  • 11. Data: 2004-06-05 14:11:34
    Temat: Re: Sesje Elixiru...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 5 Jun 2004 13:44:50 +0200, w <c9sbsi$524$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > AFAIR zawsze ostatnia wychodząca o 13:25

    Oj, kiedyś to chyba nawet wcześniej było...

  • 12. Data: 2004-06-05 14:50:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    to co zwykle, kiedy piszą o mBanku ;-)

  • 13. Data: 2004-06-05 15:04:35
    Od: "Qlfon" <r...@l...WYWALTO.pl>

    inteligo:
    wychodzące: 8, 12, 15
    przychodzące: 11.30, 15.30, 17.30 (dodatkowo międzyoddziałowe z pkobp
    13.30-15.30 i 18.30)

    Iwona :)

  • 14. Data: 2004-06-05 16:34:51
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    local...

    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/accnts-param
    >
    > Tam mam takie 6 kolumn z godzinami:
    > 1 przych, 2 przych, 3 przych, 1 wych, 2 wych, 3 wych.
    > Jak ktoś zna więcej to proszę podesłać.

    Czy to są godziny sesji wychodzących, czy przychodzących?

    Konkretnie interesuje mnie przelew z Lukas Banku do BZ WBK. Pieniądze muszą
    być w BZ WBK w poniedziałek. Czy dobrze rozumiem, że muszę nadać przelew w
    poniedziałek do 12:15, to wtedy Lukas Bank go wyśle, a o 15:00 BZ WBK w
    czasie sesji przychodzącej otrzyma ten przelew???

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 15. Data: 2004-06-05 20:19:17
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | poniedziałek do 12:15, to wtedy Lukas Bank go wyśle, a o 15:00 BZ WBK w
    | czasie sesji przychodzącej otrzyma ten przelew???

    Dokładnie tak słałem pieniądze w styczniu: LUKAS --> BZWBK. Przelew złożony
    był ok. 11:00 (nie pamiętam dokładnie) i tego samego dnia był w BZWBK.
    Różnica jedynie taka, że fizycznie składałem go w oddziale Lukasa.

    Jaca

  • 16. Data: 2004-06-05 21:08:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Radosław Popławski wrote:
    >
    > to co zwykle, kiedy piszą o mBanku ;-)

    Eeee, nieee,
    tym razem to był wyjątkowo konkretny
    i wyjątkowo powściągliwy(=zmęczony, leniwy ;->) zarazem ;-)

    Zauważ, że ten post wnosił do wątku informację (SIC!)
    (jak on to zrobił?;-P)
    i to na dodatek prawdziwą, bo o ile pamiętam,
    to kieeedyś były nieco wcześniejsze godziny sesji.

    St.

  • 17. Data: 2004-06-05 21:23:43
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    S.T. wrote:
    > Eeee, nieee,
    > tym razem to był wyjątkowo konkretny
    > i wyjątkowo powściągliwy(=zmęczony, leniwy ;->) zarazem ;-)

    Przy sobocie, po robocie ;-)

    > Zauważ, że ten post wnosił do wątku informację (SIC!)
    > (jak on to zrobił?;-P)
    > i to na dodatek prawdziwą, bo o ile pamiętam,
    > to kieeedyś były nieco wcześniejsze godziny sesji.

    Tego nie pamiętam. Wydawało mi się że od 2000 roku godzina III sesji była
    właśnie taka.
    Ale wtedy mało zwracałem uwagę na takie szczegóły.
    Może ktoś jeszcze to pamięta i może potwierdzić?

    Bogdan B.

  • 18. Data: 2004-06-05 22:19:37
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tego nie pamiętam. Wydawało mi się że od 2000 roku godzina III sesji była
    > właśnie taka.
    > Ale wtedy mało zwracałem uwagę na takie szczegóły.
    > Może ktoś jeszcze to pamięta i może potwierdzić?

    znalazłem coś takiego:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=296
    9&t=2934&v=t
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=294
    6&t=2934&v=t
    z tego by wynikało, że same godziny sesji są może bez zmian,
    ale graniczne godziny zlecania przelewów były wcześniejsze.
    Kojarzy mi się też, że był wtedy problem
    z przetransferowaniem tego samego dnia
    kasy spływającej I sesją przychodzącą.

  • 19. Data: 2004-06-06 05:11:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    6 Jun 2004 00:19:37 +0200, w <0...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ale graniczne godziny zlecania przelewów były wcześniejsze.
    > Kojarzy mi się też, że był wtedy problem

    Oczywiście, że były wcześniejsze.
    Jak jeszcze trochę się sprężycie, to może i dojdziecie w końcu do prawidłowej
    godziny, drogie Sherlocki Holmesy za dyszkę :).
    Zaczynacie w końcu składnie myśleć, ale i tak musicie jeszcze popracować nad
    sobą ;)

  • 20. Data: 2004-06-06 06:16:40
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

> [...]
    > był ok. 11:00 (nie pamiętam dokładnie) i tego samego dnia był w BZWBK.
    > Różnica jedynie taka, że fizycznie składałem go w oddziale Lukasa.

    A to ma znaczenie, czy przelew będzie w oddziale, czy też przez Internet???
    Zdawało mi się, że przelewy przez Internet idą po prostu automatem w
    najbliższej sesji ...

    Tomek