  • 31. Data: 2010-01-11 11:50:30
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ponoć, to dobre słowo. Ja też tak w mięsnym słyszałem.

    > Kiedy by był?

    Odpowiadasz pytaniami na pytania i to w sposób, jak gdybyś wszystko
    wiedział. Podziel się z nami naszą wiedzą, a nie odpytuj.
    Poczytałem sobie trochę, ot choćby to:
    http://www.spectator.sk/articles/view/37568/3/one_ye
    ar_with_euro_passes_troub
    lefree.html
    Ten sam język, co u nas, same sukcesy.
    A ja znalazłem tylko dwie korzyści z przystąpienia do eurozony: skorzystały
    ponadnarodowe korporacje i śłowacy mogą jeździć do Polski na tańsze zakupy.
    Chcesz przyjąć euro, po to, żebym musiał po chleb i bułki jeżdzić na
    Białoruś?

    kc

  • 32. Data: 2010-01-11 12:00:20
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >naszą wiedzą,
    swoją oczywiście:)

  • 33. Data: 2010-01-11 12:40:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "TT" news:hieufi$7u7$1@news.onet.pl

    > Jakie więc są argumenty, żeby wprowadzać Euro?

    żadne - i pisze to osoba, która na codzień posługuje się tą kołchozową
    walutą.

    > Ja nie widzę żadnych, nie chcę podzielić losów tych krajów.

    Bo mądry człowiek z Ciebie jest TT!
    Przekonaj jednak tych wszystkich mądrali, którzy ogłupiają ludzi z ekraniku
    telewizora... euro "panaceum" na wszelakie zło itp.

  • 34. Data: 2010-01-11 12:43:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "totus" news:hif0mg$ak8$1@inews.gazeta.pl

    > Może dlatego, że nie znasz celów dla których wymyślono euro albo te cele
    Cię
    > nie interesują.

    Wytłumacz to mi i TT oraz wielu innym ludziom po co zostało wprowadzone euro
    i co zyskał np. przeciętny Niemiec bo osobiście ja i wiele moich znajomych
    zza Odry z sentymentem patrzymy na marki jakie mamy w foto albumie...

    > Jakich to losów nie chcesz dzielić. Świetnie by było mieć jakieś konkrety
    > nie obracać się pośród gazetowych komunałów.

    Zubożenie społeczeństwa... nie wierzysz to pojedź do Niemiec, Francji czy
    Włoch - większość odpowie ci że żyje im się gorzej z socjalistyczną walutą w
    portfelu.
    Odnoszę dziwne wrażenie, że w przypadku wprowadzania euro spogląda się na
    Polskę jako element globalnej wsi a zapomina się o tym jak wprowadzenie
    kołchozowej waluty odbije się na zwykłym Kowalskim...

  • 35. Data: 2010-01-11 14:56:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Valdi wrote:

> [...]
    > Polskę jako element globalnej wsi a zapomina się o tym jak wprowadzenie
    > kołchozowej waluty odbije się na zwykłym Kowalskim...

    Nic Ci nie będę tłumaczył ani do niczego przekonywał. Wszystko mi jedno czy
    w Polsce będzie euro czy nie. Jak Ci euro nie pasuje to skrzyknij ludzi i
    się gówna pozbądź

  • 36. Data: 2010-01-11 14:58:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > skorzystały ponadnarodowe korporacje i śłowacy mogą jeździć do Polski na
    > tańsze zakupy. Chcesz przyjąć euro, po to, żebym musiał po chleb i bułki

    Skąd wziąłeś wniosek, że ja chce euro? Dopytuje się i na razie wylewają się
    same fobie.

  • 37. Data: 2010-01-11 14:59:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Valdi wrote:

> [...]
    > Przekonaj jednak tych wszystkich mądrali, którzy ogłupiają ludzi z
    > ekraniku telewizora... euro "panaceum" na wszelakie zło itp.

    Wymyślasz historie i potem się z nich naśmiewasz. Kiedy z ekraniku i kto
    mówił, że euro to panaceum na całe zło?

  • 38. Data: 2010-01-11 15:15:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Przekonaj jednak tych wszystkich mądrali, którzy ogłupiają ludzi z
    > ekraniku
    > telewizora... euro "panaceum" na wszelakie zło itp.

    Jaki program(y) Cię ogłupia takimi stwierdzeniami?

    --
    marfi

  • 39. Data: 2010-01-11 16:47:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "totus" news:hifect$64m$3@inews.gazeta.pl

    > Wymyślasz historie i potem się z nich naśmiewasz. Kiedy z ekraniku i kto
    > mówił, że euro to panaceum na całe zło?

    Plus Minus - znasz taki program?
    Kurs na zysk - znasz taki program?
    fakty, informacje, wiadomości - znasz takie programy?

    Jeżeli tak to poczekaj do kolejnego momentu kiedy znowu będzie się coś
    działo z euro np. jakieś szczególne różnice EUR/USD, sepleniący wyznaczy
    nową datę wejścia do eurolandu itp.
    Wtedy ww. programach znowu pojawią się mądrale i będą prawić poemy na temat
    euro.
    Z mojej strony tyle. Temat uważam za zamknięty.

  • 40. Data: 2010-01-11 16:48:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "marfi" news:hiffut$7t1$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jaki program(y) Cię ogłupia takimi stwierdzeniami?

    Jak by mnie ogłupiały to był bym za jak najszybszym przyjęciem euro -
    odczytanie szerszego kontekstu wypowiedzi się kłania.