  • 11. Data: 2011-12-02 18:26:57
    Temat: Re: Serwer News
    Od: blackue <b...@...pl>

    On Thu, 2011-12-01 at 08:01 -0800, root wrote:
    > Zna ktoś sensowny serwer usenetowy za free. Taki który działa i można
    > podpiąć do niego jakiegoś klienta. Serwer onetu wyleciał w powietrze.
    > A serwer googla nie jest sensowny, bo nie da się chyba działać przez
    > klienta a tylko ze stony web. Jeśli jest inaczej to proszę o jakieś
    > informacje.

    obecnie przenioslem sie na news.taks.gda.pl na ta chwile mi odpowiada

  • 12. Data: 2011-12-02 19:46:38
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "Przemyslaw Kempinski" napisał w wiadomości grup
    com...

    Wczoraj tez zmienilem, bo mnie juz onet wkurzyl na maxa. wzialem
    pierwszy z brzegu: news.atman.pl dziala bez logowania.
    =============

    http://niusy.onet.pl/
    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż serwis niusy.onet.pl został zamknięty. Onet
    zrezygnował ze świadczenia usługi grup dyskusyjnych i w związku z tym serwer
    NNTP news.onet.pl również został zamknięty. Zachęcamy do korzystania z
    alternatywnych serwerów niusowych i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Pozdrawiamy
    Onet.

    mi news.atman.pl nie dziala

    news.icm.edu.pl nie pokazuje grupy banki ani samochody

  • 13. Data: 2011-12-02 19:50:59
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "blackue" napisał w wiadomości grup
    >obecnie przenioslem sie na news.taks.gda.pl na ta chwile mi odpowiada

    sprawdzam działanie tegoż

  • 14. Data: 2011-12-04 22:11:27
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "Emeryt" napisał w wiadomości grup
    Ja korzystam z news.gazeta.pl
    =======
    po przetestowaniu :

    news.atman.pl