  • 11. Data: 2004-01-30 08:39:52
    Temat: Re: Sezam BPHPBK a Linux+Mozilla i komponent - HELP!
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > Sądzisz, że wprowadzenie opłaty .5 zł za przelew wygoni lepszych klientów, a nie
    > właśnie drobnicę? Bo mi się wydaje, że będzie wręcz odwrotnie.

    Wygoni krzykaczy i wygoni tych którzy robia dużo przelewów. O ile
    pierwszymi nie należy sie przejmować, o tyle Ci którzy robią dużo
    przelewów niekonieecznie muszą być drobnicą. A prawie na pewno są
    bardziej opłacalni (albo przynajmniej mniej kosztowni) niż ci którzy
    robią np. 6 wypłat z Eronetu (6 się wzięła nieprzypadkowo).
    Poza tym (mogę bredzić, nie jestem bankowcem, nie znam odpowiednich
    statystyk) Człowiek robiący dużo przelewów to pewnie taki dla którego
    jest to podstawowe konto (== wpływa na to konto pensja) a więc pewnie i
    osad większy.

    Poza tym wydaje mi sie, że bank powinien premiować operacje bezgotówkowe
    (_płatności_ kartą, przelewy właśnie) a nie wypłaty z bankomatów.
    Wprowadzenie tych 0,5 PLN za przelew tego warunku nie spełnia. No chyba,
    że w TPiO będą jeszcze inne pozycje zmienione.....
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 12. Data: 2004-01-30 09:26:43
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Jak będzie naprawdę chyba sami nie są pewni. Przekonamy się o tym (pośrednio) za
    jakiś czas, po kolejnych zmianach w TOiP.

    Jacek

  • 13. Data: 2004-01-30 10:11:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2004 18:47:43 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Pod Winda Mozilla 1.6 tez sie wywala, jedyny sposob to sciagniecie
    > komponentu 1.5 i dopiero pozniej (bo zbackupowaniu tych plikow)
    > upgrade do 1.6.

    Dzisiaj po prostu zaczęło znowu działać - pod operą, bo pod mozillą chyba
    nadal nie do końca jak należy... Nie wnikam w to co zrobili, ważne że jest...
    Oby więcej tak nie eksperymentowali.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 14. Data: 2004-01-30 15:57:32
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...gazeta.pl>

    Piotr Zet wrote:

    To pobierz pakiet z ftp suse i już lub znajdź rpma w necie.

    Pozdrawiam.
    --
    Wojciech Wojnowski
    mailto:w...@p...gazeta.pl