  • 41. Data: 2004-09-29 14:44:03
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:36, Użytkownik JaKi napisał:

    > Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:32:57 +0200, Dudus <t...@w...plUSUN> napisał:
    >

    > A czy podajšc że jeste? w konkubinacie, równa się to że jest to wniosek
    > wspólny?

    Nie wiem. Nie pytalem o cos takiego.

    > To co? Ty za bank wybrał? ;-) Zdrad? jego nazwę.

    Jutro napisze jaki to bank :-) Ale powiem ze to jeden z wiekszych w
    naszym cudownym kraju :-)

  • 42. Data: 2004-09-29 14:46:30
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:31, Użytkownik kursor napisał:

    > o ile masz czas i checi na takie zabawy to sprawdz
    > czy dostaniesz ten kredyt w innym oddziale tego samego banku
    >
    > a najlepiej jest zlozyc wniosek w roznych bankach
    > i na podstawie oferty oraz obslugi przy rozpatrywaniu
    > wniosku wybrac ten, ktory bedzie najbardziel odpowiadal
    >
    > kursor

    Dokladnie probuje w innym oddziale (inny kierownik :-))
    A w odwodzie jest inny bank.. wymieniony gdzies tam wczesniej przez
    ciebie BPH.

  • 43. Data: 2004-09-29 14:49:41
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:37, Użytkownik Mycha napisał:

    > oj:-)jakos splaci go.ale to moze potrwac dudusiu:-)

    :-) jednak wolalbym jeszcze troche pozyc :-)

  • 44. Data: 2004-09-29 16:29:33
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 15:50, kiedy Mycha napisał(a) co
    następuje:
    > Przepraszam bardzo nie rozumie po co ktos podejmuje temat skoro nie ma
    > bladego pojecia o co chodzi.i pisze tylko zeby sie przyczepic.Ja odpowiadam
    > czlowiekowi ktory rozsmieszyl mnie i wkurzyl bo sama mialam problemy z
    > bankiem ,a nie rozmawiam z Toba on chyba nie potrzebuje adwokatow.I nie
    > smiem twierdzic czy jestes inetligentny,bo tyle mnie to interesuje co
    > zeszloroczny snieg.A ciebie sie nie czepiam wiec nie rozumie po co te malo
    > konstruktywne wywody.

    Po pierwsze, nadal nie umiesz redagować postów.
    Po drugie, grupy dyskusyjne mają charakter otwarty. Do prywatnej
    korespondencji służy priv (dla wyjaśnienia - jest to adres e-mail osoby,
    której chcesz coś osobistego przekazać.
    Po trzecie, w tej grupie prawie każdy miał kłopoty z tym albo innym
    bankiem, ale nie każdy obraża innych,
    Po piąte, faktycznie nic nie rozumiesz.
    Po szóste, nie ośmieszaj się i nie odpowiadaj, z łaski swojej.
    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk:
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?"

  • 45. Data: 2004-09-29 18:56:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dudus" <t...@w...plUSUN> wrote in message

> [...]
    > - tenze (na razie NoName) bank czegos takiego nie chce (przeciez to dla
    > nich czysta gotowka, gdy kredytobiorca zejdzie)

    Daj mi namiar na taka polise. Chetnie skorzystam z ubezpieczenia gdzie nie
    ma setek wylaczen ;).

    Maciej

  • 46. Data: 2004-09-29 19:59:20
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    pajacu spadaj w cholere.zreszta kim ty jestes..jak widac zerem,bo chyba
    dalej nie kapujesz w czym tkwi problem,chyba grupy pomyliles.A jak chcesz
    sie kogos czepiac to idz sie wyzyc gdzie indziej.A co ty o mnie myslisz

    ---

  • 47. Data: 2004-09-29 20:04:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 21:59, kiedy Mycha napisał(a) co
    następuje:

    plonk (i tak nie wiesz co to znaczy)

    --
    **** ****
    **** yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 48. Data: 2004-09-29 20:07:25
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 21:59:20 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:

    > pajacu spadaj w cholere.

    Miałem nosa - Trol.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 49. Data: 2004-09-29 20:10:20
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    Hehe jakie ty to masz problemy zyciowe:-)kon by sie usmial.A wychowywac to
    mozesz swoja panienke kultury,pisania postow etc.,bo pewnie ona nwet nie
    wiem ktorym guzikiem sie komp wlancza.a odemnie juz sie odpier..raz na
    zawsze.I sskoro taki madry jestes to mozesz doradz cos na temat bankow a nie
    pisz czy ja sie wg ciebie osmieszam.bo akurat to mi wisi jak kilo kitu na
    agrafce.mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi.. Użytkownik "yayco"

  • 50. Data: 2004-09-29 20:11:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 22:07, kiedy JaKi napisał(a) co
    następuje:

    > Miałem nosa - Trol.

    Święte słowa Pana Radcy...