  • 11. Data: 2009-01-09 08:26:22
    Temat: Re: Spamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w Mille
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 09 sty 2009 o 00:55 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Emerytalne? Czy jakieś inne?

    trudno inwestowac w fundusze emerytalne :) hehehe :)
    oczywiscie chodzi o fundusze inwestycyjne

    > Może mogę prosić o jakieś wykresy?

    Nadowolonej stronie z funduszami, oczywiscie o ile sa wykresy albo dane
    tabelaryczne...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 12. Data: 2009-01-09 08:27:11
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > No właśnie!!!
    > I co ja teraz mam robić?!?!?!
    Te dane sa widoczne na stronie millennium i nie wymagaja nawet zalagowania. Co
    masz robic? zamiast pisac brednie na grupie a tym bardziej sluchac glupich
    podpowiedzi, zrob cos konkretnego np dokument excela patrz pkt 2.)

    1. sprawdzaj co tydzien jaka byla pula oraz wyniki" wszystkie/wygrane, srednia
    wygrywajacych, max
    2. zapisuj to w excelu
    3. patrz na szeroki rynek np emax+, getiny, lukasy (nop emax spadl z 6% na 5% i
    jaki to moze miec wplyw na aukcje?
    4. wyciagaj sluszne wnioski a nie pieprz o jakichs internetowych akcjach leszczy
    typu wszyscy dajemy po 10% bo to nie ma zadnego wplywu na srednia aukcji (leszcz
    internetowy jest za cienki w uszach nawet cala lawica leszcza)
    pozdro.
    m.

  • 13. Data: 2009-01-10 20:35:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michaça" gk71pe$97c$...@i...gazeta.pl

> [...]
    typu wszyscy dajemy po 10% bo to nie ma zadnego
    > wplywu na srednia aukcji (leszcz internetowy jest za cienki w uszach nawet cala

    Jak się to czasami pisze -- ktoś tu nie czuje bluesa. ;)

    Dla mnie te licytacje to rozrywka. 7% czy 10% -- na życie to ma wpływ
    żaden a na finansach (na inwestowaniu pieniędzy, na zarabianiu samymi
    pieniędzmi) nie znam się. :) (i nie żałuję tego, że nie znam się) :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-01-11 08:39:19
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" gk55qk$aq9$...@i...gazeta.pl

    > Gdzie znajdę (o ile znajdę) dokładne dane dotyczące ostatniej licytacji w Mille
    > ?
    > Jakiś czas temu jakiś spamer ;) to prezentował. Dla mnie jego informacje były c
    > enne. :)

    Witam,
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/aukcje/wyniki_aukcji/#wyniki_aukcji

    licytując w poniedziałek po 9-tej licytujesz w ciemno, natomiast w czwartek
    przed 15-ta masz podgląd ile złożono ofert.(można wyciągnąć wnioski po to masz
    głowę, czapkę to mógłbyś i pod pachą nosić!)
    Zawsze przed 15-ta możesz zmienić ofertę jeżeli chodzi o tę samą ofertę
    procentową liczy się data złożenia ale jeżeli masz niższą Ty wchodzisz do puli.

    Tym co nie wyjdzie polecam założyć lokatę kiler w Pocztowym.

    Pzdr

  • 15. Data: 2009-01-11 22:45:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Godziebiewski" gkcb7n$r1c$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > przed 15-ta masz podgląd ile złożono ofert.(można wyciągnąć wnioski po to masz

    Nie wiedziałem o tym podglądzie.

    > głowę, czapkę to mógłbyś i pod pachą nosić!)

    Nie mam czapki, mam kaptury. (zamiast dostawania w czapę, można sądzić się kapturowo)
    ;)

    > Zawsze przed 15-ta możesz zmienić ofertę jeżeli chodzi o tę samą ofertę
    > procentową liczy się data złożenia ale jeżeli masz niższą Ty wchodzisz do puli.

    No tak -- to już wiedziałem.

    > Tym co nie wyjdzie polecam założyć lokatę kiler w Pocztowym.

    Qrdeaux -- już zlokowałem w Mille na progrsywności, którą zamierzam abortować
    pomimo ustaw antyaborcyjnych... Ale ponoć tylko w pierwszym miesiącu można
    przerwać bezpłatnie... ;) Później naliczają procenty od pełnych miesięcy ciąży...
    Znaczy -- lo_katy... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-01-12 06:08:48
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>

> [...]
    > przerwać bezpłatnie... ;) Później naliczają procenty od pełnych miesięcy ciąży.

    naliczają odsetki ale dla Ciebie !
    Lokatę zrywasz kiedy chcesz ale opłaca się po pełnych miesiącach ponieważ nie
    tracisz uzbieranych odsetek !

    I zapraszam na stronę
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    inne formy ominięcia Belki.

    Pzdr

  • 17. Data: 2009-01-12 06:24:59
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>

    Witam,
    ten tydzień może być ciekawy:
    + pula 90 000 000 zł :)
    + część ludzi wypstrykała się z kasy pouciekała w inne alternatywne możliwości
    lokowania długo terminowego

    - banki już nie potrzebują tyle kasy (żeby mieć dobre wyniki za 2008)
    - nagły wzrost zainteresowania aukcjami

    Pzdr

  • 18. Data: 2009-01-12 11:46:04
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Sty, 07:24, "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > lokowania długo terminowego
    >
    > - banki już nie potrzebują tyle kasy (żeby mieć dobre wyniki za 2008)

    Od 10.01 Bank Millennium wprowadził Konto Oszczędnościowe w miejsce
    rachunku Premia On-line . Oprocentowanie 5 % i 5,5 % od 100 tys. PLN

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 19. Data: 2009-01-13 03:44:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" 3...@a...goo
    glegroups.com

    : Od 10.01 Bank Millennium wprowadził Konto Oszczędnościowe w miejsce
    : rachunku Premia On-line . Oprocentowanie 5 % i 5,5 % od 100 tys. PLN

    Mnie mówili o 6% w Mille.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-01-13 03:46:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Godziebiewski" gkennr$hvl$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > lokowania długo terminowego

    > - banki już nie potrzebują tyle kasy (żeby mieć dobre wyniki za 2008)

    Ale w ten tydzień chyba niewiele mam na luzie.
    Na licytacje warto lać ponad 6000 a ja mam nieco mniej,
    chyba że odleję z jakiegoś Eurobanku lub podobnego...
    Tydzień temu była dla mnie masakra...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'