  • 1. Data: 2009-08-23 19:19:53
    Temat: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Przed chwilą odbyłem dłuższą rozmowę i żadne argumenty nie
    poskutkowały. Co robic ? Nie zapłacę 290 złotych ( i 90 za dodatkową)
    za kartę z limitem 6000 złotych. Nie jest warta połowy tej kwoty.
    Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
    karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.
    A ONI to musieli wyczuć..;-)

  • 2. Data: 2009-08-23 19:27:45
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
    > karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.

    Ciekawe, czyżby jakaś zmiana polityki Citi? Mnie to za rok czeka, a w tym
    roku być może reklamacja tak jak i rok temu (mam kartę w ofercie 3 lata bez
    oplaty).

    Downgrade do srebrnej chyba wypada zrobić, 290 zł za taką kartę to komedia,
    a 380 to kuriozum... Limit Cię nie ogranicza. Signia kosztuje nie więcej niż
    1000 zł. a oni chcą prawie 400.

    Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów
    powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie
    pomijając Citi-Prestiż.

  • 3. Data: 2009-08-23 19:49:24
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Sie, 15:19, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Co robic ?

    (1) Zadzwonic raz jeszcze z nadzieja, ze trafisz na inna zmiane,
    (2) Zadzwonic po raz kolejny, i - jezeli nadal jest taki wybor -
    wybrac 'English' zamiast 'polski' z nadzieja ze trafisz na jednostke
    bardziej nastawiona na klienta (dawno dawno temu to dzialalo).

    A jezeli to nie decyzja czlowieka tylko SYSTEMU, moze

    (3) zamknac karte, odczekac jakis czas i zlozyc wniosek o nowa w
    promocji? Cos wtedy tracisz?

  • 4. Data: 2009-08-23 19:51:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
    > karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.

    Ja osobiście złożyłem wypowiedzenie pomimo, że mam zwolnienie dożywotne.
    Nie chcę tej karty (wersja spersonalizowana jaką dostałem jest
    kuriozalna i nie wiem skąd oni ją wytrzasnęli - zdjęcie jak mały
    paznokieć, do tego rozmazane więc równie dobrze można tam odnaleźć
    każdego; podpis na karcie jeszcze lepszy - to już totalnie nie mam
    pojęcia skąd wzięli - jeszcze umieszczono koślawo; no i moje imię i
    nazwisko tradycyjnie nie mieszczą się na karcie).

    Jestem w Citi od kilku lat, limit podnieśli mi po wielu prośbach,
    groźbach i łaskach, a i tak nie jest on rewelacyjny (aczkolwiek ten gold
    z limitem 6000 to mistrzostwo :D ). Ostatnia wizyta w oddziale i
    podejście "klient nasz wróg" totalnie mnie zniechęciła do tego banku.

    Jeśli chcesz kartę to obstawaj przy tym, że rezygnujesz. W końcu
    zmiękną. A jak nie to co ? Stracisz 6k PLN limitu :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-08-23 19:53:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów
    > powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie
    > pomijając Citi-Prestiż.

    Zniżki w sklepach. Inna sprawa, że bez karty Citi można wytargować takie
    same jeśli komuś oczywiście się chce.

    W zasadzie to tylko tego będzie mi brakowało po likwidacji ich KK. Inna
    sprawa, że już w zasadzie wszystko zakupiłem (na najbliższy czas) więc
    może jakoś to przeżyję :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-08-23 19:54:39
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 21:27, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Chyba jedyna różnica pomiędzy złotą a srebrną w Citi to ilość punktów
    > powitalnych, które już dostałeś. Czy są jakieś inne różnice? Naturalnie
    > pomijając Citi-Prestiż.

    Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
    plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

  • 7. Data: 2009-08-23 19:56:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 21:49, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > (3) zamknac karte, odczekac jakis czas i zlozyc wniosek o nowa w
    > promocji? Cos wtedy tracisz?

    Nie wydadzą mi kolejnej. Należę do klubu zwolenników przenoszenia kart
    i wysokich limitów. A ONI honorują dochody tylko z pensji...

  • 8. Data: 2009-08-23 19:57:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 21:51, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jeśli chcesz kartę to obstawaj przy tym, że rezygnujesz. W końcu
    > zmiękną. A jak nie to co ? Stracisz 6k PLN limitu :)

    Mam gdzieś kartę, chodzi mi o mile z lat ubiegłych, żeby nie
    przepadły..;-)

  • 9. Data: 2009-08-23 20:11:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
    > plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

    No baaaaa. :)

    Czy wiesz, że ci od tej różowej karty z kwiatkiem nie oddzwonli do mnie?
    Miało być do 24 godzin, a już chyba ze 4 dni minęły. Nieźle jak na początek.
    Chyba że to jakaś wczesna beta wersja serwisu jeszcze i on nie działa tak
    naprawdę, bo na grupie też jakoś temat zmarł.

    Co do Miles&More, to ja mam też normalną kartę członkowską tego programu,
    zastanawiam się czy możliwy byłby transfer mil z karty Citi? Chyba byłby
    możliwy, nie? Może to jest jakieś rozwiązanie?

  • 10. Data: 2009-08-23 20:12:29
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Sie, 15:57, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Mam gdzieś kartę, chodzi mi o mile z lat ubiegłych, żeby nie
    > przepadły..;-)

    Za 380 zl? To moze lepiej jakis mileage run? WAW-POZ-WAW za 289 zl w
    promocji na przyklad.
    Koziolki zobaczysz... :)