  • 21. Data: 2004-10-20 21:35:54
    Temat: Re: Sezam - bordello
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    chairon napisał(a):

    > Czy chcesz przez to powiedzieć, że od momentu załadowania się strony do
    > realizacji przelewów użytkownik ma 20 sekund na wklepanie wszystkich danych
    > (nr konta, nazwa odbiorcy, tytuł płatności), bo inaczej sesja wygasa???

    *Miał* a nie *ma*. Nie wiem jak jest teraz bo konto zlikwidowałem jakiś
    czas temu.

    Ale tak to właśnie wyglądało. Wchodziłem sobie do Inteligo do części
    transakcyjnej, szukam sobie danych do przelewu, spokojnie wpisuję,
    sprawdzam, zatwierdzam a tutaj...łup. Trzeba się logować ponownie. Byłbym w
    stanie zrozumieć gdybym się grzebał z 10 minut, ale wpisanie przelewu i
    sprawdzenie poprawności danych to około 1,5 minuty. Widocznie w Inteligo
    przyjęli, że taka operacja nie powinna przekroczyć 10 sekund :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 22. Data: 2004-10-20 21:36:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Na moj gust to jest jakies 10 minut.

    Na mój też. Ciekawe więc dlaczego się działo to co się działo? Poza tym to
    nie tylko ja miałem taki problem. Paru moich znajomych też potwierdziło
    takie problemy

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 23. Data: 2004-10-20 21:42:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Jestem pewien a Ty? :)

    No wlasnie ja tez jestem pewien.

    Bartol

  • 24. Data: 2004-10-20 21:44:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Na mój też. Ciekawe więc dlaczego się działo to co się działo? Poza tym to
    > nie tylko ja miałem taki problem. Paru moich znajomych też potwierdziło
    > takie problemy

    Juz nie pamietam preistorii i nie wykluczam, ze kiedys bywalo kiepsko.
    Jak wszedzie zreszta. Ale od dluzszego czasu sposob dzialania serwisu
    www inteligo nie daje powodow do narzekan.

    Bartol

  • 25. Data: 2004-10-21 07:13:46
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Juz nie pamietam preistorii i nie wykluczam, ze kiedys bywalo kiepsko.
    > Jak wszedzie zreszta. Ale od dluzszego czasu sposob dzialania serwisu
    > www inteligo nie daje powodow do narzekan.

    To jednak się chyba zgubiłeś w tym wątku :))

    Przecież ciągle piszę, że miałem *kiedyś* problem z Inteligo a nie, że mam
    problem *teraz*

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 26. Data: 2004-10-21 07:14:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > No wlasnie ja tez jestem pewien.

    Wątpię. Przeczytaj uważnie cały wątek i pomyśl przez 20 sekund samodzielnie
    o jakim ja piszę okresie korzystania z Inteligo

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 27. Data: 2004-10-21 09:26:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Wątpię. Przeczytaj uważnie cały wątek i pomyśl przez 20 sekund samodzielnie
    > o jakim ja piszę okresie korzystania z Inteligo

    No widzisz. Pierwsze konto w Inteligo zalozylem jak tylko ten bank sie
    pojawil na swiecie (w pierwszym lub drugim miesiacu dzialalnosci). I od
    tamtego czasu korzystam z Inteligo dokonujac przynajmniej jednego
    przelewu miesiecznie.

    Pamietam, ze na samym poczatku system troche sie slimaczyl (ale szybko
    to sie poprawilo i tak jest do teraz), jak wylogowalo mnie, to po
    zalogowaniu trafialem na strone glowna (teraz wraca sie tam skad sie
    wylecialo). Nie pamietam za to, zebym mial problemy ze zbyt krotkim
    czasem na zdefiniowanie przelewu. Nawet jesli cos takiego sie zdarzalo,
    to tak rzadko, ze nie pamietam.

    Bartol

  • 28. Data: 2004-10-21 09:28:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Przecież ciągle piszę, że miałem *kiedyś* problem z Inteligo a nie, że mam
    > problem *teraz*

    To moze nie wypowiadaj sie o tym jak jest teraz? Twoje odpowiedzi:
    _kiedys_ bylo do dupy, na pytanie: jak jest _teraz_ w inteligo, sa
    troche nie na miejscu.

    Bartol

  • 29. Data: 2004-10-21 19:59:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > To moze nie wypowiadaj sie o tym jak jest teraz?

    Ależ nie wypowiadam się. Wyraźnie i precyzyjnie informuję o czasie
    przeszłym. Kupić Ci okulary?

    > Twoje odpowiedzi:
    > _kiedys_ bylo do dupy, na pytanie: jak jest _teraz_ w inteligo, sa
    > troche nie na miejscu.

    Są jak najbardziej na miejscu. Informują o problemach jakie były związane z
    tym bankiem jakiś czas temu.

    Ty to chyba w ogóle jesteś jakiś nierówny gość ;) Albo jedziesz na Mbank na
    całego albo jak lew bronisz Inteligo. Wyluzuj trochę. To Ci dobrze zrobi
    :))))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 30. Data: 2004-10-21 20:09:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

> [...]

    > troche nie na miejscu.

    Są jak najbardziej na miejscu. Informują o problemach jakie były związane z

    A tak poza tym to może wyluzuj trochę

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*