  • 11. Data: 2003-10-24 11:11:12
    Temat: Re: Serwisy SMSowe w bankach
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > przydatne jest jednak powiadamianie w bgz o nadchodzacych
    > platnosciach - jak sobiue ustawisz przelew (zlecen stalych niestety
    > nie dotyczy) na przyszla date to mozesz n dni wczesniej dostac
    > przypomnienie ze pojdzie przelew na kwote X a saldo jest teraz Y

    A mnie sie podoba WAP w Multi :) (z mBankowego malo korzystam).

  • 12. Data: 2003-10-24 12:41:51
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

    > O, zauważyłem że na ebankach jest znacznie lepszy link:
    >
    > http://www.ebanki.pl/banki/kanal_sms.html
    >
    > W pytaniu chodzi prawdopodobnie o coś, co na tej stronie nazywa się
    > 'sposób dostępu: powiadamianie'. Oferują to poza Inteligo:
    >
    > - BPH { wiadomość przy odrzuceniu przelewu, przy wykonaniu przelewu
    > ale tylko złożonego przez SMS, przy wystąpieniu debetu i przy
    > logowaniu do Sez@m, wysyłana na bieżąco }

    Ciekawe. Jesli informuja o takich rzeczach, to dlaczego nie informuja o
    wszystkim? Informacja o logowaniu jest bardzo interesujaca.

    > - Citi { wysyłane raz dziennie następnego dnia po przelewie i to za
    > 9.50 miesięcznie - wygląda to na żart jakowyś }

    Heh, o rany.

    > - Kredyt { wysyłane raz na tydzień, raz dziennie albo 'po zmianie
    > salda ale najwyżej raz dziennie }

    No, no, no, to jednak lepiej niz Citi. Ale to co najwyzej raz dziennie,
    to jakas skucha.

    > - PKO BP { saldo wysyłane rano następnego dnia po dniu w którym były
    > zmiany }

    Ktos juz pisal o tym kfiatku.

    > - Raiffeisen { saldo wysyłane codziennie rano }

    Codziennie to za czesto. Zreszta jesli moga codziennie, to moze lepiej
    po zmianie salda? Nie dostaje z Inteligo wiecej niz kilkanascie SMSow
    miesiecznie (ale musze przyznac, ze bardzo rzadko uzywam ichnej karty).

    > Jeśli te informacje są uptodate, to jakieś cechy zbliżone do inteligo
    > pokazuje tylko BPH ale niestety nie informuje o udanych przelewach i o
    > wpływach na konto (informuje za to o logowaniach do serwisu, czego
    > inteligo nie ma)

    Kurka, w kazdym czegos brakuje (a w wiekszosci prawie wszystkiego ;-) ).

    Bartol

  • 13. Data: 2003-10-24 13:31:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"
    > Kurka, w kazdym czegos brakuje (a w wiekszosci prawie wszystkiego ;-) ).

    nikt nie jest doskonaly :-)
    w BGZ jak ustawisz sobie powiadamianie ciagle jesli saldo > 0 to
    SMS z saldem bedziesz dostawal co 4 godziny (rowniez w nocy)
    - wtedy masz ich nadmiar a nie brak
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-10-24 14:22:54
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "Bartol Partol" <
    >
    > online powiadamia chyba tylko inteligo
    > w e-integrum bgz i solo nordea sa sms na drugi dzien jesli saldo przekroczylo
    > jakis zadany przez ciebie prog - to jest jednak slaba usluga
    >
    > przydatne jest jednak powiadamianie w bgz o nadchodzacych platnosciach - jak
    > sobiue ustawisz przelew (zlecen stalych niestety nie dotyczy) na przyszla date
    > to mozesz n dni wczesniej dostac przypomnienie ze pojdzie przelew na kwote X a
    > saldo jest teraz Y
    > *** blad ***

    Nie należy zapominać o ING Bank Slaski, ma online'owe powiadomienia o zmianie
    salda, można ustalić limity kwot, funkcjonalność chyba trochę lepsza od
    Inteligo, zobacz info www.ing.pl
    Pozdrawiam
    Knecht

  • 15. Data: 2003-10-24 14:40:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Knecht"
    > Nie należy zapominać o ING Bank Slaski, ma online'owe
    > powiadomienia o zmianie salda, można ustalić limity kwot,
    > funkcjonalność chyba trochę lepsza od

    wlazłem w INGonline i nic nie widze - gdzie ty masz te SMS??
    a moze ja mam jakś okrojoną wersję z tego tytułu,
    że mam "taryfe 0" :-)
    *** blad ***

  • 16. Data: 2003-10-24 14:52:30
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

> [...]
    >
    > wlazłem w INGonline i nic nie widze - gdzie ty masz te SMS??
    > a moze ja mam jakś okrojoną wersję z tego tytułu,

    Zobacz info http://www.ing.pl/u235/navi/106921

    Serwis SMS powiadomienia :)

    Pozdrawiam
    Knecht

  • 17. Data: 2003-10-24 15:47:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Knecht"

    > Zobacz info http://www.ing.pl/u235/navi/106921

    a czy ktoś używa jeszcze HaloŚląski :-))
    nie ma tego do normalego rachunku dostępnego przez ING BankOnline
    więc się nie liczy
    *** blad ***

  • 18. Data: 2003-10-24 16:27:41
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "Knecht"

    > a czy ktoś używa jeszcze HaloŚląski :-))
    > nie ma tego do normalego rachunku dostępnego przez ING BankOnline
    > więc się nie liczy
    > *** blad ***

    Skąd taka obawa, HaloŚląski jest standardowo udostępniony dla normalnego konta
    osobistego, jesli masz wątpliwości zatelefonuj do infolinii, nie ma zadnych
    przeszkód w korzystaniu z HS i SMS i ING BankOnline jednoczesnie :)
    Pozdrawiam
    Knecht

  • 19. Data: 2003-10-24 19:50:41
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Knecht <a...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> [...]
    zadnych
    > przeszkód w korzystaniu z HS i SMS i ING BankOnline jednoczesnie :)

    Przeszkody finansowe? ;-) O ile pamiętam za każdy sms otrzymany _z banku_
    płaci się 50 gr i za każde połączenie z HaloŚląski 1.20 zł _z konta_.

  • 20. Data: 2003-10-25 07:56:31
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message
    > No ale tu odpowiedź też była nienajlepsza - bo o tym co się dzieje na
    > kontach informuje bardzo niewiele banków, gros ma serwisy SMSowe
    > polegające na odpowiadaniu na pytania klientów a nie na wysyłaniu
    > powiadomień.

    Odpowiedz na pytanie tez jest informacja, ale zakonczmy ta dyskusje, bo sie
    robi bez sensu :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak