  • 1. Data: 2006-04-04 11:18:03
    Temat: Soft do historii rachunku Multi
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Jest już jakiś soft, który ściągnie mi historię rachunku w Multi?

    BTW. Jest jakiś _aktualny_ soft do mBanku? Ten który mam wyrzuca "zły
    login/hasło".

  • 2. Data: 2006-04-04 20:30:03
    Temat: Re: Soft do historii rachunku Multi
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Apr 2006 13:18:03 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Jest już jakiś soft, który ściągnie mi historię rachunku w Multi?
    >
    > BTW. Jest jakiś _aktualny_ soft do mBanku? Ten który mam wyrzuca "zły
    > login/hasło".

    http://www.wyciagi.sokaris.pl

    takze do ING, PKO, Inteligo, BZWBK, mBanku i jeszcze jakichs, nie pamietam

    pzdr
    Johnny

  • 3. Data: 2006-04-04 21:34:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Johnny napisał(a):

    > http://www.wyciagi.sokaris.pl
    >
    > takze do ING, PKO, Inteligo, BZWBK, mBanku i jeszcze jakichs, nie pamietam

    W kontekście pewnego wątku na temat programu do obsługi kont Mbanku zadam
    pytanie - skąd pewność, że program nie wysyła danych klientów gdzie
    popadnie? :)

    Czyżby był autoryzowany przez w/w banki do obsługi ich kont?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-04-05 05:45:22
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Apr 2006 23:34:38 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > popadnie? :)
    >
    > Czyżby był autoryzowany przez w/w banki do obsługi ich kont?

    Podejrzewam, ze banki nikomu poza soba takiej autoryzacji nie wydadza,
    ale...
    ...wystarczy zainstalowac jakis monitor TCP/IP i sprawdzic z jakimi
    adresami program sie laczy, by stwierdzic, czy sa to inne adresy niz samego
    banku, 5 minut roboty.
    Poza tym nie sadze, by firma, ktora normalnie produkuje i sprzedaje
    programy bawila sie w takie pierdoly, przeciez to by moglo ich polozyc, a
    tak naprawde z samych tych informacji nic nie uzyskaliby. Ukrasc pieniedzy
    i tak sie nie da bez tych wszystkich tokenow, kodow jednorazowych i innych
    bajerow.
    Ja jestem swiadom tego co napisalem i sie nie boje.

    pzdr
    Johnny

    ps. podaj linka lub tytul watku, o ktorym wspomniales.

  • 5. Data: 2006-04-05 06:40:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Johnny napisał(a):

    > ps. podaj linka lub tytul watku, o ktorym wspomniales.

    Chodziło o program Radka Krzyżana Mbank Account Manager

    Co tu się działo na grupie. To trzeba poczytać ;)

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/4055e8003e72c5e/23e66b4e10f79797?q=mb
    ank+manager&rnum=1#23e66b4e10f79797

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-04-05 17:15:51
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 Apr 2006 22:30:03 +0200, w
    <1s049et78fxy0$.1rnkbk58gwll5$.dlg@40tude.net>, Johnny <m...@g...pl>
    napisał(-a):

    > http://www.wyciagi.sokaris.pl
    > takze do ING, PKO, Inteligo, BZWBK, mBanku i jeszcze jakichs, nie pamietam

    Jakie jest domyślne hasło, by to cudo uruchomić?

    Jak ja kocham programy pisane w tak "przemyślany" sposób...

  • 7. Data: 2006-04-05 17:26:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 Apr 2006 22:30:03 +0200, w
    napisał(-a):

    > http://www.wyciagi.sokaris.pl
    > takze do ING, PKO, Inteligo, BZWBK, mBanku i jeszcze jakichs, nie pamietam

    Hasło zgadłem (admin1) ;)

    Ale:
    19:23:37 - Pobieranie wyciągów z konta "Multibank"
    19:23:41 - Podczas pobierania wyciągów z konta "Multibank" wystąpił błąd.
    19:23:41 - Kod błędu: 2
    19:23:41 - Opis błędu: Błąd parsowania - prawdopodobnie zmieniła się strona
    banku

    Też to macie?

  • 8. Data: 2006-04-05 17:56:11
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Jakie jest domyślne hasło, by to cudo uruchomić?

    Przecież jest napisane przed Tobą!

    > Jak ja kocham programy pisane w tak "przemyślany" sposób...

    Jak ja kocham brak umiejętności logicznego myślenia :(

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-04-05 18:22:26
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

> [...]
    > 19:23:41 - Kod błędu: 2
    > 19:23:41 - Opis błędu: Błąd parsowania - prawdopodobnie zmieniła się strona

    Mamy. Zrób aktualizację. Zgłaszałem dzisiaj rano do Sokarisa i poprawili to
    w nowej wersji. U mnie działa bez problemu. Niestety mam cały czas problem
    z Inteligo. Też zgłaszałem i skierowali sprawę do poprawki. Niedługo
    powinno być to zrobione

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2006-04-05 19:02:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 Apr 2006 19:56:11 +0200, w
    <kvthwubarhq2$.1nu12bs3vvq2b$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Przecież jest napisane przed Tobą!

    W którym miejscu:
    "Podaj identyfikator użytkownika i hasło"
    "Identyfikator użytkownika:"
    [ ]
    "Hasło:"
    [ ]
    Użytkownik ADMIN

    ? :>

> [...]
    > w nowej wersji. U mnie działa bez problemu. Niestety mam cały czas problem
    > z Inteligo. Też zgłaszałem i skierowali sprawę do poprawki. Niedługo

    Miałem aktualną. Okazało się, że w ten sposób zgłasza też błędne hasło :]
    Na razie zawiesił się po ściągnięciu całej historii... zobaczymy za drugim
    razem. Stay tuned ;)