  • 11. Data: 2013-01-22 14:26:46
    Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 21 Jan 2013 18:57:42 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):

    > No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba
    > dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie
    > dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.
    > Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem
    > mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy
    > są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla
    > kontroli biletów KZK GOP.

    Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji
    przetestować czy kontrolerzy go znają. Przy zakupie 2 biletów dostałem 1
    SMS, nie zgłaszałem jeszcze do CallPay, ale zaraz uczynię. Trochę OT,
    ale cóż ;)

    --
    pI

  • 12. Data: 2013-01-22 19:44:07
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-22 04:17, Q pisze:

    > Przeciez to sa nr w darmowe*, wiec za propozycje
    > wykrecenia nr premium odeslalbym ich na drzewo :).

    Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i
    i jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to
    połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego
    biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat
    że nie masz biletu ;)

  • 13. Data: 2013-01-22 19:57:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:
    > Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji
    > przetestować czy kontrolerzy go znają.

    No to już wszystko jasne...

    Jak już pisałem odpowiadając wyżej Q, gdzieś na stronach callpay/kzkgop
    wyczytałem że w przypadku kontroli gdy masz bilety zakupione to
    połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego
    biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz komunikat że nie
    masz biletu i zostanie naliczona opłata za połączenie ;)

    Pewnie dlatego ubzdurałem sobie że to jakieś 0-700 skoro ma się płacić.
    W czasie kontroli podali mi właśnie numer 7007949 i 7004979 bo sami nie
    byli pewni. Jest 700? jest, więc nie byłem zdziwiony i myślałem że to
    numer skrócony (jak to 0-700) ale Ci 'mądrzy' zapomnieli podać
    kierunkowego... więc się nie mogłem dodzwonić...

    Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak
    usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę
    korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie
    spróbuję zadzwonić :)

    Dzięki za pomoc w rozwiązaniu zagadki!

    Przy zakupie 2 biletów dostałem 1
    > Trochę OT, ale cóż ;)

    Eneualelea i w spamowaniu na pbb i tak nie przebijemy, a informacje nt
    biletów mogą się komuś przydać :)

  • 14. Data: 2013-01-22 20:08:09
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to
    > połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat że nie masz

    Cholera, wyglada na to, ze masz racje :).

  • 15. Data: 2013-01-22 20:10:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-22 20:08, Q pisze:
    > Cholera, wyglada na to, ze masz racje :).

    Nie mam ;) Z pomocą pI udało się zagadkę rozwiązać!

  • 16. Data: 2013-01-22 20:17:50
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 22 Jan 2013 19:57:55 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):

> [...]

    > usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę
    > korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie

    Na 100% bo zawsze po zakupieniu na niego dzwonię (wtedy zamiast
    informacji o braku usługi dostaje się sygnał zajętości) i po chwili
    przychodzi SMS. W ogóle uważam, że potwierdzenie powinno być wysyłane z
    automatu, no ale to już inna bajka może bardziej na p.r.g-s.

    --
    pI