  • 11. Data: 2010-04-10 12:32:44
    Temat: Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Madrzejszy od radia. <m...@m...pl> dared to write:

    > Figurant to taka osoba ktora nie ma wplywu na nic, kto jest szefem tak
    > naprawde ?

    Zwykle na kształt każdej decyzji ma wpływ bardzo wiele osób: doradców, kolegów,
    autorów raportów itd., a same decyzje wypracowywane są w seriach spotkań. Spiski,
    Bilderbergowie, tajemnicze "szare eminencje" - to w literaturze pięknej, nie w
    codziennej pracy instytucji i urzędów. Zresztą to jest OT, proponuję zamknąć "wątek
    figurancki".

    k.

  • 12. Data: 2010-04-10 12:43:21
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

> [...]
    codziennej pracy instytucji i urzędów. Zresztą to jest OT, proponuję zamknąć "wątek

    Ty wyobrazasz sobie Rockefelera zeby pozwolil sobie na taka ignorancje i
    pozwolil rzadzic figurantom ? Tylko idiota zdaje sie na opinie doradcow
    kolegow i raporty z nieba wziete. Dobrze prosperujaca firma to wladza w
    rekach faceta z jajami.

  • 13. Data: 2010-04-10 12:43:55
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    >proponuję zamknąć "wątek figurancki".

    No właśnie, jak waluty waszym zdaniem, euro już troszkę skoczyło, ale czy na
    długo? bo ostatnio trend był raczej w dół. Złotówka się umacniała.

    Wojtek

  • 14. Data: 2010-04-10 12:50:21
    Od: z...@o...pl

    > Może bowiem nastąpić zmiana układu sił w RPP
    > oraz większe zmiany w składzie zarządu NBP.

    media wskazują Piotra Wiesiołka dotychczasowego zastępcę Skrzypka

    kto to jest? info kto go powołał itp. mam, ale interesują
    mnie wasze opinie na temat: jaką politykę będzie prowadzić?

  • 15. Data: 2010-04-10 13:22:10
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > media wskazują Piotra Wiesiołka dotychczasowego zastępcę Skrzypka
    >
    > kto to jest? info kto go powołał itp. mam, ale interesują
    > mnie wasze opinie na temat: jaką politykę będzie prowadzić?

    Bank nie prowadzi polityki bank pozycza pieniadze albo wali po rogach
    frajerow na "istrumentach finansowych".

  • 16. Data: 2010-04-10 13:39:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-10 13:20, azot pisze:
    > Użytkownik "MarekZ"<b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Może bowiem nastąpić zmiana układu sił w
    >>

    > Komorowski będzie nie tylko p.o. Prezydentem.
    > Cytat eksperta: "Decyzje należące do kompetencji Prezesa NBP przejmuje
    > marszałek sejmu B. Komorowski, który również będzie upoważniony do powołania
    > nowego prezesa NBP."
    > Platforma kładzie łapę na wszystkim.

    A ten Komorowski, który zginął to jego brat?

    Zginęli jeszcze Piskorscy, zginęła jakaś Miller, jakiś Borowski.
    Rodzinka pewnie.

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-04-10 13:56:51
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Animka pisze:

    > A ten Komorowski, który zginął to jego brat?
    >
    > Zginęli jeszcze Piskorscy, zginęła jakaś Miller, jakiś Borowski.
    > Rodzinka pewnie.

    Semicki Kfiat polsiej Entelygencji.

  • 18. Data: 2010-04-10 14:33:47
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Madrzejszy od radia. <m...@m...pl> dared to write:

    > Semicki Kfiat polsiej Entelygencji.

    Śmierć się o pochodzenie nie pyta. Przykro słuchać takich idiotycznych uwag,
    inteligencie.

    k.

  • 19. Data: 2010-04-10 14:34:48
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Madrzejszy od radia. <m...@m...pl> dared to write:

    > Bank nie prowadzi polityki bank pozycza pieniadze albo wali po rogach
    > frajerow na "istrumentach finansowych".

    Chodzi o NBP, inteligencie.

  • 20. Data: 2010-04-10 14:41:28
    Od: pawel <p...@g...com>

    Po jakiego cz... polecial tam prezes NBP?