  • 1. Data: 2003-11-25 00:00:09
    Temat: Servisco-LukasBank
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    PILNE
    wiecie moze ile czasu idzie przelew z servisco do Lukas Banku?
    Jesli 24(czyli wczoraj ) wplacili mi na konto pobranie to kiedy moze dojsc?
    Pozdrawiam
    Jacek

    --

    j...@p...pl
    www.powersoft.bisoft.pl

  • 2. Data: 2003-11-25 06:43:23
    Temat: Re: Servisco-LukasBank
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiecie moze ile czasu idzie przelew z servisco do Lukas Banku?
    > Jesli 24(czyli wczoraj ) wplacili mi na konto pobranie to kiedy moze

    Servisco to nie bank a firma kurierska co doskonale wiesz, wszystko zależy
    od tego, gdzie Servisco ma swoj wlasny rachunek, czyli jaki bank ich
    obsluguje. W sprzyjajacych okolicznosciach pieniazki mogly byc na koncie
    wczoraj, w niesprzyjajacych - kto wie......
    dx

  • 3. Data: 2003-11-25 10:55:37
    Od: "WojtekS" <s...@g...pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wiecie moze ile czasu idzie przelew z servisco do Lukas Banku?
    > Jesli 24(czyli wczoraj ) wplacili mi na konto pobranie to kiedy moze

    Mialem przypadek ze Stolica i mBankiem - kasa z pobrania doszla na konto
    rowniutko po 30 dniach od dnia odebrania przesylki przez adresata ...
    I teraz staram sie unikac wysylania przesylek kurierskich za pobraniem.

  • 4. Data: 2003-11-26 12:04:06
    Od: "Tomek" <news@swoboda_maps_.lublin.pl>

> [...]
    > wiecie moze ile czasu idzie przelew z servisco do Lukas Banku?
    > Jesli 24(czyli wczoraj ) wplacili mi na konto pobranie to kiedy moze

    Wiesz że wpłacili na konto, czy wiesz że adresat odebrał paczkę - różnica
    jest spora, bo to że odebrał i zapłacil f-mie kurierskiej nie oznacza że
    kasa poszła do ciebie.
    Trwato ok. 30 dni, nic nie pomagają interwencje bo _taka_jest_procedura_ -
    dotyczy to wszystkich kurierów, których znam Servisco, Stolica, WAB,
    Siódemka, Szybka Paczka.
    Pisze o tym kol. WojtekS post wcześniej.

    Tak na marginesie, jak wysyłam pocztą za pobraniem z przelewem na konto kasę
    mam max w 3 dni robocze od dobioru przez adresata.

    Tomek