  • 21. Data: 2009-09-23 00:36:36
    Temat: Re: Skimming reklamacja .
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    news:4ab923fa$1@news.home.net.pl...

    > Ty no nie badz smieszny ja mam limit 5000zl i to jest i tak dla mnie malo
    > bo wzcesniej mialem w ING 20000zl dziennie i nie bylo problemu.

    To w takim razie ty nie bądź śmieszny i nie płacz, że ktoś ci drobne
    10.000 zł podsunął.

  • 22. Data: 2009-09-23 06:47:10
    Od: Sztoker <x...@o...eu>

    On 22 Wrz, 21:46, Michal <m...@n...org> wrote:

    > A tak a propos, to macie jakieś sposoby na uniknięcie tego typu
    > sytuacji? Limity dzienne/miesięczne to jeden z nich, ja z kolei stosuję
    > po prostu... osobny ROR do którego mam podpiętą kartę debetową. Zasilam

    Najlepiej chyba o bezpieczeństwo swych klientów dba mBank, dając całe
    0% na eKoncie. Czyli poza jakimiś drobniakami na bankomat nikt tam
    raczem trzymać nic nie będzie.

    Sztoker

  • 23. Data: 2009-09-23 07:06:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Wrz, 08:47, Sztoker <x...@o...eu> wrote:

    > Najlepiej chyba o bezpieczeństwo swych klientów dba mBank, dając całe
    > 0% na eKoncie. Czyli poza jakimiś drobniakami na bankomat nikt tam
    > raczem trzymać nic nie będzie.
    a nie Polbank?
    Można podpiąć oszczędnościowy (zwykły) do karty ale będzie działać
    tylko w niektórych bankomatach, prawdopodobnie nie tam gdzie ktoś
    będzie chciał dokonac fraudowej wypłaty.

  • 24. Data: 2009-09-23 07:22:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > To w takim razie ty nie bądź śmieszny i nie płacz, że ktoś ci drobne
    > 10.000 zł podsunął.

    Skoro ja mam o ile pamiętam na mBankowych kartach limity bankomatowe 30k, to
    u mnie granica tej śmieszności przebiega na 15k?

    Bo nie bardzo rozumiem intencję tej wypowiedzi, może po prostu jest jeszcze
    zbyt rano.

  • 25. Data: 2009-09-23 11:09:41
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    gasper pisze:
    > tak, do wypłat z bankomatu mam subkonto w Inteligo - potrzebuje wypłacić
    > kase to przelewam sobie na to konto i wypłacam
    > moge przelewać tuż przed wypłatą

    A jak będziesz musiał wypłacić w szczerym polu, w środku nocy, gdzie
    padła sieć komórkowa (i terminal kartowy GPRS nie działa na stacji) to
    jak zrobisz przelew?

    --
    Raf

  • 26. Data: 2009-09-23 13:34:17
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Wrz, 13:09, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > A jak będziesz musiał wypłacić w szczerym polu, w środku nocy, gdzie
    > padła sieć komórkowa (i terminal kartowy GPRS nie działa na stacji) to
    > jak zrobisz przelew?

    Poprosi benzyniarza o dostep do telefonu stacjonarnego i zrobi przelew
    via IVR? ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 27. Data: 2009-09-23 18:54:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 30k, to u mnie granica tej śmieszności przebiega na 15k?
    > Bo nie bardzo rozumiem intencję tej wypowiedzi, może po prostu jest

    Taka lekka ironia, bo jeśli ktoś uważa, że nawet limit 5000 zł dziennie
    jest śmieszny i rozumiem, że strasznie ograniczający. To przecież dla takiej
    osoby 10000 zł, to jak na waciki. ;)

  • 28. Data: 2009-09-23 18:59:35
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Michal wrote:
    >
    > 2.nie krzystać z bankomatów.

    a co to za zabezpieczenie jak pociągną dane z bazy acquirera albo jakis
    pracownik wyniesie dysk z zapisem ścieżek ?

  • 29. Data: 2009-09-23 21:01:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a co to za zabezpieczenie jak pociągną dane z bazy acquirera albo
    > jakis pracownik wyniesie dysk z zapisem ścieżek ?

    A jak spadnie meteor?

  • 30. Data: 2009-09-23 21:04:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Wasilewski" news:h9e2ak$vbv$1@news.task.gda.pl

    > A jak spadnie meteor?

    Tak to czytam (z przerażeniem...) i dochodzę do wniosku, że najrozsądniej
    będzie położyć się do łóżka, nakryć się kocem i cierpliwie poczekać na
    śmierć. :)