  • 11. Data: 2011-03-04 14:25:09
    Temat: Re: Spółki
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ikqn7a$pp7
    > 4) GRUPA PSW - dynamicznie się rozwija i poprawia wyniki, chociaż branża
    > mało nowoczesna - handel importowanym węglem. Zaletą jest niski C/Z i
    > wypłaty wysokiej dywidendy.

    0,02 zł dywidendy przy cenie 1,20 to 0,16%.
    To jest wysoko???!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2011-03-04 15:10:35
    Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU>

    W dniu 2011-03-04 15:25, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 0,02 zł dywidendy przy cenie 1,20 to 0,16%.

    0.02 zł było za 2009. Za 2010 zarząd rekomendował 18gr na akcję,
    wystarczyło sprawdzić komunikaty spółki.

  • 13. Data: 2011-03-04 20:28:40
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 4 Mar 2011 12:50:50 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > 2) GFP CAUSA - ciekawa branża, też nieźle się rozwija.
    > 3) NICOGAMES - w tym roku spółka chce zacząć sprzedawać na rynkach
    > światowych nową grę komputerową - patrz sukces CITY INTER i OPTIMUSA w
    > branży gier komputerowych
    > 4) GRUPA PSW - dynamicznie się rozwija i poprawia wyniki, chociaż branża
    > mało nowoczesna - handel importowanym węglem. Zaletą jest niski C/Z i
    > wypłaty wysokiej dywidendy.
    >
    > oraz 2 spółki z branży biotechnologicznej, które są na wczesnym etapie rozwoju
    > ale mogą być hitem inwestycyjnym za jakiś czas: EUIMPLANT i MABION.

    Dzięki za Twoje typy. GOADVISER rzeczywiscie wygląda przyzwoicie. Co do
    reszty to na razie nie mam zdania, bo do tej pory unikałem NC.
    Idzie weekend więc przysiąde trochę zwłaszcza nad PSW bo tę branżę znam z
    autopsji.
    Co do Kuczyńskiego, to lubię go sobie posłuchać ale gdybym tak kierował tym
    ciągłym wieszczeniem kolejnych korekt i kryzysów to przez cały 2010 rok nie
    kupiłbym niczego. Zresztą to nie dotyczy tylko jego ale w zasadzie
    wszystkich.

    Miłego weekendu
    Andrzej

  • 14. Data: 2011-04-04 19:04:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ale mogą być hitem inwestycyjnym za jakiś czas: EUIMPLANT

    No ładnie ładnie Sławku z tym EUIMPLANTEM dzisaj ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/