  • 11. Data: 2010-03-15 19:38:31
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hnlu7a$pdc$1@news.interia.pl...

    > Ja od 1993 roku głosuje na wolny rynek - niezmiennie.
    >
    > P.S. Przecież w referendum w 2004 głosowałeś ZA UNIĄ .....

    Zaczynasz pisać o liderze pewnej partii to trzymaj się tego proszę. W tym
    świetle to oczywiste, że pisałem o partiach których członkowie próbują
    członkom przeciwnych ugrupowań wyciągnąć stołki spod dupy i tak w kółko. Ci
    którzy najbardziej wkurwią wyborców kasowani są przez wyborców do roli
    opozycji na najbliższe 4 lata, w teorii. Odnośnie Grecji i Uni to wydaje Ci
    się, że to Unia zaszkodziła Grecji? Śmiała teza ale nieprawdziwa. Grecy
    myśleli, żę ich wynalazek pt. sjesta da się rozciągać na lata, wolne żarty. A
    teraz wyobraź sobie, że nie jesteśmy w UE i przyglądamy się przez następne 15
    lat co to z tego się wykluje. A pieniądze płyną sobie do naszych sąsiadów i
    innych członków UE i za nie rozwijają się a my sobie siedzimy na dupie i
    gapimy sie jak im dobrze. Grecja nie jest problemem UE, problemem UE są
    gospodarki Azji w pierwszej kolejności i wszystko co się z tym wiąże. Jeśli
    chodzi o Polskę to jakbyś niezauważył rozkład polityczno-gospodarczy w naszym
    pięknym kraju następuje od przynajmniej 300 lat. Naszą jedyną nadzieją jest UE
    bo w naszym narodzie poprostu nie ma sił politycznych zdolnych zebrać to
    wszystko do kupy. Trzy wieki to wystarczająco dużo aby mogły się ujawnić. I
    właśnie za tym głosowałem, przeciwko burdelowi w moim kraju.

  • 12. Data: 2010-03-15 20:03:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kigam wrote:

> [...]
    > ma sił politycznych zdolnych zebrać to wszystko do kupy. Trzy wieki to
    > wystarczająco dużo aby mogły się ujawnić. I właśnie za tym głosowałem,

    Nie masz racji. Grecja ma takie kłopoty bo jest w UE i w strefie euro. Gdyby
    nie była to w tej chwili byli by najbogatsi w Europie i mieliby największe
    PKB na mieszkańca, mogliby kupić katedrę w Kolonii. Skąd o tym wiem?
    Przeczytałem w Internecie. Podobnie w Polsce. Gdyby nie Unia to mielibyśmy
    10% przyrostu PKB i nadwyżkę budżetową. Unia przeszkadza we wszystkim bo
    prostuje ogórki i zamienia ślimaki w ryby i baranów w orły czy na odwrót,
    już nie pamiętam. To jest na pewno prawda bo tak przeczytałem w Internecie.
    To, ze w Polsce kiedyś były kartki, czyli pieniądz narodowy nic nie był
    wart, i inflacja 100%, a Polska była poza Unią publicystom internetowym w
    rozumowaniu nie przeszkadza.

  • 13. Data: 2010-03-15 20:14:10
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > wszystko do kupy. Trzy wieki to wystarczająco dużo aby mogły się ujawnić.
    > I właśnie za tym głosowałem, przeciwko burdelowi w moim kraju.

    Ech Kigam, ręce opadają .....

    8/17 Michalkiewicz, Jurek, Janecki - Polska mocarstwem (3-cia minuta filmu).
    http://www.youtube.com/watch?v=SQn_Pfuxfpc&feature=r
    elated

    "[.. ] Na całym świecie mamy doczynienia z atrapami demokracji tylko różnica
    jest taka że nasza razwiedka, ci tajniacy wojskowi nie dbają o swoje
    państwo. W rosji też rządzi razwiedka, Pytin nawet tego nie ukrywa
    specjalnie - po co ma ukrywać - tyle tylko że tam na swój sposób rozumie dba
    o swoje państwo, BO WIE ŻE NIE BĘDZIE MIAŁĄ DRUGIEGO, DRUGIEJ ROSJI NIE
    BĘDZIE [...]".

    I myślisz że Aniela ci zrobi dobrze ?.
    Drugiej Polski nie będziesz miał, a Aniela cię tak wyportkuje że jeszcze
    zatęsknisz za swoją ojczyzną.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-03-15 20:35:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > I myślisz że Aniela ci zrobi dobrze ?.

    Endriu... wyrośnij wreszcie z krótkich porteczek i przestań "się
    przezywać" :)

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-03-15 20:40:22
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Endriu... wyrośnij wreszcie z krótkich porteczek i przestań "się
    > przezywać" :)

    Rozpierdalają mnie tacy kolesie którzy mówią:
    "Polska mnie wkurza więc oddam władzę Szwabom....."

    Jakaś pierdolona zbiorowa hipokryzja .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2010-03-15 20:44:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Rozpierdalają mnie tacy kolesie którzy mówią:
    > "Polska mnie wkurza więc oddam władzę Szwabom....."
    >
    > Jakaś pierdolona zbiorowa hipokryzja .....

    Ja cię nie mogę zrozumieć Marfi, ciebie i Totusa XXL'a, Anatola, Kigamie.
    Nie rozumiem was.
    Za 20 mld Euro w ciągu 6 lat sprzedaliście mój kraj ......

    Ech.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-03-15 20:56:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    >I Rozbiór Grecji
    > http://prawica.net/blog/magdaf/14-03-2010
    >
    > "[...] Podobną opinię wygłosił szef działającego w ramach CDU/CSU
    > Stowarzyszenia Średniej Przedsiębiorczości (MIT): "Bankrut musi zamienić
    > na pieniądze wszystko, co ma - by zaspokoić swych wierzycieli. Grecja
    > posiada budynki, firmy i niezamieszkane wyspy, które można wykorzystać na
    > spłatę długów[...]".
    >
    > Tak wygląda właśnie solidarność europejska. Pierwszy krok - unia, drugi -
    > unijna waluta, ostatni - plajta i rozbiór. [...]".

    Musze przyznać Ci w końcu racje.
    Kwaśniewski Miller Oleksy Buzek Krzaklewski Wałęsa Kaczyńscy zrobili co
    mogli, a Tusk ich wykolegował i tak wpakował w UE. Tera patrzą bezsilnie i
    liczą emerytury poselskie z Brukseli.

    Szczwana bestia, podstępny chytry lis, na pomniki koalicje LSD z PIS za
    wywracanie kota ogonem i zabicie dwóch polskich partii oraz wygonienie
    trzeciej do usenetu.

  • 18. Data: 2010-03-15 21:02:13
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    i kupili trąbę żeby wszystkim wmówiła ze to Tusk
    powiem co myślą szczerze, mianowicie nawet jak w zamian dadzą kawałek tortu
    po nastęnych wyborach za te ścieme, to zdepczą dokładnie tak samo jak
    zdeptali SO i LPR
    spoko czacha pewne
    w tym momencie straciłem orientacje o co chodzi wieszczowi tak dokładnie

  • 19. Data: 2010-03-15 21:16:18
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Ja cię nie mogę zrozumieć Marfi, ciebie i Totusa XXL'a, Anatola, Kigamie.
    > Nie rozumiem was.
    > Za 20 mld Euro w ciągu 6 lat sprzedaliście mój kraj ......
    >
    > Ech.....

    Niestety nie rozumiesz bądź fanatyzm Cię zaślepia i nie widzisz, że Unia i
    jej programy pomocowe to ukryta kontrybucja nałożona na Niemcy i takie
    powiązanie Niemiec by nie miały siły ani ochoty na akcje jak w 1918 czy
    1939. Gadanie, że Niemcy nami rządzą nie ma żadnych podstaw faktycznych.
    Puki co my budujemy się za pieniądze podatnika niemieckiego. Nie rozumiesz
    też pojęcia "sprzedaż" jak widzę. Dla mnie sprzedaż to oddanie pełnej
    kontroli za ekwiwalent. Transakcja wymiany w pełni uzgodniona i aprobowana
    przez obydwie strony. Nikt nikogo nie oszukał. W przypadku przystąpienia
    Polski do Unii nie było sprzedaży. Nikt nie oddawał kontroli za ekwiwalent
    pieniężny. Ponosi Cię bez żadnych podstaw. W/g mnie zbyt trzeźwo nie
    myślisz. Przyczepiłeś się do jednego źródła wiedzy i nie chce Ci się nawet
    zweryfikować poglądów tam prezentowanych. Przyjmowanie wszystkich hipotez na
    wiarę wyczerpuje definicje religii. Poszperaj sobie trochę w historii Unii i
    znajdź takie lata gdzie Niemcy nie byliby płatnikami netto. Potem prześledź
    historię składek innych członków Unii. Już Ci kiedyś mówiłem, że argumenty
    przez Ciebie prezentowane są na poziomie zebrania POP w GS. Jak nie znasz
    tych skrótów to spytaj Michałkiewicza. On wie na pewno.

  • 20. Data: 2010-03-15 22:16:16
    Temat: Re:
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > baranów w orły,

    Nie słyszałem o radzie orłów, chodzi ci chyba o radę mędrców

    kc