  • 1. Data: 2009-09-26 21:11:42
    Temat: Spłata całości kredytu
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Obiło mi się kiedyś o uszy, że jak kredyt jest < 80kzł
    to mogę go spłacić w całości przed terminem
    bez dodatkowych opłat.

    Czy to istotnie tak jest?

    Czy mogę zatem skorzystać z kredytu hipotecznego (max. 80kzl)
    czy to tylko np. do kredytów konsumpcyjnych się odnosi?

    Dzięki z góry za pomoc,
    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-09-26 22:52:12
    Temat: Re: Spłata całości kredytu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 23:11:42 +0200, pbjs napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Obiło mi się kiedyś o uszy, że jak kredyt jest < 80kzł
    > to mogę go spłacić w całości przed terminem
    > bez dodatkowych opłat.
    >
    > Czy to istotnie tak jest?

    ale chodzi Tobie o ustawę jakąś w tym temacie ?

    najpierw poczytaj umowę kredytową.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 3. Data: 2009-09-27 04:03:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mogę zatem skorzystać z kredytu hipotecznego (max. 80kzl)
    > czy to tylko np. do kredytów konsumpcyjnych się odnosi?

    1/ w stosunku do kredytow hipotecznych ten zapis nie ma zastosowania
    2/ banki na wszelki wypdek nie udzielaja kredytow hipotecznych na kwote
    ponizej 80tys.

    MK

  • 4. Data: 2009-09-27 08:17:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.09.09 06:03, MK pisze:
    > Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 1/ w stosunku do kredytow hipotecznych ten zapis nie ma zastosowania

    Gwoli ścisłości - AFAIR ustawa nie rozróżnia kredytów konsupcyjnych i
    hipotecznych. Mówi jedynie o kwocie kredytu. Więc o ile kredyt
    hipoteczny jest na kwotę poniżej 80 tys, jak najbardziej podada pod ustawę.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-09-27 08:49:59
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > 2/ banki na wszelki wypdek nie udzielaja kredytow hipotecznych na kwote
    > ponizej 80tys.

    Ależ jak najbardziej udzielają.

  • 6. Data: 2009-09-27 11:23:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ jak najbardziej udzielają.

    NIe spotkalem... Ktore np?

    MK

  • 7. Data: 2009-09-27 11:24:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Gwoli ścisłości - AFAIR ustawa nie rozróżnia kredytów konsupcyjnych i
    > hipotecznych. Mówi jedynie o kwocie kredytu. Więc o ile kredyt hipoteczny
    > jest na kwotę poniżej 80 tys, jak najbardziej podada pod ustawę.

    No coz... widze, ze kilka zapisow wypadlo. W jednej z poprzednich wersji
    bylo zastrzezenie o kredytach pod hipoteke. Teraz faktycznie nie widze go.

    MK

  • 8. Data: 2009-09-27 12:08:55
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > NIe spotkalem... Ktore np?

    Wszystkie, które udzielają kredytów hipotecznych.

    Darek

  • 9. Data: 2009-09-27 12:48:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie, które udzielają kredytów hipotecznych.

    Wszystkie mowisz... i juz klamiesz... ;)

    Kredyt hipoteczny w mPLANIE
    Minimalna kwota kredytu hipotecznego: 80 100 PLN.
    http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/mPLAN/kredy
    t_hipoteczny/index.html

    MK

  • 10. Data: 2009-09-27 14:40:35
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Wszystkie mowisz... i juz klamiesz... ;)

    A T powiedziałeś że żaden ..... i co?

    Darek