  • 21. Data: 2003-05-16 07:29:08
    Temat: Re: Sidła promocyjnych kredytów mieszkaniowych
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    news:57e3.00000d80.3eb98247@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > 1. BZWBK (w PLN)
    > Oprocentowanie 6,49%; po roku 8,99%(ustalane przez Prezesa)
    >
    > 2. INGBS (w PLN)
    > Oprocentowanie 6,45%; po roku 7,95% (ustalane przez Prezesa)
    >
    > 3.Fortis Bank w (CHF)
    > Oprocentowanie 1,9%; po roku 4,35%
    > (w PLN)
    > Oprocentowanie 6,45%; po roku 8,81%
    >
    > 4.mBank (w PLN)
    > Reklama od 5,95%;
    > rzeczywistość= dochód netto 20 tys., wkład własny 90%, okres spłaty 5
    lat ->
    > oprocentowanie 7,95%; klient normalny -? oprocentowanie 8,75%

    To dodam jeszcze jeden bank: PEKAO
    5,79% - stałe, po dwóch latach od 7,24% - do 9,24% zmienne

    Michał M

  • 22. Data: 2003-05-16 11:00:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > To dodam jeszcze jeden bank: PEKAO
    > 5,79% - stałe, po dwóch latach od 7,24% - do 9,24% zmienne
    >

    > Michał M

    A to kretacze! A mnie powiedzno, ze owszem 5,79 stale przez 2 lata, a potem
    WIBOR3M + 0,5 % marzy, co na dzisiaj daloby ok. 6,05%. Z tym, ze jest to oferta
    tylko dla VIPow.

  • 23. Data: 2003-05-16 15:01:09
    Od: m...@e...pl

    > To dodam jeszcze jeden bank: PEKAO
    > 5,79% - stałe, po dwóch latach od 7,24% - do 9,24% zmienne

    jestes pewien? ja zrobilem maly risercz i wyszlo ze nawet 10,49 proc. dla
    klienta z zewnatrz - stopa bazowa 7,99 plus marza 2,5, od poniedzialku stopa
    bazowa 7,74

  • 24. Data: 2003-05-18 22:07:02
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    > jestes pewien? ja zrobilem maly risercz i wyszlo ze nawet 10,49 proc. dla
    > klienta z zewnatrz - stopa bazowa 7,99 plus marza 2,5, od poniedzialku
    stopa
    > bazowa 7,74

    Info o aktualnym oprocentowaniu bralem ze strony:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni9.xml?/sid=39/la
    ng=PL/902119-365933-4632
    1

    Co do marzy to pewnie masz racje - na ww stronie jest od 9,24 (minimalna
    marza). Jak wszedzie zalezy (marza) od wkladu wlasnego i okresu kredytu i
    moze jeszcze czegos.

    A ze pekao probuje lapac nowych klientow, na starych nie zwracajac za duzej
    uwagi to wiem z wlasnego doswiadczenia - mam tam kredyt w Euro, w okolicach
    wrzesnia 2002 bylem bliski przewalutowania - i jak sprawdzalem %, to dla
    bioracych nowy kredyt wychodzily nizsze niz mialem (o okolo 0,5 - 1 %, ale
    teraz dokladnie nie pamietam).

    Michał M

  • 25. Data: 2003-05-18 22:09:52
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

> [...]
    potem
    > WIBOR3M + 0,5 % marzy, co na dzisiaj daloby ok. 6,05%. Z tym, ze jest to

    Bralem info o aktualnym oprocentowaniu ze strony Banku, stoi tam jak byk:
    Właściciele Eurokonta VIP od 7,24%

    i to od oznacza ze raczej w gore, nie dol.

    Michal M

    ps. link do strony w odpowiedzi na maila ponizej