  • 1. Data: 2009-05-06 06:41:29
    Temat: Skończyła się promocja w Aliorze
    Od: top <t...@n...com>

    Dziś za przelew z karty już skasowali 1% prowizji, zgodnie zresztą z
    TOiP. Do tej pory mimo zapisu w TOiP przelewy były całkowicie darmowe.

  • 2. Data: 2009-05-06 09:54:27
    Temat: Re: Skończyła się promocja w Aliorze
    Od: sorden <s...@w...pl>

    top wrote:

    > Dziś za przelew z karty już skasowali 1% prowizji, zgodnie zresztą z
    > TOiP. Do tej pory mimo zapisu w TOiP przelewy były całkowicie darmowe.

    O jakich przelewach piszesz ?

    --
    in

  • 3. Data: 2009-05-06 10:04:05
    Od: top <t...@n...com>

    sorden wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > O jakich przelewach piszesz ?

    Przelew z karty. Hint: kredytowej :).

  • 4. Data: 2009-05-06 10:07:36
    Od: sorden <s...@w...pl>

    top wrote:

    > Przelew z karty. Hint: kredytowej :).

    aaa, ok ;)

    --
    in

  • 5. Data: 2009-05-06 12:07:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 06 maj 2009 o 08:41 GMT, top napisał(a):

    > Dziś za przelew z karty już skasowali 1% prowizji, zgodnie zresztą z
    > TOiP. Do tej pory mimo zapisu w TOiP przelewy były całkowicie darmowe.

    Ogolnie nie byly za darmo. czy masz na mysli te osoby ktorym sie
    upieklo i dostaly karty na "starych" zasadach bez prowizji za przelew?

    Czy ktos moze jeszcze potwierdzic ze mial do tej pory przelewy za darmo, i
    teraz zostala policzona prowizja?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 6. Data: 2009-05-06 12:15:26
    Od: top <t...@n...com>

    Brzezi wrote:
> [...]
    > upieklo i dostaly karty na "starych" zasadach bez prowizji za przelew?
    >
    > Czy ktos moze jeszcze potwierdzic ze mial do tej pory przelewy za darmo, i

    Ja raczej nie dostałem "na starych zasadach", bo wniosek składałem w
    styczniu. Dlaczego twierdzisz że nie były za darmo, robiłeś przelewy i
    naliczali Ci prowizję ? To że zapis w TOiP jest od dawna to ja wiem :),
    ale do tej pory to był tylko zapis :). Prawdopodobnie przyczyną
    nienaliczania były braki w systemie, ciągle coś tam ulepszają, a dalej
    jeszcze nie wszystkie opcje działają.

  • 7. Data: 2009-05-06 12:19:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 06 May 2009 14:07:48 +0200, Brzezi napisał(a):

    > Czy ktos moze jeszcze potwierdzic ze mial do tej pory przelewy za darmo,
    > i teraz zostala policzona prowizja?

    Tak, Alior przez całe te miesiące nie brał za to kasy.
    Ja byłem "stary", ale w pewnym momencie podpisałem aneks i już jestem
    "nowy", a mimo wszystko prowizji za przelewy ode mnie nie brali.
    Pisałem o tym na grupie nawet.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-05-06 14:18:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > Ja byłem "stary", ale w pewnym momencie podpisałem aneks i już jestem
    > "nowy", a mimo wszystko prowizji za przelewy ode mnie nie brali.

    A co to za aneks do KK można podpisać ?

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-05-06 17:09:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 06 May 2009 16:18:21 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A co to za aneks do KK można podpisać ?

    Zwiększenie limitu kk.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-05-06 17:46:38
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Wed, 6 May 2009 12:19:15 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > Ja byłem "stary", ale w pewnym momencie podpisałem aneks i już jestem
    > "nowy", a mimo wszystko prowizji za przelewy ode mnie nie brali.

    Ale chyba zasada jest tak, że czy z aneksem (akurat u Ciebie trafił sie
    przypadkiem) czy bez - wchodzi nowy TOiP i zaczyna obowiązywac wszystkich
    (no chyba, że ktoś miała jakąś dziwną całkowiecie indywidualną umowę).
    Jesli TOiP się nie podoba, to w przeciągu 30 dni wypowiedzenie w przeciwnym
    wypadku bank uznaje warunki za zaakceptowane.

    Tutaj jest/był jakiś brak systemie.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał