  • 11. Data: 2005-04-01 20:53:41
    Temat: Re: Skokowa deawaluacja złotego juz dziś
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    Witam

    Jakis rok temu podobny nr wykrecil BZWBK.
    Zupelnie pokaszanily im sie tabele z kursami.
    Funty brytyjskie mieli np w cenie dolarow australijskich
    jakies 2.5 za sztuke:) i odwrotnie - jeden AUD po 6 zl :)

    Zupelny kosmos to byla cena jenów. Za 100 jenow chcieli 0,015 zl. Jesli po
    takim kursie udaloby sie kupic jenow za 1000 zl i potem sprzedac je po
    normalnej cenie (3 zl za 100 Y) to starczylo by na calkiem przyzwoity
    samochodzik (jakies 200 tys zl)

    Oczywiscie transakcje via net po tym kursie przechodzily!
    Jedyny mankament byl taki, ze va net w BZWBK mozna
    przewalutowac srodki pomiedzy swoimi kontami.
    Na jenach bym nie zarobil bo kont w tej walucie bank nie prowadzi, ale na
    GBP mozna bylo dosc przyjemnie zarobic kupujac po 2.5 i po godzinie jak
    odkrecili kursy - sprzedajac po 6 zl.
    Ja niestety mialem tylko konto w CHF. Tu tak fajnie jak przy GBP nie bylo,
    ale i tak kosztowaly 2.58 przy normalnej cenie 3.11. Kupilem troszke :)

    Piotr Wójtowicz

  • 12. Data: 2005-04-04 17:29:27
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > j...@g...pl news:d2hmv4$5d4$1@nemesis.news.tpi.pl

    > heh to ktos ma niezle przechapane ;) Ciekawe czy taki pracownik odpowiada
    > materialnie za bledy? Bo by sie do konca zycia zapewne nie splacil...

    Skoro pracownik, to 3 pensje miesięczne i nic więcej. Ale dyscyplinarkę
    pewnie dostanie.