  • 11. Data: 2006-04-05 19:18:42
    Temat: Re: Soft do historii rachunku Multi
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 Apr 2006 20:22:26 +0200, w <1...@4...net>,
    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(-a):

    > Mamy. Zrób aktualizację. Zgłaszałem dzisiaj rano do Sokarisa i poprawili to
    > w nowej wersji. U mnie działa bez problemu. Niestety mam cały czas problem
    > z Inteligo. Też zgłaszałem i skierowali sprawę do poprawki. Niedługo
    > powinno być to zrobione

    To teraz mi jeszcze powiedz jak usunąć z bazy przelewy. Mam podublowane wpisy,
    pełno wpisów z "img height=3" w polu Tytułem itp. kwiatki.

  • 12. Data: 2006-04-05 19:27:05
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > W którym miejscu:
    > "Podaj identyfikator użytkownika i hasło"
    > "Identyfikator użytkownika:"
    > [ ]
    > "Hasło:"
    > [ ]
    > Użytkownik ADMIN
    >
    > ? :>

    Właśnie w tym :>

    Jak byk widzę

    admin i admin

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-04-05 19:44:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > To teraz mi jeszcze powiedz jak usunąć z bazy przelewy. Mam podublowane wpisy,
    > pełno wpisów z "img height=3" w polu Tytułem itp. kwiatki.

    Nie mam pojęcia. Napisz do autorów programu. Namiary na stronie Sokarisa

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2006-04-06 07:26:27
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:
    > W kontekście pewnego wątku na temat programu do obsługi kont Mbanku zadam
    > pytanie - skąd pewność, że program nie wysyła danych klientów gdzie
    > popadnie? :)

    zrob sobie uzytkownika ktoremu na firewallu dropuj wszystkie pakiety
    oprocz tych idacych do/z ip wybranego banku i uruchamiaj program z niego

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

  • 15. Data: 2006-04-06 10:58:37
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 Apr 2006 21:27:05 +0200, w
    <1nf7torkq3sdv$.1hoykfqlkmpbw.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Właśnie w tym :>
    >
    > Jak byk widzę
    >
    > admin i admin

    Mam tylko jedno "admin" :). OK, program zapamiętał dane z jakiejś archiwalnej
    instalacji.

  • 16. Data: 2006-04-14 11:53:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 Apr 2006 21:44:21 +0200, w <xrjrjtf34hdj$.1a84wfking5zp.dlg@40tude.net>,
    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(-a):

    > Nie mam pojęcia. Napisz do autorów programu. Namiary na stronie Sokarisa

    Usuwanie wpisów ma być w przyszłej wersji.

    Przy okazji program trochę dziwny i toporny -- Access violation i ubijanie
    procesów na porządku dziennym.

  • 17. Data: 2006-04-14 17:21:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Usuwanie wpisów ma być w przyszłej wersji.

    Inteligo już działa. Jest uaktualnienie

    > Przy okazji program trochę dziwny i toporny -- Access violation i ubijanie
    > procesów na porządku dziennym.

    ...u Ciebie. Sprawdź swój system. U mnie działa przepięknie. Windows XP+SP2

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2006-04-14 18:25:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 Apr 2006 19:21:03 +0200, w
    <1ne43z0r5c3d8.1nxv0z92jicq$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > ...u Ciebie. Sprawdź swój system. U mnie działa przepięknie. Windows XP+SP2

    System mam OK, nie martw się.

    Przy okazji: działa wam Lukas? Importuje 0 operacji.