  • 11. Data: 2010-08-08 11:30:17
    Temat: Re: POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Przedstaw całą historię swoich rekomendacji i ich rezultaty.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-08-10 11:55:53
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Kroovka, widzisz jak sypią akcjami?

    Siedzą z prawej ukryci klienci co to dostali po 3pln i kasują. Co
    jakiś czas jeden pęknie i rzuci na lewą stronę.

    Wliczając obecną emisję to cała spółka będzie warta rynkowo ok 36mln.
    Sporo jak na 15mln przychodów i 1.5mln zysku netto w tym roku.

    Marzenia czas urealnić.

  • 13. Data: 2010-08-11 05:09:30
    Temat: Sorry, ale mam coś poza polityką:
    Od: k...@p...onet.pl

    > Kroovka, widzisz jak sypią akcjami?

    WIDZĘ, a raczej widziałem.

    > Wliczając obecną emisję to cała spółka będzie warta rynkowo ok 36mln.
    > Sporo jak na 15mln przychodów i 1.5mln zysku netto w tym roku.
    >
    > Marzenia czas urealnić.
    Nie 15 mln ale 23 ml przychodów

    Nie 1,5 mln ale 4,5 mln zysku netto

    Zaliczyliśmy lokalne dno wczoraj i mamy dosyć spadków kursu. Zaczynamy, wbrew
    całemu rynkowi, silne wzrosty, az do końca roku.

    Jesli napiszesz że to bzdura to raczej poczekaj chociaz do końca tego miesiaca.
    Inaczejkrytyka bedzie niepoważna

    Tego Wam też życze, tzn. byście, podobnie jak ja, z tego wzrostu korzystali.

    kroovka

  • 14. Data: 2010-08-12 09:54:58
    Temat: Re: Sorry, ale mam coś poza polityką:
    Od: k...@p...onet.pl

    EEX uklepuje poziom 3,90-4,00 aż do czasu wyników rozmów i tworzenia silnej
    Grupy Innowacyjnego Przetwarzania Mikrosfery. Dzisiajszy kurs czy to 3,85 czy
    3,90 czy 4,10 (jesli za chwile bedzie?) nie ma znaczenia na wynik jaki bedzie
    2 czy 3 wrzesnia 2010, po podaniu wyników za sierpień.

    Zatem juz po emocjach i pora na plaże i na wode bo znowu ida upały.

    Udanego lata!

    kroovka

  • 15. Data: 2010-08-12 10:17:42
    Od: k...@p...onet.pl

    Juz mi sie skończyła luźna kasa-szkoda jesli jeszcze coś ktoś dorzuci...

    kroovka

  • 16. Data: 2010-08-12 10:32:57
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Twoje zaklinanie na nic się zdaje, kolejny worek z akcjami dostarczono
    na rynek do wysypania.

    Cel 3pln i tam kurs będzie się kisił do końca roku.

  • 17. Data: 2010-08-12 19:08:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > PIS Ci w oko jesli na tym nie zarobisz.
    > POżal sie Boże inwestor teraz bez EEX.

    No Kroovka, dzisiaj dosyć nerwowy dzień za nami ....
    http://hyy.pl/images/27bez_tytu_u.jpg

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-08-13 11:11:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > No Kroovka, dzisiaj dosyć nerwowy dzień za nami ....
> [...]

    Teraz w pon takie sobie wyniki za II kwartał..Bedzie plaża, ale do wyników za
    sierpien coraz blizej i po lipcu bedzie szok moralny ze to tylko NC.

    Pozdrawiam Endriu-bo Ty wiesz O CZYM ja piszĘ.

    kroovka

    Juz nie martwie sie o innych, nie chca miec wyników na koniec III i IV
    kwartalu to iCH BIZNES.

  • 19. Data: 2010-08-19 20:17:50
    Temat: Re: EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
    Od: k...@p...onet.pl

    > Już nawet 7 mln zl z emisji na dzisiaj nie wystarcza na zakupy biezace
    surowca-....

    > Nadal rośnie od debiutu od 3 zl. juz do 4 zl...Postęp byl na budowanie
    > poczwarki i obecne rozbijanie kokonu...Motyl po 3 kwartale.
    >
    > Pora już bo moj portfel ma dać 100% rocznie......
    >
    > kroovka
    >
    > Tu jest potencjal jeszcze malo komu znany

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$4

    EEX w powolnych wzrostach i już nie będzie korekty poniżej 3,90.

    Koncern medialnej mikrosfery zaczyna swój taniec, walka o akcje sie
    zaczeła-trwało to pięc miesiecy ale kto mogl zebrac gory akcji to zebrał-kto
    miał stracic akcje jak np "rr", czytajac stałe spadki ze swojej kuli-ten juz
    wypadł z rynku.

    Powodzenia w grodzie BB, gdzie na STRAżACKIEJ więcej myśli biznesowej na glowe
    mieszkańca niz w stolicy.

    kroovka

  • 20. Data: 2010-08-20 13:39:52
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > miał stracic akcje jak np "rr", czytajac stałe spadki ze swojej kuli-ten juz

    ciag dalszy powolnych wzrostów; 3,90 nieprzekraczalne

    kroovka