-
1. Data: 2012-01-20 21:15:41
Temat: Skąd ten opór?
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje
dane, nazwa banku, data, >>Wypowiadam umowę rachunku/karty nr ...<<,
podpis").
To samo miałem parę lat temu w mBanku i w Lukasie.
Skąd ten opór "panienek z okienek" przed potwierdzeniem drugiego
egzemplarza? Dopiero rozmowa z Bardziej Doświadczoną Panienką z
Zaplecza lub Specjalną Infolinią dla Panienek z Okienek pomagała w
przekonaniu ich, że jednak nie ma powodów by przyjąć od klienta jego
oświadczenie woli wyrażone na piśmie.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
2. Data: 2012-01-20 21:17:17
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Fri, 20 Jan 2012 22:15:41 +0100, Jarek Andrzejewski
<p...@g...com> wrote:
>Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
>oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje
aaa dodam jeszcze, że dwie PzO w Millenium nawet chciały mnie
przekonać, że koniecznie muszę natychmiast spłacić KK, jeśli chcę
wypowiedzieć umowę.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
3. Data: 2012-01-20 21:37:43
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: MK <m...@i...pl>
On 20 Sty, 22:17, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
>
> aaa dodam jeszcze, że dwie PzO w Millenium nawet chciały mnie
> przekonać, że koniecznie muszę natychmiast spłacić KK, jeśli chcę
> wypowiedzieć umowę.
> --
Mialem tak kiedys w Rajfim. Zwiazane to bylo z tym, ze w praktyce od
reki zamykali rachunek karty, bez 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
Umowilem sie z gosciem przyjmujacym ode mnie rezygnacje, ze dokonam
przelewu nastepnego dnia, a on po wplywie zamknie rachunek. Tak tez
sie stalo.
W Mille zas wypowiedzialem umowe, dostalem potwierdzenie przyjecia
dyspozycji, splacilem karte zgodnie z data na wyciagu, ale po kilku m-
cach przyszla wznowiana karta. Przeslalem skan dyspozycji zamkniecia
wraz z podpisem pracownika banku i dopiero na podstawie tej reklamacji
karta zostala zamknieta.
MK
-
4. Data: 2012-01-20 21:59:33
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
Jarek Andrzejewski pisze:
> Skąd ten opór "panienek z okienek" przed potwierdzeniem drugiego
> egzemplarza? Dopiero rozmowa z Bardziej Doświadczoną Panienką z
> Zaplecza lub Specjalną Infolinią dla Panienek z Okienek pomagała w
> przekonaniu ich, że jednak nie ma powodów by przyjąć od klienta jego
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> oświadczenie woli wyrażone na piśmie.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Eee??? :-O
--
MiCHA
-
5. Data: 2012-01-21 10:02:52
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: "Tercet" <t...@g...com>
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> oświadczenie woli wyrażone na piśmie.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
pomylil sie patałach ;-)
-
6. Data: 2012-01-21 13:17:39
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: Bankier <b...@b...pl>
W dniu 2012-01-20 22:15, Jarek Andrzejewski pisze:
> Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
> oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje
> dane, nazwa banku, data,>>Wypowiadam umowę rachunku/karty nr ...<<,
> podpis").
> To samo miałem parę lat temu w mBanku i w Lukasie.
>
> Skąd ten opór "panienek z okienek" przed potwierdzeniem drugiego
> egzemplarza?
Wewnętrzne procedury - np. musi potwierdzić, że klient złożył podpis w
obecności, został zidentyfikowany itd.
-
7. Data: 2012-01-21 14:49:33
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: Darek <n...@p...maila.pl>
> Wewnętrzne procedury - np. musi potwierdzić, że klient złożył podpis w
> obecności, został zidentyfikowany itd.
Bardziej ich nieznajomość.
Darek
-
8. Data: 2012-01-21 18:56:47
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Bankier <b...@b...pl> wrote on 2012-01-21_14:17
> W dniu 2012-01-20 22:15, Jarek Andrzejewski pisze:
>> Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
>> oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje
>> dane, nazwa banku, data,>>Wypowiadam umowę rachunku/karty nr ...<<,
>> podpis").
>> To samo miałem parę lat temu w mBanku i w Lukasie.
>>
>> Skąd ten opór "panienek z okienek" przed potwierdzeniem drugiego
>> egzemplarza?
> Wewnętrzne procedury - np. musi potwierdzić, że klient złożył
> podpis w obecności, został zidentyfikowany itd.
Został zidentyfikowany ?
Złożenie korespondencji nie wymaga złożenia podpisu w obecności,
ani zidentyfikowania... Potwierdzenie odebrania pisma na kopii
jest obowiązkiem i to bezwarunkowym, tak w banku, jak w każdej
innej instytucji. Jest to przecież równoważne odebraniu listu
poleconego od listonosza.
Co innego, gdy "panienka z okienka" ma przyjąć konkretne pismo,
np. wspomniane rozwiązanie umowy *i* coś *w związku z tym* zrobić.
Wtedy ewentualnie może być potrzebna szczególna procedura.
Niemniej jednak pismo, zawierające wypowiedzenie umowy, jest
*takim samym pismem jak każde inne* i jeśli nie będzie specjalnej
procedury, to tylko dla klienta zaistnieje ryzyko, że "podpis nie
będzie się zgadzał" lub tp. przez co pismo nie przyniesie
pożądanych przez niego skutków.
Więc to klient powinien nastawać na złożenie podpisu "w
obecności", sprawdzenie z dowodu osobistego itd.
witrak()
-
9. Data: 2012-01-22 01:13:44
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: "Feromon" <f...@w...pl>
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:84mjh7pk082n3v9pmqmjd9nvujnbtheo3r@4ax.com...
> Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
> oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje
> dane, nazwa banku, data, >>Wypowiadam umowę rachunku/karty nr ...<<,
> podpis").
> To samo miałem parę lat temu w mBanku i w Lukasie.
>
> Skąd ten opór "panienek z okienek" przed potwierdzeniem drugiego
> egzemplarza? Dopiero rozmowa z Bardziej Doświadczoną Panienką z
> Zaplecza lub Specjalną Infolinią dla Panienek z Okienek pomagała w
> przekonaniu ich, że jednak nie ma powodów by przyjąć od klienta jego
> oświadczenie woli wyrażone na piśmie.
Otworzyć łatwo, zamknać trudno. Czego tu nie rozumiemy? Opór=Prawo Ohma.
Feromon
-
10. Data: 2012-01-23 07:58:22
Temat: Re: Skąd ten opór?
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Fri, 20 Jan 2012 22:59:33 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski
<m...@m...waw.pl> wrote:
>> Zaplecza lub Specjalną Infolinią dla Panienek z Okienek pomagała w
>> przekonaniu ich, że jednak nie ma powodów by przyjąć od klienta jego
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> oświadczenie woli wyrażone na piśmie.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Eee??? :-O
No tak, poprawka: nie ma powodów, by odmówic przyjęcia, oczywiście.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski