  • 11. Data: 2007-08-17 20:34:19
    Temat: Re: Serwery BRE zaniemogly?
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Andrzej Kłos napisał(a):
    > ale przy okazji zaczęły dochodzić "dziwne" emaile z prośbą o weryfikację
    > danych w mBanku, zbieżność w czasie przypadkowa?

    jakby ktoś chciał się pobawić:

    adres:
    http://www.alleducationnetwork.com/user/?verificatio
    n_code=6ywkcj0766153y2s42hjuu77hjbxrg4492mnpnt593e9d
    8ntzh&request_ssl=yes&secure=yes&op_code=012

    ale wyświetlany jako:
    https://www.mbank.com.pl/?verification_code=6ywkcj07

  • 12. Data: 2007-08-17 20:37:51
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Wojciech Nawara" news:fa4voo$9dv$2@kushnir.sileman

    > To nie awaria systemu bankowego - mLinia działa sprawnie.

    Awaria się skończyła :)

  • 13. Data: 2007-08-17 20:44:18
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Andrzej Kłos pisze:

    > adres:
    > http://www.alleducationnetwork.com/user/?verificatio
    n_code=6ywkcj0766153y2s42hjuu77hjbxrg4492mnpnt593e9d
    8ntzh&request_ssl=yes&secure=yes&op_code=012

    Ładny jest kolejny ekran:

    http://nawara.info/rozne/mbank.JPG

    Po wpisaniu danych (prawdziwych - oczywiście ;-) przerzuca do
    regulaminów. I tyle zabawy ;-(

    W każdym razie login podałem poprawny - zobaczymy, czy będzie jakieś
    logowanie nieudane... :-)

    WN

  • 14. Data: 2007-08-17 20:48:05
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > W każdym razie login podałem poprawny - zobaczymy, czy będzie jakieś
    > logowanie nieudane... :-)

    jak to jest automat to możesz "obudzić się z ręką w nocniku" - słynny
    licznik zliczający 50 błędnych logowań

    andy_nek

  • 15. Data: 2007-08-17 20:52:15
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Fri, 17 Aug 2007 22:44:18 +0200
    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Po wpisaniu danych (prawdziwych - oczywiście ;-) przerzuca do
    > regulaminów. I tyle zabawy ;-(
    >
    > W każdym razie login podałem poprawny - zobaczymy, czy będzie jakieś
    > logowanie nieudane... :-)

    Hmmmm a czasem po 3 błędnych logowaniach pod rząd nie blokuje konta -
    strzał w stopę? ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2007-08-17 20:54:50
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski pisze:

    > Hmmmm a czasem po 3 błędnych logowaniach pod rząd nie blokuje konta -
    > strzał w stopę? ;)

    A proszę bardzo. Telefon mam na wyciągnięcie ręki.

  • 17. Data: 2007-08-17 21:01:41
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Fri, 17 Aug 2007 22:54:50 +0200
    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > A proszę bardzo. Telefon mam na wyciągnięcie ręki.

    Gorzej będzie jak jakiś automat do tego zaprzęgną ;)
    Jednak te 3 razy to chyba było w Multi tak mi coś świta.

    Xenocide

  • 18. Data: 2007-08-17 21:06:16
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    > Gorzej będzie jak jakiś automat do tego zaprzęgną ;)

    Nie nadążam. To co wtedy? To mi przyblokują serwis www. To coś
    strasznego jest?

    > Jednak te 3 razy to chyba było w Multi tak mi coś świta.

    ?? Po 3 nieudanych logowaniach jest blokowany dostęp www. I to jest fakt.

    PS póki co ani jednej próby logowania...

  • 19. Data: 2007-08-17 21:38:23
    Od: "ArieL" <a...@n...gmail.com>

    "Pszczelarz Bartek"
    > Awaria się skończyła :)

    a po "awarii" program antyszpiegowski wynalazł mi 155 infekcji,
    gdzie normalnie łapie 2-6 sztuk...

    --
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2007-08-17 21:42:16
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > adres:
    > http://www.alleducationnetwork.com/user/?verificatio
    n_code=6ywkcj0766153y2s42hjuu77hjbxrg4492mnpnt593e9d
    8ntzh&request_ssl=yes&secure=yes&op_code=012

    To co - obstawiamy, kiedy stronę zdejmą? :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|