  • 1. Data: 2010-03-15 18:28:38
    Temat: "Solidarność europejska".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    I Rozbiór Grecji
    http://prawica.net/blog/magdaf/14-03-2010

    "[...] Podobną opinię wygłosił szef działającego w ramach CDU/CSU
    Stowarzyszenia Średniej Przedsiębiorczości (MIT): "Bankrut musi zamienić na
    pieniądze wszystko, co ma - by zaspokoić swych wierzycieli. Grecja posiada
    budynki, firmy i niezamieszkane wyspy, które można wykorzystać na spłatę
    długów[...]".

    Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi -
    unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

    Tych Platformianych euronaganiaczy powinni odać pod trybunał. Gdyby Tusk
    spełnił swoje obietnice, wprowadzniea Euro to pewnie mósielibyśmy oddać
    szwabom .... Zakopane.

    Jak ja się kurwa dziwię że Tusk ma 40% procent poparcia.... Jak ja się kurwa
    temu krajowi dziwię.....
    O co tu kurwa chodzi, jakaś zbiorowa hipnoza czy co? .. Wytłumaczcie mi bo
    kurwa nie rozumię....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-15 18:31:19
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > spełnił swoje obietnice, wprowadzniea Euro to pewnie mósielibyśmy oddać

    musielibyśmy - to z nerwów pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-03-15 18:36:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi -
    > unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

    Endriu... widzę, że jesteś "solidarny" - pożycz mi 100 000 PLN :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-03-15 18:43:59
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-03-2010 o 19:28:38 Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > O co tu kurwa chodzi, jaka? zbiorowa hipnoza czy co? .. Wyt?umaczcie mi
    > bo
    > kurwa nie rozumie....

    hipnoza to była w referendum, ktor obligowało do wejscia do ue i przyjecia
    wspolnej waluty.
    To takie wyjasnienie jakby ktos miał zacmienie.
    A póki co mimo deklaracji jakoś do wprowadzenia euro u nas nie dochodzi,
    odwleka sie. Z czego się nawet cieszę.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2010-03-15 18:47:31
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Endriu... widzę, że jesteś "solidarny" - pożycz mi 100 000 PLN :)

    W tej całej grze chodzi o to kto będzie dodrukowywał pieniądze.

    Jeżeli dodrykowywują w Warszawie = suwerenność.
    Jeżeli dodrykowywują w Brukseli = utrata suwerennosci.

    To samo dotyczy prawa i sądów.
    Grecy się nie pokapowali, utracili suwerenność i teraz cienko kwiczą .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-03-15 18:49:49
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    > temu krajowi dziwię.....
    > O co tu kurwa chodzi, jakaś zbiorowa hipnoza czy co? .. Wytłumaczcie mi bo

    W polsce nie głosuje się NA tylko głosuje się PRZECIW, wbij to sobie do głowy
    doktorze. I jako doktor powinieneś wymagać od siebie kreatywności, więc napisz
    nam tu jakie widzisz alternatywy, tylko nie mów że cztery.

  • 7. Data: 2010-03-15 18:51:19
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > hipnoza to była w referendum, ktor obligowało do wejscia do ue i przyjecia
    > wspolnej waluty.

    Ja głosowałem przeciw jednemu i drugiemu.
    Zostałem przegłosowany - nie pierwszy raz zresztą.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-03-15 18:56:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > napisz
    > nam tu jakie widzisz alternatywy, tylko nie mów że cztery.

    Ja od 1993 roku głosuje na wolny rynek - niezmiennie.

    P.S. Przecież w referendum w 2004 głosowałeś ZA UNIĄ .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-03-15 19:05:29
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > To samo dotyczy prawa i sądów.
    > Grecy się nie pokapowali, utracili suwerenność i teraz cienko kwiczą .....

    Słowacy podobnie ....
    http://stooq.pl/q/?s=sax&d=20100315&c=1y&t=c&a=lg&b=
    0&r=wig20

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-03-15 19:29:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-03-2010 o 19:51:19 Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Ja g?osowa?em przeciw jednemu i drugiemu.
    > Zosta?em przeg?osowany - nie pierwszy raz zreszt?.

    ja tez.
    Mimo to w ramach solidarnosci nie wymagam, by osoby w kolejce w
    spozywczaku płaciły za mnie rachunek, gdy kasy mi zbraknie.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.