  • 41. Data: 2010-01-11 17:32:27
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wymyślasz historie i potem się z nich naśmiewasz. Kiedy z ekraniku i kto
    > mówił, że euro to panaceum na całe zło?

    Totus czy ty tak od siebie bredzisz, czy tylko głupka udajesz ?.

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu)
    http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
    Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    Cała ta pookrągłostołowa postkomunistyczna chołota na czele z PO wmawiała
    dzień po dniu, że jak wejdziemy do euro to deszcz złota na nas spadnie.
    A największą hipokryzją jest to, że Donek niezrealizowanie swoich własnych
    wyborczych obietnic (ratowanie własnego budżetu kosztem niedotrzymania umów
    ERM2 ) ogłosił jako swój największy sukces.

    Kurwa całkowita hipokryzja i pomiesznie z poplątaniem ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2010-01-11 17:36:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Totus czy ty tak od siebie bredzisz, czy tylko głupka udajesz ?.
    >
    > "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    > 6) (9 minuta filmu)
    > http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    Na temat wypowiedzi Lityńskiego i Iwińskiego (postPeZetPeeRowskie i
    UnioWolnościowe lewactwo) w powyższym materiale nie będę się wypowiadał, bo
    szkoda słów .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 43. Data: 2010-01-11 18:13:36
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Skąd wziąłeś wniosek, że ja chce euro? Dopytuje się i na razie wylewają
    się
    > same fobie.

    Z twoich wypowiedzi. Ale widzę, że po moich trzech groszach (po twojemu to
    będzie trzy eurocenty chyba ) wycofałeś się (czy przyjąłeś taktykę góry i
    czekasz na lepsze czasy?). Przypominam deklarację: 2011 rok. Do 2011 będzie
    po PO.

    pozdrawiam

    kc

  • 44. Data: 2010-01-11 19:12:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > chołota na czele z PO wmawiała

    pardon - nie chołota lecz hołota .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 45. Data: 2010-01-11 19:30:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "marfi" news:hiffut$7t1$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jak by mnie ogłupiały to był bym za jak najszybszym przyjęciem euro -
    > odczytanie szerszego kontekstu wypowiedzi się kłania.

    Pomińmy więc "szerszy kontekst" - interesowało mnie, która stacja TV
    reklamuje euro?

    --
    marfi

  • 46. Data: 2010-01-11 19:34:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "marfi" news:hifutt$icb$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Pomińmy więc "szerszy kontekst" - interesowało mnie, która stacja TV
    > reklamuje euro?

    W jednym ze swoich poprzednich postów wymieniłem stacje/programy, w których
    co jakiś czas można posłuchać poematów pochwalnych odnośnie wprowadzenia
    (ewentualnego) do PL kołchozowej waluty.