  • 11. Data: 2009-05-19 18:31:45
    Temat: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:64fe265b-6a7b-48e9-b312-8b9d9d205b4d@o20g2000vb
    h.googlegroups.com

    [ciach]

    Może rzeczywiście się zagalopowałem w swoim krótkim wywodzie, co nie zmienia
    faktu, że niektórzy plastiku nie powinni do swoich rąk dostać wcale - co
    chyba sam potwierdzasz :)
    Jakie zatem będzie najlepsze rozwiązanie? - testy psychologiczne czy coś? :)

  • 12. Data: 2009-05-19 18:32:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:guupuq$dtu$1@news.onet.pl

    > No przecież nastał socjalizm (w Europie nigdy się nie skończył raczej) -
    > u was w USA też :)

    I to jest ten cały NWO? Wybaczcie, ale mam w d... takie wakacje :)

  • 13. Data: 2009-05-19 18:33:20
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Maj, 14:21, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > BTW ile prowizji placi merchant w US skoro bankowi oplaca sie zwrocic 2%?

    Na stronie VISA USA bylem w stanie znalezc tylko liste Interchange
    Reimbursement Fees, ale nie Merchant Discount Rate.

    http://usa.visa.com/download/merchants/april-2009-vi
    sa-usa-interchange-rate-sheet.pdf

    Rozne strony informacyjne dla sprzedawcow podaja jako przyklady 3%
    albo 5%

  • 14. Data: 2009-05-19 18:38:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 19:23:04 +0200, Mithos napisał(a):

    > W Polsce jest lepsza akcja : państwo planuje spłacać kredyty
    > mieszkaniowe za tych co w odpowiednim czasie nie pomyśleli i teraz nie
    > mają na raty.

    Hmm abstrahując od tego, że troszkę mijasz się z prawdą (bo to ma być
    pożyczka, nie darowizna), na ten pomysł można patrzeć od drugiej strony
    jako na sposób odzyskania choćby części pieniędzy zajumanych w ramach
    podatków.
    Osobiście uważam, że każdy sposób jest dobry -- nawet gdyby mieli 101
    nowych ulg podatkowych ustanowić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 15. Data: 2009-05-19 18:57:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

> [...]
    > podatków.
    > Osobiście uważam, że każdy sposób jest dobry -- nawet gdyby mieli 101

    Hahaha... i ja mam sie cieszyc, ze z moich podatkow ktos dostanie
    nieoprocentowany kredyt? Wolalbym zeby to poszlo na drogi, moze nie
    musialbym placic co jakis czas za prostowanie felg...

    MK

  • 16. Data: 2009-05-19 18:59:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 20:57:13 +0200, MK napisał(a):

    > Hahaha... i ja mam sie cieszyc, ze z moich podatkow ktos dostanie
    > nieoprocentowany kredyt? Wolalbym zeby to poszlo na drogi, moze nie
    > musialbym placic co jakis czas za prostowanie felg...

    Po pierwsze może i Ty kiedyś coś dostaniesz. Po drugie -- z podatków tego
    człowieka chyba też pójdzie?

  • 17. Data: 2009-05-19 19:04:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > podatków.
    > Osobiście uważam, że każdy sposób jest dobry -- nawet gdyby mieli 101

    Czyli co jak "zajumam" z sejfu NBP to też będzie dobry sposób ?

    Poza tym to idzie z podatku wszystkich ludzi i po raz kolejny dotuje się
    tych, co sami nie potrafili myśleć :/

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-05-19 19:04:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bradley.st wrote:

    > No ba! Ale przeciez na tym caly wic polega, ze przy platnosciach
    > debetowa i kredytowa, sa inne zakresy odpowiedzialnosci, inne
    > ubezpieczenia, inne programy partnerskie, inne promocje etc.

    No to sie skoncza bonusy, ale nie karty. Swiat sie od tego nie zawali.

  • 19. Data: 2009-05-19 19:09:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Po pierwsze może i Ty kiedyś coś dostaniesz.

    Juz dzis mi Kamil J. Napisal, ze nie widze roznicy miedzy tym, ktory ma juz
    kredyt a tym co by chcial. Ja niestety sam musialm zarobic na swoje
    mieszkanie i gdybym chcial teraz kupic/zamienic na inne to panstwo juz nic
    mi nie zaoferuje

    > Po drugie -- z podatków tego
    > człowieka chyba też pójdzie?

    Ja jak duze podatki placi bezrobotny? ;) Sorry, ale obawiam sie, ze to ja
    bede mial duzo wiekszy udzial w tym kredytowaniu...

    MK

  • 20. Data: 2009-05-19 19:15:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 21:09:36 +0200, MK napisał(a):

    > Ja jak duze podatki placi bezrobotny? Sorry, ale obawiam sie, ze to ja
    > bede mial duzo wiekszy udzial w tym kredytowaniu...

    Z tego co kojarzę kredyty dostali ludzie, którzy pracowali i zarabiali,
    więc podatki też pewnie płacili (btw to ma chyba iść z Funduszu Pracy,
    ale głowy nie dam).
    Na co mają iść ich podatki? Na dotacje do partii politycznych i banków?

    Zaś w autostrady powinni inwestować prywatni przedsiębiorcy, nie
    podatnik. Takie jest moje zdanie.