  • 1. Data: 2008-09-25 10:35:16
    Temat: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: Jan Słupicki <j...@g...com>

    W skrócie:
    Pracownik Lukasa ukradł z rachunku klienta 81 tyś. i wydał
    na hazard. Lukas napisał klientowi że nie zamierza oddawać pieniędzy
    bo "do jego (pracownika) obowiązków pracowniczych nie należało
    popełnianie przestępstw polegających na włamywaniu się do sieci
    bankowości elektronicznej.".

    Czyli według Lukasa pracownik działał
    na własną rękę i bank nie jest za to odpowiedzialny. Wnioskuję
    stąd że Lukas wcale nie poczuwa się do obowiązku ochrony pieniędzy
    swoich klientów.

    Niesamowite !

    źródło:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,573245
    3,Okradziony_jubiler_kontra_Lukas_Bank.html

    --
    Jan Słupicki

  • 2. Data: 2008-09-25 10:40:59
    Temat: Re: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: k...@o...pl

    On 25 Wrz, 12:35, Jan Słupicki <j...@g...com> wrote:

    > Niesamowite !

    Tak powinno być w każdym banku!!

  • 3. Data: 2008-09-25 10:45:01
    Od: note11 <n...@e...net>

    co za idiotyzm.
    81 tys na budżet reklamowy to tyle co nic. a będą musieli wydać znacznie
    więcej, żeby zniwelować utratę dobrego wizerunku banku. czyli nawet z
    czysto ekonomicznego rachunku ich zachowanie to kretynizm.

  • 4. Data: 2008-09-25 10:49:09
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    > co za idiotyzm.

    Uważam że bank ma rację.
    To nie bank ukradł tylko osoba prywatna i od niej poszkodowany powinien
    dochodzić

  • 5. Data: 2008-09-25 10:49:55
    Od: "Paweł" <s...@s...pl>

    tym bankiem zarządzają jacyś dziwni ludzie

    wydawać miliony na kampanie reklamowe, po to by za 81 tyś zł narobić sobie
    takiego syfu

    już nawet nie mówię o zwykłej ludzkiej przyzwoitości i uczciwości - bo o tym
    chyba przy LukasBanku nawet nie ma co wspominać

  • 6. Data: 2008-09-25 10:51:07
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jan Słupicki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > źródło:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,573245
    3,Okradziony_jubiler_kontra_Lukas_Bank.html

    Szok.
    Po czyms takim nawet nastepna promocja lokaty 8% im nie pomoze zeby
    przekonac mnie do przelania tam pieniedzy...

  • 7. Data: 2008-09-25 10:54:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    karol.ser pisze:

    > Uważam że bank ma rację.
    > To nie bank ukradł tylko osoba prywatna i od niej poszkodowany powinien
    > dochodzić
    Ale ta "osoba prywatna" zupełnym przypadkiem była w tym czasie
    pracownikiem banku.

    KJ

  • 8. Data: 2008-09-25 10:56:21
    Od: k...@o...pl

    On 25 Wrz, 12:49, "karol.ser" <k...@w...pl> wrote:

    > Uważam że bank ma rację.
    > To nie bank ukradł tylko osoba prywatna i od niej poszkodowany powinien
    > dochodzić
    Bank zwraca klientowi a potem odzyskuje od złodzieja.

  • 9. Data: 2008-09-25 10:57:02
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "karol.ser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uważam że bank ma rację.
    > To nie bank ukradł tylko osoba prywatna i od niej poszkodowany powinien
    > dochodzić

    chyba nie wiesz o czym mowisz? Do Lucasa mozna zadzwonic pracownik wypyta
    Cie o wszystko zeby moc zrobic zmiany na koncie, Ty sie rozlaczysz a
    pracownik moze wejsc na Twoje konto i zrobic co chce a Ty uwazasz ze to
    normalne? Bank bierze odpowiedzialność za działania pracowników, Lucas
    przegra wiec w sadzie nie wiem po co w ogole poszli na udry bo tylko na tym
    straca a pieniadze i tak beda musieli oddac..

  • 10. Data: 2008-09-25 10:57:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    > Uważam że bank ma rację.
    > To nie bank ukradł tylko osoba prywatna i od niej poszkodowany powinien
    > dochodzić

    Bank od tego sie ubezpiecza, zeby miec na wyplate odszkodowan.
    jesli spalilby sie im skarbiec, to tez mogliby stwierdzic, ze
    pieniadze tego pana byly akurat w tamtym obiekcie i moze dochodzic
    odszkodowania od bogow ognia?

    Bank nie zabezpieczyl odpowiednio powierzonych mu pieniedzy.

    Ciekawe, jak u nich wygladaja np reklamacje transakcji karta platnicza
    w unternecie czy np zeskanowana.
    Co do internetowych, to przypominam sobie, z eprzyslali do karty
    caerfour info o wprowadzeniu funkcjonalnosci transakcji zdalnych z tak
    ustawionym regulaminem, ze nie odpowiadja za nic.

    Smacznej kawy zycze ;)