  • 1. Data: 2006-09-04 20:00:06
    Temat: Spłata KK BZWBK w bankomacie BZWBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Jest możliwe czy nie, bo na www nie mogę znaleźć?
    Zaznaczam, że nie mam konta w BZWBK.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2006-09-04 20:27:31
    Temat: Re: Spłata KK BZWBK w bankomacie BZWBK
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Jest możliwe czy nie, bo na www nie mogę znaleźć?
    > Zaznaczam, że nie mam konta w BZWBK.

    Znaczy chcesz spłacić KK BZWBK kartą innego banku jako transakcja
    bezgotówkowa? Nie za dobrze byś chciał? ;-)

  • 3. Data: 2006-09-04 20:32:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Sep 2006 22:00:06 +0200, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wklepał(-a):

    >Witam.
    >
    >Jest możliwe czy nie, bo na www nie mogę znaleźć?
    >Zaznaczam, że nie mam konta w BZWBK.

    I jak bankomat miałby taką spłatę wykonać? Przez obciążenie innej karty?

  • 4. Data: 2006-09-04 20:32:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Znaczy chcesz spłacić KK BZWBK kartą innego banku jako transakcja
    > bezgotówkowa? Nie za dobrze byś chciał? ;-)

    Nie. Bankomat/wpłatomat chciałbym nakarmić gotówką i w ten sposób spłacić
    KK. Po prostu oddziały BZWBK są zamykane, gdy normalni ludzie często jeszcze
    są w pracy. ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2006-09-04 20:36:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Nie. Bankomat/wpłatomat chciałbym nakarmić gotówką i w ten sposób spłacić
    > KK. Po prostu oddziały BZWBK są zamykane, gdy normalni ludzie często jeszcze
    > są w pracy. ;))

    BZWBK nie ma wpłatomatów, ani bankomatów z opcją depozytową.

    Czy są jeszcze jakieś pytania?

  • 6. Data: 2006-09-04 20:38:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > BZWBK nie ma wpłatomatów, ani bankomatów z opcją depozytową.
    >
    > Czy są jeszcze jakieś pytania?

    Nie, wszystko jasne towarzyszu dowódco. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2006-09-04 21:12:32
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I jak bankomat miałby taką spłatę wykonać? Przez obciążenie innej karty?

    na przykład tak

    w niemieckim DB moge iść z kartą do bankomatu (czy tam jak oni to nazywają) i
    zrobić przelew na dowolne konto

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-09-04 21:16:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Nie, wszystko jasne towarzyszu dowódco. ;)

    Odmaszerować. :-P

  • 9. Data: 2006-09-04 21:22:21
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Nie. Bankomat/wpłatomat chciałbym nakarmić gotówką i w ten sposób spłacić
    > KK. Po prostu oddziały BZWBK są zamykane, gdy normalni ludzie często jeszcze
    > są w pracy. ;))

    Dlatego wielu normalnych ludzi nie ma juz dluzej nic do czynienia z tym
    bankiem - wlasnie z powodu zamykania o godzinach pracy innych.
    Po 16 nie ma juz czesci osob z obslugi na sali operacji.
    Swego czasu(rok 2000) zagotowal mnie I Odz. w Poznaniu w ktorym mialem
    kiedys konto - jestem przy wejsciu o 17:50 a tam wszystko zamkniete na 4
    spusty ...
    Na szczescie otworzyl sie wtedy Lukas kawalek od WBK- wiec po prostu
    wyplacalem ze spokojem kase z bankomatu, i szedlem robic przelewy do Lukasa.
    A potem po prostu zmienilem bank na Multi i tak od prawie 4 lat jestem z
    tego wyboru zadowolony.
    KK mam w Citi - i w zaleznosci od sytuacji albo puszczam przelew via net
    albo wplacam we wplatomacie ktorych jest kilka.

    --
    pzdr
    robbi

  • 10. Data: 2006-09-05 05:33:12
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    gasper napisał(a):

    > w niemieckim DB moge iść z kartą do bankomatu (czy tam jak oni to
    > nazywają) i zrobić przelew na dowolne konto

    Na dowolne czy dowolne z wczesniej zdefiniowanych ?
    darek