  • 11. Data: 2010-02-18 16:21:31
    Temat: Re: Smiala teza
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4b7d43f3$0$29255$c...@n...astraweb.
    com...

    > To co juz uzupelniasz depozycik frajerze..???

    O ile ma czym, bo się żalił/a na bankach, że jakiejś karty nie może spłacić.
    Aż mu/jej ludzie współczuli, a tam towarzystwo raczej mało współczujące...

  • 12. Data: 2010-02-18 17:10:30
    Od: Virck <v...@v...net>

    MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > O ile ma czym, bo się żalił/a na bankach, że jakiejś karty nie może
    > spłacić. Aż mu/jej ludzie współczuli, a tam towarzystwo raczej mało

    To by tlumaczylo to, ze pisal, ze gielde traktuje jako rozrywke...Jak
    sie inwestuje grosze to faktycznie i tania rozrywka....

  • 13. Data: 2010-03-15 20:51:55
    Temat: Re: Śmiała teza
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 11 Lut, 08:50, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > ....panienki
    >
    > powrót w kierunku 2500 i spadek z formacji "M"

    Witajcie panienki

    zagryzacie pazurki?

    urlop.....

    to jest to co dobrze robi

    oraz bursztynowy alkohol na W

    buhahahahahaha

    trzeźwość umysłu gwarantowana

  • 14. Data: 2010-03-16 14:03:49
    Temat: ROSOMAK jełopie czytaj i wyciagaj wnioski
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

  • 15. Data: 2010-03-16 17:23:08
    Temat: Re: ROSOMAK jełopie czytaj i wyciagaj wnioski
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Charlie delta wrote:

> [...]

    No to mi się wydaje bardzo prawdopodobne.

    Z innej beczki, odkryłem dzisiaj u siebie w portfelu jakieś zarobione długie
    pozycje. Aż się zdziwiłem. Okazało się, że to był stop-loss, którego
    zapomniałem usunąć po ręcznym zamknięciu krótkiej pozycji. Głupi ma
    szczęście :>

  • 16. Data: 2010-03-16 19:08:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnoepr$qk4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > pozycje. Aż się zdziwiłem. Okazało się, że to był stop-loss, którego
    > zapomniałem usunąć po ręcznym zamknięciu krótkiej pozycji. Głupi ma

    Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarnąłeś juz taki etap zaawansowania:)

  • 17. Data: 2010-03-16 19:31:36
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Mar, 20:08, "skippy" <a...@n...ma> wrote:
    > U ytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisa w
    > wiadomo cinews:hnoepr$qk4$1@news.onet.pl...

    > Podobno idealny SL to REV, byc moze ogarn e juz taki etap zaawansowania:)

    a bez pozycji nie przeżyjesz ?

  • 18. Data: 2010-03-16 21:07:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    >a bez pozycji nie przeżyjesz ?

    to nastepny etap wiedzieć kiedy sie zakiwasz