  • 1. Data: 2011-04-06 08:05:30
    Temat: Skład banana
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z wczoraj

  • 2. Data: 2011-04-06 10:04:28
    Temat: Re: Skład banana
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 10:05:30 +0200, skippy napisał(a):

    > Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z wczoraj

    O co chodzi?

  • 3. Data: 2011-04-06 10:34:16
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > O co chodzi?

    Chodzi o zmianę dziś rano składu WIG20 i współczynnika kor, a na stronach
    giełdy są dane sprzed zmiany z wczoraj.

  • 4. Data: 2011-04-06 10:34:27
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Zmienił się z nagła, a informacja jak zwykle zajebiście aktualna, z
    > wczoraj

    Skippy ta banana gielda coraz bardziej przypomina grę w rosyjską ruletkę
    tylko że zamiast rewolweru jest do dyspozycji pistolet.

  • 5. Data: 2011-04-06 10:50:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Dla porządku:

    odpowiednie info można wygrzebać:
    http://www.gpw.pl/komunikaty/?ph_tresc_glowna_start=
    show&ph_tresc_glowna_cmn_id=45560
    ale tam nie ma wsp. kor.

  • 6. Data: 2011-04-06 11:01:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Co chcecie. Będzie wieczna hossa. :-))))))))))))) To już nawet nie banan,
    > tylko
    > skórka z banana.

    nie chodzi hossa czy bessa, tylko jak oni traktują pokemona

  • 7. Data: 2011-04-06 11:01:34
    Od: a...@v...pl

  • 8. Data: 2011-04-06 11:16:47
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 12:34:16 +0200, skippy napisał(a):

    > Chodzi o zmianę dziś rano składu WIG20 i współczynnika kor, a na stronach
    > giełdy są dane sprzed zmiany z wczoraj.

    To znaczy mial wyleciec Polsat ale o tym juz trabili miesiac temu?

  • 9. Data: 2011-04-06 11:30:13
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie chodzi hossa czy bessa, tylko jak oni traktują pokemona

    A mi o to samo chodzi. Hossa indeksowa, to robienie głupa z pokemona. Już od pół
    roku grają wariata. Teraz coś zaczęło się zmieniać, to trzeba namieszać. Dopiero
    co zmieniali skład.

  • 10. Data: 2011-04-06 11:31:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > To znaczy mial wyleciec Polsat ale o tym juz trabili miesiac temu?

    Nieee, mówie o zmianie która była z wczoraj na dziś