  • 1. Data: 2013-06-03 20:44:03
    Temat: Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy
    Od: www2 <t...@g...com>

    Mila informacja dla wyjadaczy wisienek i orzechow.

    Wlasnie pojawila sie informacja na FB iz... koniec z dyskryminacja Visy ;-)
    https://upaid.pl/files/oficjalny_regulamin_aplikacji
    _Sprytny_Bill_1.06.2013.pdf

    § V Finansowanie płatności
    2. Koszt jednorazowej transakcji opłacenia rachunku to dla Klienta 0,97 zł przy
    płatności jakąkolwiek kartą płatniczą.

    Co przy skonczonym (nie)skonczonym cb w sync jest dobra alternatywa do wykrecania
    roznych warunkow na kartach, choc ING dzisiejsza promocja cos zaczyna robic "ale"
    (wylaczajac z promocji transakcje e-przelewami itp.)

  • 2. Data: 2013-06-03 20:53:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "www2" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > zaczyna robic
    > "ale" (wylaczajac z promocji transakcje e-przelewami itp.)

    Ja tam temu upaid życzę jak najlepiej. Ostry ruch z tymi Visami jako obrona
    przed znacznym spadkiem obrotów po ś.p. Syncu. Tylko ile wytrzymają na
    takich warunkach, bo dopłacają do tego biznesu obecnie.

    Żeby wygryźli Przelewy24 z rynku. Jak na razie jakość obsługi reklamacji w
    upaid bez porównania lepsza (oczywiście wiadomo, że głównie wynika to
    najprawdopodobniej ze znacznie mniejszej ilości klientów), technologicznie
    muszą jeszcze trochę nadrobić.

  • 3. Data: 2013-06-03 22:45:27
    Od: www2 <t...@g...com>

    > Tylko ile wytrzymają na
    >
    > takich warunkach, bo dopłacają do tego biznesu obecnie.

    Skad takie info? To, ze normalne transakcje sa obarczone zlodziejskimi stawkami nie
    znaczy, ze w segmencie rachunkow/e-platnosci nie ma specjalnych stawek?

    Jakies przyklady mozna?

  • 4. Data: 2013-06-03 22:58:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "www2" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Skad takie info? To, ze normalne transakcje sa obarczone zlodziejskimi
    > stawkami nie znaczy, ze w segmencie rachunkow/e-platnosci nie ma
    > specjalnych stawek?

    Zasadniczo "z pierwszej ręki". Dopłacają do transakcji z kart. Innych w
    chwili obecnej zasadniczo nie mają. Szczerze mówiąc jestem bardzo
    zaskoczony, że jednak się posunęli do podłączenia kart Visa pod niższą
    prowizję.

    > Jakies przyklady mozna?

    Obsługi reklamacji? No nie bardzo. Ale mają bardzo konstruktywne podejście
    do potencjalnie twórczych interpretacji. Nie są jeszcze skostniali i
    obudowani procedurami jak np. Przelewy24 (choć tam też nie jest najgorzej
    pod tym względem) :-)

  • 5. Data: 2013-06-03 23:38:31
    Od: www2 <t...@g...com>

> [...]
    > chwili obecnej zasadniczo nie mają. Szczerze mówiąc jestem bardzo
    > zaskoczony, że jednak się posunęli do podłączenia kart Visa pod niższą

    To 'biedny' plazik tez? Wydawalo mi sie, ze skoro jest taki regulamin to sa jakies
    "dogadane" warunki z VISA/MC, ze dla e-platnosci jest nizsza marza...
    Skoro byloby to takie same marze to po co takie ING nie chcialoby zaliczac ich do
    spelniania warunkow przy np. konkursie.

  • 6. Data: 2013-06-03 23:55:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "www2" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    > Skoro byloby to takie same marze to po co takie ING nie chcialoby zaliczac
    > ich do spelniania warunkow przy np. konkursie.

    Nie wiem, nie wnikałem aż tak głęboko, może i mają jakieś lepsze warunki
    (dla kart MC na pewno), ale na pewno nie na tyle lepsze aby nie dopłacać.

    Cashback przy kasie jest chyba traktowany inaczej jeśli chodzi o prowizje.
    Ale to co robi upaid to sprowadza się do normalnej płatności kartą. Zarabiać
    zarabiają na tych kwestiach związanych z doładowaniami i z biletami. A
    wprost na płatnościach z tego co wiem, to w tej chwili nie. Każdy z nas,
    wykonując te płatności (no chyba że na bardzo niskie kwoty), przyczynia się
    do powiększania ich straty. :/

  • 7. Data: 2013-06-08 07:25:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Jun 2013 23:55:20 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Każdy z nas, wykonując te płatności (no chyba że na bardzo niskie
    > kwoty), przyczynia się do powiększania ich straty. :/

    Ja od czerwca przestaję się przyczyniać, bo dla 1% to mi się aż tyle
    klepać nie chce ;)

    --
    xbartx