  • 1. Data: 2010-04-08 10:20:39
    Temat: Sesje eliksir.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czy te wszystkie wykazy sesji eliksir są aktuaalne? Dzisiaj o 12:00:16
    zleciłem przelew z lukasa. Początkowo wisiał jak zawsze jako wykonany, ale
    już o12:12 jest jako zrealizoawny, czyli na pewno wyszedł z banku. Jak to
    się ma do publikowanych tabeli sesji eliksir? Dodam , ze w lukasie to nie
    pierwszyzna. Pieniądze , które ksiegują mi po jedenastej, wysyłam jeszcze
    tego samego dnia. A ostatnią sesje wychodzacą lukas ma podobno o jedenastej.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-04-08 10:25:10
    Temat: Re: Sesje eliksir.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 12:20:39 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Czy te wszystkie wykazy sesji eliksir s? aktuaalne? Dzisiaj o 12:00:16
    > zleci?em przelew z lukasa. Pocz?tkowo wisia? jak zawsze jako wykonany,
    > ale ju? o12:12 jest jako zrealizoawny, czyli na pewno wyszed? z banku.
    > Jak to sie ma do publikowanych tabeli sesji eliksir? Dodam , ze w
    > lukasie to nie pierwszyzna. Pieni?dze , które ksieguj? mi po jedenastej,
    > wysy?am jeszcze tego samego dnia. A ostatni? sesje wychodzac? lukas ma
    > podobno o jedenastej.

    Ktoś już pisał o Lukasie, że u nich jest to bardzo płynne i czasami
    właśnie nawet po godz. 12.00 potrafi jeszcze wyjść przelew.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-04-08 11:45:41
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 08 kwi 2010 o 12:20 GMT, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > tego samego dnia. A ostatnią sesje wychodzacą lukas ma podobno o jedenastej.

    To ze widzisz przelew jako zrealizowany, zupelnie nie oznacza ze poszedl
    elikisrem juz, po prostu w banku zostal zaksiegowany jako "zatwierdzony" i
    trafil do "bufora", jak przyjdzie sesja eliksiru, moze to byc nawet za 2
    dni czy wiecej biorac pod uwage weekendy i swieta, to wtedy bufor jest
    wrzucany do transakcji eliksiru..., wiec jak wysylasz kase, to kasa jest
    zabierana z Twojego konta w momencie zlecenia, a trafia do eliksiru dopiero
    przy najblizszej sesji...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-04-08 13:57:46
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wrzucany do transakcji eliksiru..., wiec jak wysylasz kase, to kasa jest
    > zabierana z Twojego konta w momencie zlecenia, a trafia do eliksiru

    Masz konto w lukasie? Chyba nie masz. Przelew jest JUŻ ZAKSIĘGOWANY w
    banku docelowym. W lukasie własnie rozróznisz przelew po oznaczeniu:
    wykonany, zrealizowany. Jak zlecisz w piatek popołudniu to widzisz go jako
    wykonany do poniedziałku do ósmej rano. Jak wyjdzie z banku to jest juz jako
    zrealizowany. Nie dotyczy to przelewów wewnetrznych, które zawsze pozostaja
    jako "wykonane".

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-04-09 15:37:57
    Od: "eko" <e...@h...pl>

    tyle razy pytacie się o te sesje a wystarczy wejść tu
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=harmonogram-sesji

    bo nie tylko od banku zależy o której jest ta sesja.