  • 1. Data: 2002-09-05 17:29:30
    Temat: Re: Skote Polska - co to jest ?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Joanna Biskupska" <p...@g...pl> wrote in message
    news:al83un$o6i$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos slyszal cokolwiek o tej firmie. Udziela kredytow z
    ubezpieczieniem
    > (nie sa potrzebne zaswiadczenia o dochodach , itp itd).
    >
    > Podpisanie umowy wiaze sie z wplata 2,5 do 4,9% kredytu.
    >
    > Wszelkie uwagi mile widziane,
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Ja bym sie trzymal z daleka. Szkoda wtopic kaske.

    marekz

  • 2. Data: 2002-09-05 17:37:57
    Temat: Re: Ustaw poprawna godzine !!!
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Jeszcze leca Wiadomosci na TVP1, a u Ciebie jest juz po 20 ;-)

  • 3. Data: 2002-09-05 17:53:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Podpisanie umowy wiaze sie z wplata 2,5 do 4,9% kredytu.

    No to sie zastanow Pawle- ty od nich pozyczasz kase - a oni kaza ci ja
    wplacac - na loike chyba cos nie tak.
    Moim zdaniem zrob - tak:
    a) daj sobie spokoj - bo to oszusci (lub system argentynski - na jedno
    wychodzi ;)
    b) Powiedz - ze te 2,5 do 4,9% moga sobie potracic od udzielonego ci
    kredytu - czyli zamiast 100 zl wez od nich np. 95,1 zl (pomnz sobie o kwote
    ktora chcesz wtopic ;)

  • 5. Data: 2002-09-06 07:40:35
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > b) Powiedz - ze te 2,5 do 4,9% moga sobie potracic od udzielonego ci
    > kredytu - czyli zamiast 100 zl wez od nich np. 95,1 zl (pomnz sobie o
    kwote
    > ktora chcesz wtopic ;)

    Taaak.
    A kupujac batonik na ktorym pisze : "promocja - 30% gratis" odetnij 30%
    batonika i tlumacz w kasie ze to jest gratis przeciez.
    :-)

    Michal.

  • 6. Data: 2002-09-06 11:48:18
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > Czy ktos slyszal cokolwiek o tej firmie. Udziela kredytow z ubezpieczieniem
    > (nie sa potrzebne zaswiadczenia o dochodach , itp itd).
    >
    > Podpisanie umowy wiaze sie z wplata 2,5 do 4,9% kredytu.

    A wiec wydrwigrosze, hochsztaplerzy, naciągacze, kanciarze, lewusy, krętacze
    i ogólnie rzezc biorąc biznes działa na zasadzie bierz forse i w nogi.
    pozdr

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."