-
11. Data: 2013-01-22 14:26:46
Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
Od: pI <u...@1...pl>
Mon, 21 Jan 2013 18:57:42 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):
> W dniu 2013-01-21 18:22, Q pisze:
>> Raz trafilem na kontrole i mowie kanarowi, ze naprawde kupilem
>
> No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba
> dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie
> dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.
> Kontrolerzy nie byli pewni numerów więc stwierdzili, że następnym razem
> mam lepiej kupić tradycyjny bilet bo z tymi nowoczesnymi to problemy
> są... i sobie poszli ;) Do dziś nie wiem, jaki był prawidłowy numer dla
> kontroli biletów KZK GOP.
Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji
przetestować czy kontrolerzy go znają. Przy zakupie 2 biletów dostałem 1
SMS, nie zgłaszałem jeszcze do CallPay, ale zaraz uczynię. Trochę OT,
ale cóż ;)
--
pI
-
12. Data: 2013-01-22 19:44:07
Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-01-22 04:17, Q pisze:
>> No ja też raz kupiłem. Ale kanary nie znały numeru na który trzeba
>> dzwonić, improwizowali i podali 2 numery ale na żaden się nie
>> dodzwoniłem... to było chyba 0-700, a miałem blokady numerów premium.
>
> Przeciez to sa nr w darmowe*, wiec za propozycje
> wykrecenia nr premium odeslalbym ich na drzewo :).
Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i
i jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to
połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego
biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat
że nie masz biletu ;)
-
13. Data: 2013-01-22 19:57:55
Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:
> Kiedyś udało mi się wygooglać 327007949. Nie miałem jeszcze okazji
> przetestować czy kontrolerzy go znają.
No to już wszystko jasne...
Jak już pisałem odpowiadając wyżej Q, gdzieś na stronach callpay/kzkgop
wyczytałem że w przypadku kontroli gdy masz bilety zakupione to
połączenie nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego
biletu to połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz komunikat że nie
masz biletu i zostanie naliczona opłata za połączenie ;)
Pewnie dlatego ubzdurałem sobie że to jakieś 0-700 skoro ma się płacić.
W czasie kontroli podali mi właśnie numer 7007949 i 7004979 bo sami nie
byli pewni. Jest 700? jest, więc nie byłem zdziwiony i myślałem że to
numer skrócony (jak to 0-700) ale Ci 'mądrzy' zapomnieli podać
kierunkowego... więc się nie mogłem dodzwonić...
Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak
usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę
korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie
spróbuję zadzwonić :)
Dzięki za pomoc w rozwiązaniu zagadki!
Przy zakupie 2 biletów dostałem 1
> Trochę OT, ale cóż ;)
Eneualelea i w spamowaniu na pbb i tak nie przebijemy, a informacje nt
biletów mogą się komuś przydać :)
-
14. Data: 2013-01-22 20:08:09
Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
Od: "Q" <n...@s...org>
> Gdzieś na stronach callpay/kzkgop wyczytałem że to jest jakieś 0-700 (i i
> jakiś-taki podali) i w przypadku gdy masz bilety zakupione to połączenie
> nie jest nawiązane, a smsy mają przyjść. Jak nie masz ważnego biletu to
> połączenie zostanie nawiązane i usłyszysz (płanty!) komunikat że nie masz
> biletu ;)
Cholera, wyglada na to, ze masz racje :).
-
15. Data: 2013-01-22 20:10:59
Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2013-01-22 20:08, Q pisze:
> Cholera, wyglada na to, ze masz racje :).
Nie mam ;) Z pomocą pI udało się zagadkę rozwiązać!
-
16. Data: 2013-01-22 20:17:50
Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
Od: pI <u...@1...pl>
Tue, 22 Jan 2013 19:57:55 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):
> W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:
> Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak
> usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę
> korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie
> spróbuję zadzwonić :)
Na 100% bo zawsze po zakupieniu na niego dzwonię (wtedy zamiast
informacji o braku usługi dostaje się sygnał zajętości) i po chwili
przychodzi SMS. W ogóle uważam, że potwierdzenie powinno być wysyłane z
automatu, no ale to już inna bajka może bardziej na p.r.g-s.
--
pI