  • 1. Data: 2009-06-17 11:55:30
    Temat: Spłata raty kredytu w WBK
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Witam.

    Mam kredyt gotówkowy w WBK. Mam ustawioną automatyczna spłatę raty w całości
    z KO. Termin spłaty rat to 20-sty każdego miesiąca.

    W czerwcu tak się składa, że 20 wypada w sobotę, a sobota jest dniem wolnym
    w którym banki nie pracują. Na hotline kolo mówił, że kwota zostanie pobrana
    w poniedziałek ale lepiej żebym juz miał całą kwotę w piątek, bo mogą pobrać
    w piątek, a potem dodał, że... on sam nie jest pewien!!!

    W umowie mam że "jeżeli termin spłaty przypada w dzień ustawowo wolny od
    pracy to kwota jest pobierana w pierwszy dzień roboczy po tym dniu!" Tylko
    czy sobota jest "dniem ustawowo wolnym od pracy"??

    Czy ktoś ma kredyt w WBK z automatyczną spłatą i może mi odpowiedzieć kiedy
    zostanie ta kwota pobrana z konta w piątek czy w poniedziałek?

  • 2. Data: 2009-06-17 12:09:31
    Temat: Re: Spłata raty kredytu w WBK
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 13:55:30 +0200, Włodziu napisał(a):

    > Tylko czy sobota jest "dniem ustawowo wolnym od pracy"??

    Nie jest.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-06-17 17:52:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Włodziu pisze:

> [...]
    >
    > Czy ktoś ma kredyt w WBK z automatyczną spłatą i może mi odpowiedzieć kiedy
    > zostanie ta kwota pobrana z konta w piątek czy w poniedziałek?

    Jak pisze przedpisca, nie jest. W zwiazku z tym, jesli w sobote ci
    beda pobierali z konta, to kiedy zamierzasz na nie wplacic pieniadze?

  • 4. Data: 2009-06-18 06:21:16
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak pisze przedpisca, nie jest. W zwiazku z tym, jesli w sobote ci beda
    > pobierali z konta, to kiedy zamierzasz na nie wplacic pieniadze?

    Tylko czy na pewno pobiorą tą kasę z konta w sobotę?
    Przecież w sobotę banki nie pracują!

  • 5. Data: 2009-06-18 06:59:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 18.06.09 8:21, Włodziu pisze:
    > U?ytkownik "krzysztofsf"<k...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Tylko czy na pewno pobior? t? kase z konta w sobote?
    > Przecie? w sobote banki nie pracuj?!

    Dziwne. U mnie pracują. I nawet w niedziele pracują.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-06-19 19:10:21
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Włodziu pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma kredyt w WBK z automatyczną spłatą i może mi odpowiedzieć kiedy
    > zostanie ta kwota pobrana z konta w piątek czy w poniedziałek?

    w umowie masz zapis do 20 każdego miesiąca, i jest to obojetne czy jest
    to dzień ustawowo wolny od pracy czy nie. na tobie ciąży obowiązek
    zapewnienia środków na dzień spłaty raty zaciągniętego kredytu. Ponadto,
    jest system informatyczny w banku który dokonuje takiej czynności
    automatycznie. Ale jest tez dobra wiadomość, nie przejmuj sie do
    poniedziałku zapłacisz niewiele odsetek :)

  • 7. Data: 2009-06-20 07:14:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tadek <t...@o...pl> writes:

    [...]

    > w umowie masz zapis do 20 każdego miesiąca, i jest to obojetne czy
    > jest to dzień ustawowo wolny od pracy czy nie. na tobie ciąży
    Ehem. A odpowiedni zapis w KC to pies?

    KJ

  • 8. Data: 2009-08-04 09:18:18
    Od: Joanna Stolorz <a...@g...com>

    On 17 Cze, 14:09, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Nie jest.
    >
    > --
    > Kojer

    wcale nie. mam kredyt w wbk i mam na 18 kazdego miesiaca splate i jak
    wypada w weekend typu sobota czy niedziela to nie ma w te dni
    ksiegowania dopiero jest w poniedzialek bo tak mi w banku powiedziala
    kobieta (pracownica banku)

  • 9. Data: 2009-08-04 09:51:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 02:18:18 -0700 (PDT), Joanna Stolorz napisał(a):

> [...]
    > wypada w weekend typu sobota czy niedziela to nie ma w te dni
    > ksiegowania dopiero jest w poniedzialek bo tak mi w banku powiedziala

    Którego ze słów nie zrozumiałaś? Sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od
    pracy. Kluczowym słowem jest tu _ustawowo_.

    --
    Kojer