  • 1. Data: 2010-07-11 21:47:57
    Temat: Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    Hej,

    Właśnie dotarło do mnie info, że dla konta Sezam Direct w BePeHu teraz wypłaty
    z bankomatów w Polsce są za darmo dla wszystkich bankomatów w Polsce. Jedyna
    opłata za kartę to gdy nie zrobi się 4 transakcji bezgotówkowych w miesiącu.
    Wtedy jest 6 złotych opłaty za kartę. Według mnie to miła odmiana po tym jak
    do tej pory za darmo były tylko wypłaty w BPH i Euronet... Muszę powiedzieć że
    to kolejna zmiana na plus w ostatnim czasie w Bypyhu...

    Chyba się przeniosę ze wszystkimi transakcjami z Mille - tam za darmo w koncie
    internetowym są tylko bankomaty Mille - a to jednak nieporównywalne...

    Pozdro

    K.

  • 2. Data: 2010-07-12 05:39:32
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 11 Lip, 23:47, " Kay" wrote:
> [...]
    > do tej pory za darmo były tylko wypłaty w BPH i Euronet... Muszę powiedzieć że
    > to kolejna zmiana na plus w ostatnim czasie w Bypyhu...

    To wciaz drozej, niz w DB lub Aliorze, no i bodajze ING...
    Ale kierunek zmian dobry :)
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2010-07-12 07:50:35
    Od: " " <a...@g...pl>

    Kay <z...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba się przeniosę ze wszystkimi transakcjami z Mille - tam za darmo w koncie
    > internetowym są tylko bankomaty Mille - a to jednak nieporównywalne...

    A czy nadal trzeba płacić za przelewy (nie pamiętam czy same przelewy czy za
    hasła SMS do nich)?

  • 4. Data: 2010-07-12 07:54:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lip, 07:39, ls <l...@w...pl> wrote:

    > To wciaz drozej, niz w DB lub Aliorze, no i bodajze ING...
    > Ale kierunek zmian dobry :)

    Ale chyba zniesli zamiennik limitujacych brak oplaty transakcji z
    karta kredytowa.
    Kiedys mieli bardzo pozytywny objaw, ze jesli ktos placil ich KK, to
    transakcje nia automatycznie zwalnialy z oplaty za transakcje ( a
    raczej ich brak) karta debetowa.

  • 5. Data: 2010-07-12 09:47:35
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A czy nadal trzeba płacić za przelewy (nie pamiętam czy same przelewy czy
    > za
    > hasła SMS do nich)?

    Bodajże do 5 za darmo, zaufani za wyjątkiem pierwszego razu nie potrzebują
    SMS.
    Konta oszczędzające można zasilić bez robienia z nich zaufanych.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-07-12 21:15:45
    Od: Visco <v...@b...pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 00:54:22 -0700 (PDT), krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Kiedys mieli bardzo pozytywny objaw, ze jesli ktos placil ich KK, to
    >transakcje nia automatycznie zwalnialy z oplaty za transakcje ( a

    nie znieśli
    podnoszą opłatę "Za obsługę karty" z 3 na 6 jak nie wykonasz 4rech transakcji
    (od 01.08)

  • 7. Data: 2010-07-12 21:18:36
    Od: Visco <v...@b...pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 11:47:35 +0200, "J_K_K" <J...@i...fm>
    wrote:

    >Bodajże do 5 za darmo, zaufani za wyjątkiem pierwszego razu nie potrzebują
    >SMS.
    >Konta oszczędzające można zasilić bez robienia z nich zaufanych.

    poza tym, jednym wygenerowanym kodem SMS da się podpisać więcej przelewów (w
    ramach jednej sesji logowania)

  • 8. Data: 2010-07-12 21:30:12
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > nie znieśli
    > podnoszą opłatę "Za obsługę karty" z 3 na 6 jak nie wykonasz 4rech
    transakcji
    > (od 01.08)
    No tak - ale w Wawce to mozesz 4 bilety jednorazowe kupic w biletomacie placac
    karta i masz z dyni - a transakcje robisz na 4 x 2,80 miesiecznie ;-)

    Z reszta oplata ktora mozesz w prosty sposob anulowac jest OK (4 operacje
    bezgotowkowe karta to nie dramat) - mnie akurat wkurzylo Mille w zeszlym roku
    jak nagle oglosili ze zeby zniesc oplate za ROR-a to musze na nim trzymac 5000
    PLN sredniomiesiecznego salda!

    Pozdro

    K.

  • 9. Data: 2010-07-12 22:17:16
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Visco" <v...@b...pl> napisał w wiadomości
    > poza tym, jednym wygenerowanym kodem SMS da się podpisać więcej przelewów
    > (w
    > ramach jednej sesji logowania)

    Zgadza się :-)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-07-13 06:38:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lip, 23:15, Visco <v...@b...pl> wrote:

    > nie znieśli
    > podnoszą opłatę "Za obsługę karty" z 3 na 6 jak nie wykonasz 4rech transakcji
    > (od 01.08)

    Ale czy dokonywanie transakcji wylacznie KK powoduje nienalicznei
    oplaty na karcie debetowej?