  • 21. Data: 2010-03-15 22:20:34
    Temat: Re:
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Ja cię nie mogę zrozumieć Marfi, ciebie i Totusa XXL'a, Anatola, Kigamie.
    > Nie rozumiem was.
    > Za 20 mld Euro w ciągu 6 lat sprzedaliście mój kraj ......
    >
    > Ech.....

    Nie popełnij błędu Jana Olszewskiego i nie poddaj się głosowaniu, bo jako
    podający fakty i przykłady fanatyk i oszołom zostaniesz z grupy wygłosowany.
    (Cztery głosy już wyliczyłeś)

    pozdrawiam

    kc

  • 22. Data: 2010-03-16 06:05:21
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    Grecy to kraj pastuchow wyspecjalizowanych w wyrywaniu szmalu Europie.
    Przy tym bezczelni sa bo w waznych sprawach jak np Jugoslawia to oni nam
    rzucali klody pod nogi, flirtowali z Rosja itp. Niemcy pytali juz kiedys
    glosno czy jest rzecza dla UE
    korzystna utrzymywac ten kraik. Odpowiedz byla na TAK dopoki istnial tu
    cel strategiczny.
    Dzisiaj juz Grecja nie taka dla nas wazna, moze sobie pojsc w chuja i
    zawiazac sojusz z Gadaffim.
    NB zyje juz dosyc dlugo i nie pamietam bym kiedys kupil jakis produkt
    grecki poza serem fetta
    i brandy Metaxa. To jedna z czterech tzw PIGS( Portugal, Italy, Greece,
    Spain).
    jest jedank jedna dzialalnosc uslugowa, ktora uprawiaja Grecy z
    powodzeniem: kopulacja z chetnymi
    Niemkami. Sam obserwowalem w porcie rybackim w Leros jak mnlody Grek
    zabral na kuter jebliwa
    Niemke, zostawiajac na brzegu jej boyfrienda, ze wzgl na rzekomy brak
    miejsc. Chlopak, jakis uniwersytecki
    wymoczek, bardzo sie na nia boczyl po powrocie, chyba czul zapach
    greckiej spermy.
    Wiec tak sobie mysle , ze niechaj Grecy sie dzis odwolaja do kobiet
    niemieckich- to moze one pomoga
    ze wzgl na dawne wakacyjne sentymenty.

    fatso

  • 23. Data: 2010-03-16 07:59:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Puki co my budujemy się za pieniądze podatnika niemieckiego.

    Te 20 mld Euro w ciągu sześciu lat, które w końcu to nie wiadomo na co są
    rozdysponowane ....
    Dla niemieckiego podatnika to są śruty ....

    Człowieku oddałeś władze Szwabom - teraz to nawed autostrady sobie nie
    możesz wybudować, jak Aniela nie zewoli.....
    Chłopie przejrzyj wreszcie na oczy......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-03-16 08:08:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > możesz wybudować, jak Aniela nie zewoli.....
    > Chłopie przejrzyj wreszcie na oczy......

    Pomóż mi trochę. Co to znaczy, że nie możemy sobie pobudować autostrady jak
    Aniela nie pozwoli? Jakieś fakty masz? Czy tak chrzanisz jak z ambony. No
    widzisz jaka to różnica między nami. Dla Niemców to są śruty a nas z gówna
    cywilizacyjnego wyciągają.

  • 25. Data: 2010-03-16 08:22:54
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > widzisz jaka to różnica między nami. Dla Niemców to są śruty a nas z gówna

    A ja ci mówię że wszystko zawdzięczamy tylko i wyłącznie SOBIE. I żadna
    Unia z darmozjadami parlamentarnymi ustanawiającymi przepisy odnośnie
    krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.

    Jedyna co jest potrzebne to wolny rynek - Strefa Schengen do której już
    dawno należymy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-03-16 08:26:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.

    złota z powietrza - miało być pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-03-16 08:44:19
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.
    >
    > Jedyna co jest potrzebne to wolny rynek - Strefa Schengen do której już

    Tak jak myślałem. Okrągłe frazesy. Wyrażasz opinie nie oparte na niczym.
    Zapiekła złość. To, że wszystko zawdzięczamy sobie to akurat jasna sprawa.
    To że Polski nie było przez 300 lat w Europie i to że wymyśliliśmy liberum
    veto, i to że się wyrwaliśmy na 20 lat. I sojusze jakie mieliśmy przed 39 i
    jakie mieliśmy po 45 i jakich przywódców mieliśmy przez ten cały czas. To
    również, że veto tak nam się dobrze kojarzy, że mamy je nadal. Wszystko
    zawdzięczamy sobie. To, ze drobniaki dla Niemców nas wyciągają z lasu też
    zawdzięczamy sobie. Tacy jesteśmy, to wiem. Ale gdzie te zezwolenia od
    Anieli na budowę autostrad. Masz pretensje do polityków, że pieprzą bez
    sensu ale jak widać to sól tej ziemi. Są tacy jak my. Koledzy z sąsiedztwa.

  • 28. Data: 2010-03-16 08:59:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Masz pretensje do polityków, że pieprzą bez sensu ale jak widać to sól tej
    > ziemi.

    Oni pieprzą bez sensu nieprzypadkowo ......
    Hierarchia kto jak ma pieprzyć, i komu pieprzyć nie wolno jest ustalona
    przez "starszych i mądrzejszych".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-03-16 09:00:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Oni pieprzą bez sensu nieprzypadkowo ......
    > Hierarchia kto jak ma pieprzyć, i komu pieprzyć nie wolno jest ustalona
    > przez "starszych i mądrzejszych".

    Przekonaliśmy się o tym w 1993 roku .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2010-03-16 09:44:14
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Oni pieprzą bez sensu nieprzypadkowo ......
    > Hierarchia kto jak ma pieprzyć, i komu pieprzyć nie wolno jest ustalona
    > przez "starszych i mądrzejszych".

    Trochę się zatoczyłeś. Interesują mnie autostrady.