  • 21. Data: 2002-01-26 18:57:49
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    >Zauwazyliscie ze najczesciej przelewy z mBanku maja problem z dotarciem do
    >Citi ? Chyba sie nie lubia hehehe. A mieli sie kiedys polaczyc...

    Citi i BRE byli są połączeni... wspólnym budynkiem. Pałac Jabłonowskich oba
    banki budowały razem Ale nie pamiętam, by mieli się łączyć jako firmy. BRE
    miało się łączyć z Bankiem Handlowym (tym od Handlobanku zamordowanego ponoć
    przez Citi).

    Pieta.

  • 22. Data: 2002-01-26 20:37:20
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Marzena T." <t...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > (przelew zdefiniowany) przechodzily bez problemu i docieraly na konto. do
    > czasu. jakiez bylo moje zdziwienie, gdy po powrocie z urlopu, 7go stycznia,
    > dowiedzialam sie z wezwan do zaplaty oraz kar i odsetek widniejacych na
    > wyciagu, ze pieniadze na rachunek nie dotarly. na moje pytanie jak to sie
    > stalo, ze CITI zgubilo wcale nie mala kwote, operator CITIphone uzyl
    > swierdzenia: wie pani, najdluzej ida niezlecone do wykonania przelewy...
    > pisemne potwierdzenie zrealizowania operacji przez mBank jednoznacznie
    > pokazalo, ze pieniadze z konta wyszly. i nie wrocily.

    Mnie się zdarzyło praktycznie to samo. Dostarczyłem do CITI potwierdzenia z
    mBanku + notatkę z postępowania reklamacyjnego w mBanku i nic... Według mnie,
    jeśli wpłynęło do nich potwierdzenie dokonania przelewu powinni od razu
    zaksięgować wpłatę i sobie jej później szukać po swoich subkontach.

    pozdrawiam
    thewind

  • 23. Data: 2002-01-26 20:47:01
    Od: "Marzena T." <t...@o...pl>

> [...]
    > jeśli wpłynęło do nich potwierdzenie dokonania przelewu powinni od razu
    > zaksięgować wpłatę i sobie jej później szukać po swoich subkontach.

    a jaki był skutek tych reklamacji? czy rozliczyli Ci wszystkie odsetki,
    oplaty, etc.? sprawa jest juz zamknieta, czy dalej walczysz? pytam, bo nie
    wiem czego mam sie spodziewadz i jaka dawke adrenaliny sobie zaaplikowac na
    dochodzenie wlasnych roszczen:)))
    tarkosia

  • 24. Data: 2002-01-26 22:52:12
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Zauwazyliscie ze najczesciej przelewy z mBanku maja problem z
    > dotarciem do Citi ? Chyba sie nie lubia hehehe. A mieli sie kiedys
    > polaczyc...

    Nie, nie mieli. Połączyć to miały się Bank Handlowy i BRE.
    Ostatecznie do tej fuzji nie doszło, a napalony na 'fuzjowanie się'
    Handlowy znalazł innego przyjaciela - Citi.

    Inna sprawa, że gdyby do fuzji Handlowy-BRE doszło, to prawdopodobnie
    mbanku ani multibanku by nie było (przynajmniej w obecnej formie), za
    to na różne strony rozwijałby się handlobank. Czy byłoby to lepiej
    czy gorzej, różnie można mówić, mi za handlobankiem ciągle tęskno...

  • 25. Data: 2002-01-26 23:20:15
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiem czego mam sie spodziewadz i jaka dawke adrenaliny sobie zaaplikowac na

    Sprawa w toku. Po 4 dniach od złożenia reklamacji zadzwoniła półprzytomna
    panienka spytać mnie o numer telefonu do mBanku (a co to informacja
    telefoniczna???). Później zadzwoniła, żebym jej przefaxował potwierdzenia z
    mBanku. I tyle. Odsetki lecą i jestem pewien, że się naszarpiemy zdrowo o ich
    odzyskanie.

    Jak coś się u Ciebie posunie to daj znać na prive, albo na grupę.

    pozdrawiam
    thewind

  • 26. Data: 2002-01-26 23:26:35
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    Sorry macie racje to byl skrot myslowy. Chodzilo oczywiscie o polaczenie BH
    i BRE. W koncu Handlobank (teraz Citi) to byl BH.

> [...]
    > to na różne strony rozwijałby się handlobank. Czy byłoby to lepiej
    > czy gorzej, różnie można mówić, mi za handlobankiem ciągle tęskno...

    Mnie rowniez, ale jak mowia co dobre musi sie skonczyc. Zobaczymy co bedzie
    z BRE, a wlasciwie Commertzbankiem. Mam nadzieje ze nie powstanie
    BRE-PBK-BPH, bo wtedy taki sam jak wtedy los Handlobanku pewnie spotka
    mBank, z pewnoscia co do niskich (czy braku) oplat. Zaczatki juz widac po
    PBK-BPH. Swoja droga kiedys slyszalem ze PBK mial zmienic nazwe na Bank
    Austria CA.
    pzd

  • 27. Data: 2002-01-27 09:54:08
    Od: "Marzena T." <t...@o...pl>

> [...]
    ich
    > odzyskanie.
    >
    > Jak coś się u Ciebie posunie to daj znać na prive, albo na grupę.

    jasne:)
    podrawiam,
    tarkosia

  • 28. Data: 2002-01-27 20:11:29
    Od: Marcin Raczyński <r...@c...com.pl>

    Witam

    Użytkownik "Witold Dębicki" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zauwazyliscie ze najczesciej przelewy z mBanku maja problem z dotarciem do
    > Citi ? Chyba sie nie lubia hehehe. A mieli sie kiedys polaczyc... Choc jak
    > korzystalem kiedys z Citi to przelewy z BRE Banku (normalnego nie
    > detalicznego) byly bardzo szybko ksiegowane - nawet tego samego dnia w Citi.
    > Zawsze za to mialem problemy z przelewami BRE-Pekao to trwalo czasem nawet
    > 5dni !
    > pzd

    A u mnie wręcz przeciwnie: wysłałem pieniądze z mBanku 21.01 a zaksięgowane mam w
    CITI 18.01. Ot taki paradoks.

    Marcin R.

  • 29. Data: 2002-01-28 15:59:27
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@a...net.pl>

    . Nawiasem - w ktorym polskim banku podwyzszyli by
    > ci limit w takiej sytuacji ?

    Moze i w zadnym, ale inni przynajmniej nie informuja klienta o takiej
    mozliwosci... Po co pisac o czyms czego nie ma? Podobnie jak ubezpieczenia
    do karty - np. to przedmiotow zakupionych karta. Zeby zglosic roszczenie
    musisz miec fotografie utraconego przedmiotu...

    PS - Teraz mam Dinersa i juz zapomnialem, ze limity sie koncza:)))

    Jacek