  • 21. Data: 2004-11-12 21:59:28
    Temat: Re: SkypeOut - platnosc KK
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    "Micha? 'Amra' Macierzy?ski" <m...@p...pl> napisal:
    > No sluchaj - ale ja wiem ile place za te moje 10 euro. Prawie 50 zl za 11,5
    > euro ostatnio zaplacilem. I te 3 eurocenty nijak mi nie wychodza 13 groszy
    > tylko te moje zblizone do 15 groszy :).

    OK, liczymy. 50 zł za 11,50 euro daje nam 1 euro = 4,3478 zł. Czyli 0,03
    euro daje 0,1304 zł. I tyle właśnie płaci się za minutę połączenia.

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com

  • 22. Data: 2004-11-12 22:27:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl> wrote:
    > OK, liczymy. 50 zł za 11,50 euro daje nam 1 euro = 4,3478 zł. Czyli
    > 0,03 euro daje 0,1304 zł. I tyle właśnie płaci się za minutę
    > połączenia.

    Oddaje honor. Istotnie tak jest - cos mi sie zmylilo (to przez to
    dzwonienie do Wloch ;).
    Czyli rozmowa jest 2 grosze drozsza, jakos lepsza, a i sam produkt jakby
    bardziej dopracowany.
    Czyli ja sie chyba jednak nie przesiadam - na te naszew polskie - moze jak
    tlenofon poprawi jakos kompresji + potanieje numer telefonu razem z faksem.
    W sumie to dobrze, ze jest konkurencja - nie ma obawy, ze Skype podniesie
    ceny...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 23. Data: 2004-11-13 10:40:19
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    "Micha? 'Amra' Macierzy?ski" <m...@p...pl> napisal:
    > W sumie to dobrze, ze jest konkurencja - nie ma obawy, ze Skype podniesie
    > ceny...

    Obawiam się, że istnienie nawijki, tlenofonu, o'phonu i innych nie
    zostanie zauważone przez ludzi ze Skype - chyba i tak za mało ludzi ma u
    nas karty do płacenia przez sieć, byśmy byli ważnym rynkiem zbytu dla
    Skype. Za Nawijkę płacić można nie tylko kartą, ale też mTransferem, z
    Inteligo, przekazem, i przelewem (hmmm, strona płatności nie chce się
    otworzyć w Firefoksie 1.0) więc jest dużo lepiej dostosowane do naszych
    warunków.

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com

  • 24. Data: 2004-11-13 11:13:27
    Od: "Jerzy Hołda | maszyna.pl" <jerz_na_@maszyna_kropka.pl>

    Jamesi wrote:

    > Próbowałem sie
    > dowiedzieć czegoś na Live-chat ale byłem gdzieś daleko w kolejce
    > oczekujących na konsultanta i zrezygnowałem.

    Ja błem cierpliwy i nie było tak źle, bo byłem 44, za 5 minut byłem 16 i
    po kolejnych 5 minutach powitał mnie niejaki Mike. Na powitaniu się
    niestety skończyło i nic nie odpisał na moje pytania odnośnie płacenia z
    polski a po 3 minutach mnie wykopało bo coś tam coś tam.

    Ubieram google i zobaczę co to jest ta nawijka :)

    Pozdrawiam
    Jerzy H
    --
    Jerzy Hołda | maszyna.pl
    e-mail: jerz [ ] maszyna.pl | url: http://maszyna.pl

  • 25. Data: 2004-11-13 15:50:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Khem - a takie pytanie do osob ktorym karty nie rozpoznaje czy wy
    wybieracie Polske i placicie VAT?
    Bo jesli nie - to prawdopodobniej Skype blokuje wam ta platnosc rozpoznajac
    IP kraju (co by mu fraudow nie narobic ;)

  • 26. Data: 2004-11-14 16:00:55
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:cn5ah7$dig$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński z adresu <m...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > Bo jesli nie - to prawdopodobniej Skype blokuje wam ta platnosc
    > rozpoznajac IP kraju (co by mu fraudow nie narobic ;)

    Wybieram Polskę, doliczają 15 VAT. Spróbowałem drugi raz bez polskich
    znaków. Efekt ten sam, co poprzednio.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl