  • 1. Data: 2002-04-14 12:41:40
    Temat: Sprawność VE Lukasbanku
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Właśnie założyłem ekonto w Lukasie i czekam na VE. Wcześniej miałem karty citi
    i nigdy rzaden terminal mi nie odmówił akceptacji transakcji. Jakie macie
    doświadczenia z tą kartą? Czekam na opnie i dziekuje. Grzesiek

  • 2. Data: 2002-04-14 13:21:35
    Temat: Re: Sprawność VE Lukasbanku
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On 14 Apr 2002 14:41:40 +0200, <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Właśnie założyłem ekonto w Lukasie i czekam na VE. Wcześniej miałem karty citi
    >i nigdy rzaden terminal mi nie odmówił akceptacji transakcji. Jakie macie
    >doświadczenia z tą kartą? Czekam na opnie i dziekuje. Grzesiek

    Nie wiem, czy _rzaden_ terminal będzie chciał działać.

  • 3. Data: 2002-04-14 14:39:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nigdy rzaden terminal mi nie odmówił akceptacji transakcji. Jakie macie
    > doświadczenia z tą kartą? Czekam na opnie i dziekuje. Grzesiek

    U mnie dziala sprawnie, a do 10 czerwca kazde zakupy pow. 30zl daja Ci
    szanse wygrania nagrod.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-04-14 20:09:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jakie macie
    > doświadczenia z tą kartą? Czekam na opnie i dziekuje.

    Jak najlepsze- wczorajsza transakcja na stacji benzynowej na której zawsze czekałem
    na
    autoryzację przeleciała tak, że ... ;-)
    Polecam.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-04-15 14:39:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Rany- w tytule chodzi o VE, a ja napisałem o VC.
    Przepraszam
    Grzegorz