  • 1. Data: 2003-12-20 12:46:35
    Temat: Sprawdzone... (bylo: Zlecenia a dni wolne (VW))
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Okazuje sie, ze VW olewa takie drobiazgi, jak dni wolne, podczas gdy
    my sie tu zastanawialsmy, czy realizuje zlecenia przed- czy tez po-
    terminie, gdy ten wypada w dzien wolny.

    Otoz mam stale zlecenie na abonament RTV, na 20. kazdego miesiaca.
    Dzis sprawdzilem w historii, zostalo ;-) zrealizowane wlasnie dzis...

    Wiadomo, odlezy sie sie do poniedzialku,
    a ja strace (4,25%/360)*14,90 zl. :-))) czyli ok. 0,1 grosza chyba.
    Trza by sie awanturowac o dopisanie tych odsetek... O ile z kolei
    KRRTV nie obciazy mnie karnymi odsetkami. :-)

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 2. Data: 2003-12-20 18:48:36
    Temat: Re: Sprawdzone... (bylo: Zlecenia a dni wolne (VW))
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wiadomo, odlezy sie sie do poniedzialku,
    > a ja strace (4,25%/360)*14,90 zl. :-))) czyli ok. 0,1 grosza chyba.
    Dpiszą jak się uzbiera 1 grosz:)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl