  • 11. Data: 2011-06-04 19:09:12
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: " Niki" <n...@g...pl>

    mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> napisał(a):

    > "Niki" <n...@g...pl> wrote in

    > jak 1500 co miesiac wlejesz to citi jest totalnie za free. pozdro

    Kolejny idiotyczny pomysł. Dobre, proste konto, o które się pytam (i jakie do
    tej pory miał mBank) polega na tym, że może ci na nie wpływać co miesiąc 100
    tysięcy a może przez rok ci nic nie wpływać, a i tak nie ponosisz za jego
    prowadzenie i obsługiwanie żadnych opłat. Citi może sobie w dupę wsadzić to
    swoje konto.

    Niki

  • 12. Data: 2011-06-04 19:15:46
    Temat: Re: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
    >infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
    >wyjęcie gotówki z bankomatu.
    skladaj skarge na tego przedstawiciela-wprowadził cie w błąd,
    mam konto od roku i wystarczy jedna WYPŁATA Z BANKOMATU w miesiacu -
    nic nie place od roku za wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju z
    konta dbnet.

  • 13. Data: 2011-06-04 19:22:04
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik " Niki" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie
    > mów
    > żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Leszek_Czarnecki

    pozdr

  • 14. Data: 2011-06-04 20:08:12
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-04 21:09, Niki pisze:

> [...]
    > tysięcy a może przez rok ci nic nie wpływać, a i tak nie ponosisz za jego
    > prowadzenie i obsługiwanie żadnych opłat.

    Czyli na konto nic nie wpływa i nie wypływa? I tak latami?

    > Citi może sobie w dupę wsadzić to swoje konto.

    Skoro już tak anatomicznie gadamy: na chuj ci jakiekolwiek konto?

  • 15. Data: 2011-06-04 20:18:27
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-06-04 22:08, Bogdan B. pisze:

    > Skoro już tak anatomicznie gadamy: na chuj ci jakiekolwiek konto?

    ja mysle, ze potrzebne mu dlatego by nie placic zydokomunistycznym
    bankom ani grosza ja mam taka maksyme i czasami sie dam nabrac ale skoro
    dostaja na konto np. wynagrodzenie i maja na rorze 0% to niech kombinuja
    jak zarobic na tym, a nie sciagac z jeleni po 2 zyle mBank ma pewnie 1
    mln klientow to tak im z 2 banki miesiecznie wpadna ale jednak mam
    nadzieje, ze polamia na tym pomysle zeby

    gregor

  • 16. Data: 2011-06-04 20:27:35
    Od: w l <w...@g...com>

    On 4 Cze, 21:04, " Niki" <n...@g...pl> wrote:

    > A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
    > żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

    Marki bankowe spółek należących do Leszka Czarneckiego: GetinNoble
    Bank SA(GetinOnline + OpenOnline) oraz Idea Bank SA

    > Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
    > infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
    > wyjęcie gotówki z bankomatu.
    Mam u nich konto, a kartą do niego płacę nieregularnie. Ich infolinia
    do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie, ale dawno
    do nich nie dzwoniłem, a oni nic mi nie wciskają, może się pogorszyło?

    > A w ogóle to ustaw sobie poprawne kodowanie znaków.

    Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
    jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
    grup dyskusyjnych?

  • 17. Data: 2011-06-04 20:43:12
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-04 22:18, gregor pisze:

    > ja mysle, ze potrzebne mu dlatego by nie placic zydokomunistycznym
    > bankom ani grosza ja mam taka maksyme i czasami sie dam nabrac ale skoro
    > dostaja na konto np. wynagrodzenie (...)

    Nie, to nie ten przypadek. Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
    wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
    W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

  • 18. Data: 2011-06-04 20:53:40
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-04, o 22:27:35 w l oznajmił co następuje:

    >Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
    >jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
    >grup dyskusyjnych?

    Masz dobrze ustawione kodowanie.
    Identyczne jak Niki, więc nie przejmuj się.

    --
    Joossef

  • 19. Data: 2011-06-04 23:06:07
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-04 21:04, Niki pisze:

    > Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
    > infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
    > wyjęcie gotówki z bankomatu.

    Jakiegoś niedouczonego przedstawiciela trafiłaś. Używam karty z DBnet
    TYLKO do wypłat z bankomatów i ani razu opłaty nie naliczyli.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-06-05 05:37:14
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię
    > dowiedzieć

    co ciekwae obsługakasowa jest za free

    jk