rachunkach, osobiscie rzadko skladam zlecenia.

  • 12. Data: 2009-10-01 09:49:41
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Wielkie dzieki za rzeczowe info.

    Pozdrawiam,
    DJ

  • 13. Data: 2009-10-02 07:38:05
    Od: "Jacek S." <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mylogi <m...@g...com> napisał(a):

    > Mam jeszcze w systemie cos co nazwalem StartPoints czyli wskaznik
    > optymalnego startu dla nowej pozycji.
    > Zielone kreski na wykresie Equity >>
    > http://www.bankfotek.pl/view/248440

    Witam
    Wnioskuję z tego, że jak system ma ok 200 pkt DD, to jest to ten optymalny
    start dla nowej pozycji.
    Czy jest to już uwzględnione na załączonym wykresie equity ?
    Pozdr
    Jacek

  • 14. Data: 2009-10-02 09:17:16
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 2 Paź, 09:38, "Jacek S." <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > start dla nowej pozycji.
    > Czy jest to już uwzględnione na załączonym wykresie equity ?

    Tak na wykresie Eq sa zaznaczone miejsca gdzie padly StartPoint'sy
    Nie jest to prosta zasada ze dd-200 ale zaczelo sie od obserwacji
    wlasnie typowosci DD
    StartPointsy maja trafnosc > 80% ale zdarza sie ze po SP nastepuje
    poglebienie DD a potem wygenerowanie kolejnego SP

    pzdr

    Mylogi

  • 15. Data: 2009-10-02 12:30:37
    Od: "Jacek S." <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mylogi <m...@g...com> napisał(a):

    > Tak na wykresie Eq sa zaznaczone miejsca gdzie padly StartPoint'sy

    To znaczy, ze po wygenerowaniu StartPointa zostaly otwarte nowe pozycje
    i wykres equity uwzglednia powiekszanie pozycji ?
    Bo tak po wygladzie tego equity to wydaje mi sie, ze jest to wynik gry stala
    liczba kontraktow. (?)
    Pozdr
    Jacek

  • 16. Data: 2009-10-03 07:35:58
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 2 Paź, 14:30, "Jacek S." <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > i wykres equity uwzglednia powiekszanie pozycji ?
    > Bo tak po wygladzie tego equity to wydaje mi sie, ze jest to wynik gry stala

    Tak jak piszesz Equity jest dla gry 1 kontraktem a linie zielone
    zaznaczaja StartPointy gdzie mozna wejsc w Equity, zaczac gre systemem
    tak zeby zredukowac ryzyko poczatkowe.
    Moze to dotyczyc tez zwiekszanie ilosci ktore ja traktuje jak otwarcie
    nowego rachunku.

  • 17. Data: 2009-10-03 14:35:44
    Od: "Jacek S." <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mylogi <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > tak zeby zredukowac ryzyko poczatkowe.
    > Moze to dotyczyc tez zwiekszanie ilosci ktore ja traktuje jak otwarcie

    Tylko ze te StartPointy zostaly pewnie naniesione na wykresie historycznym,
    no bo raczej z wyprzedzeniem to chyba jest niemozliwe ?
    Ogolnie to sprowadza sie to do strategii martyngalowej - jak system sprawuje
    sie dobrze to dziala ona bardzo dobrze, ale w przypadku wiekszego DD to moze
    byc niebezpieczne. Masz jakies zabezpieczenie na ewentualnosc takiego Black
    Swan-a ?

    Poza tym, zastanawiam sie, czy to co opisales wczesniej o tym nie
    reinwestowaniu zyskow w nowe pozycje, tylko odkladaniu na gre na nowym
    rachunku nie jest w sumie tylko takim zabiegiem psychologicznym ?

    Umiejetny MM to trudna sztuka ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek