  • 11. Data: 2003-11-15 13:33:04
    Temat: Re: Sposob na status VIP?
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    > Myślę, że wystarczyłoby nawet jakbyś jednorazowo przelał 20 tys. na konto, a
    > później wycofał. Statystycznie w kwartale będziesz miał odpowiednie limity i
    > wtedy już tylko czekaj, aż sami się do Ciebie zgłoszą.
    > To jest paradoks, ale tak to działa.

    Jeszcze raz dzieki!
    Przyjazny Andrzej
    GG: 1570707; ICQ: 175468603
    E-mail: a...@l...pl; a...@t...pl
    "Adela wracała w świetliste poranki"

  • 12. Data: 2003-11-15 13:37:14
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przecież jako VIP będziesz płacił
    >
    > Za konto - tak, bede placil wiecej. Ale rzecz w tym, ze marza kredytu dla
    > VIPow jest zdecydowanie nizsza. Po krótkim zsumowaniu wyszlo, ze warto
    > byc VIPem przynajmniej przez najblizsze 10 lat...

    Masz rację, tylko zauważ, że za konto będziesz płacił (i każdy inny klient)
    regularnie co miesiąc. Wpływy banku z tytułu operacji pozaodsetkowych będą
    rosły. Natomiast kredytu przecież wcale nie musisz wziąć - albo nie musisz
    dostać. Regularne wpływy są teraz dla banków ważniejsze niż prowizje
    odsetkowe.

  • 13. Data: 2003-11-15 13:47:42
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Kochany,

    wow

    > a załatwiałes kiedy coś w PEKAO bez statusu VIP?

    w PEKAO byla raz w zyciu i na tym moje doswiadczenie sie konczy... ale
    mialem juz wyrobione zdanie dotyczace tego banku po 1 wizycie...jak najdalej
    od nich...

    zdarzenie mialo miejsce w 2000 roku ale widac nic sie nie zmienilo,
    chccesz poczytac, zapraszam :
    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&frame=right&th=7754748bc853a389&seekm=8n0b24%24s
    rg%241%40okapi.ict.pwr.wroc.pl#link1

    >To nie zadawaj głupich
    > pytan i nie traktuj sprawy humorystycznie. Osobiscie status VIP mi
    > "powiewa", ale wszystko sie zmienia, kiedy twoje relacje z bankiem nie
    > ograniczaja sie do ROR i bankomatu.

    ale mozesz uzyskac rowniez wiele bonusow w innych bankach nie majac statusu
    VIP, wszystko zalezy od oddzialu i banku...
    ja wiele dobrego zyskalem bedac jeszcze studentem, ktorego jedynym
    dochodem -wplywem na konto bylo stypendium
    i to w tak krytykowanym PKO BP, chodzilo np o gratisowe VC z duzymi limitami
    nie bedac nigdy zatrudnionym... (1997-98 rok)

    troche wytrwalosci i w normalnych bankach posiadanie konta i przyzwoite jego
    uzytkowanie przez dluzszy czas pozwala na uzyskanie wiecej niz pozwalaja
    procedury...

    przede wszystkim zmien bank ... po wczorajszym telefonie z lukasa dotyczacym
    podwyzki oprocentowania na lokatach od dzisiaj (czyli przed ) a w oddziale
    bylem 2 razy w tym roku spokojnie moge polecic ten bank

  • 14. Data: 2003-11-15 13:54:21
    Od: f...@w...pl

    bzdura - w Regulaminie jest wyraźnie mowa o systematycznych wpływach w
    wysokości 5000 zł miesięcznie

    ponadto wysokość twoich zarobków (3000 zł) i tak wychwycą przy skladaniu
    wniosku o kredyt

  • 15. Data: 2003-11-15 14:14:13
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bzdura - w Regulaminie jest wyraźnie mowa o systematycznych wpływach w
    > wysokości 5000 zł miesięcznie

    ...teoria a praktyka. Sprzedaż w banku musi być.
    Sam byłem przedmiotem takiej 'manipulacji' więc nie pisz, że to bzdura.

    > ponadto wysokość twoich zarobków (3000 zł) i tak wychwycą przy skladaniu
    > wniosku o kredyt

    Na razie piszemy o staniu się VIP-em, a nie uzyskaniu kredytu. Nikt tu nie
    zamierza oszukiwać, to jest po prostu podciągnięcie sobie statystyki, a na
    jej podstawie klientom proponuje się "wyższe" usługi.

  • 16. Data: 2003-11-15 15:04:29
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    > To rada dla tych, którzy banki traktuja jako dostarczyciela ROR. Ja
    > jestem zwiazany z bankiem wieloma zaleznosciami, wieloma produktami, nie
    > pora tu o nich pisac.

    wiesz . karty i kredyty tez mozna przenosic do innych bankow

    pozdro
    SirmarK

  • 17. Data: 2003-11-15 15:40:59
    Od: "jan pablo" <k...@k...bez.syfu.chip.pl>

    :-))) i myslisz, ze jak nie bedziesz mial "regularnych" wplywow 5kPLN to ci
    wypowiedza status VIP'a ? :-)))
    Do Przyjaznego Andrzeja - napisz wniosek o zmiane Eurokonta... na Eurokonto
    VIP do:
    1. Doradcy Klienta VIP - na pewno zadziala
    2.jak nie zadziala - skieruj do Dyrektora Oddziału ds Pionu Bankowości
    Indywidualnej (chociaż nie wierze ze pkt nie zadziala)
    pzdr
    pablo

  • 18. Data: 2003-11-15 17:07:21
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

> [...]
    > 2.jak nie zadziala - skieruj do Dyrektora Oddziału ds Pionu Bankowości
    > Indywidualnej (chociaż nie wierze ze pkt nie zadziala)

    Tak tez zamierzam zrobić :)

  • 19. Data: 2003-11-16 02:52:07
    Od: "Adamo Il." <a...@i...pl>

    > Aby miec w tym banku status VIP nalezy zadeklarawac wplywy 5 tys zl
    > miesiecznie. Ja takich wplywow nie mam, ale czy mozna postapic tak:
    > a) z pensji mam wplywy 3 tys. zl, brakuje wiec 2 tys zl
    > b) 2 tys zl przlewam na konto mojej dziewczyny
    > c) ona po kilku dniach przelewa mi z powrotem
    > d) w sumie wplywow 5 tys.

    Wszystko będzie w porządku, ale zależy od konkretnego oddziału po jakim
    czasie będziesz mógł zostać tym VIPem, prawdopodobnie po 3 miesiącach.
    Zresztą wystarczyłby nawet 1000 zł wpłacany i wypłacany codziennie przez
    jeden tydzień w miesiącu. Znam taki przypadek.

    > Czy w ten sposob bedzie wszystko w porzadku? Czy ktos moze sie doczepic?
    > Urzad Skarbowy????

    Urząd skarbowy nic do tego nie ma, wszak wypłaciłeś pieniądze i wpłaciłeś te
    same...mógłby się przyczepić gdybyś nagle przelewał po 100 tysięcy ale o
    czymś takim nawet się nie dowie.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 20. Data: 2003-11-16 08:53:40
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > b) 2 tys zl przlewam na konto mojej dziewczyny
    > c) ona po kilku dniach przelewa mi z powrotem
    > d) w sumie wplywow 5 tys.

    Przy załatwianiu "kredytu w eurokoncie"* - to działało.
    Rozpisz sobie tylko wszytsko na kartce, żeby odstępy czasowe nie były za
    małe...

    > Czy w ten sposob bedzie wszystko w porzadku? Czy ktos moze sie doczepic?
    > Urzad Skarbowy????

    A co oni mają do tego?

    tomekk
    *czy jak to się tam nazywa...