  • 1. Data: 2008-10-09 09:47:48
    Temat: Sprzedać dolary, czy nie?
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    No właśnie - wzrost wyraźny, prosze Szanownych Grupowiczów o opinię...

    Będzie to to dziadostwo jeszcze długo rosło?

    Pozdr
    KZ

  • 2. Data: 2008-10-09 11:49:45
    Temat: Re: Sprzedać dolary, czy nie?
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Sagittarius pisze:
    > No właśnie - wzrost wyraźny, prosze Szanownych Grupowiczów o opinię...

    > Będzie to to dziadostwo jeszcze długo rosło?

    będzie rosło dopóty, dopóki obligacje US będą jedyną stabilną lokatą,
    jak się znajdą inne możliwości inwestowania kasy to trzeba będzie
    obligacje sprzedać. Wtedy dolar spadnie, ropa pójdzie do góry, itd.

    kuba_nek

  • 3. Data: 2008-10-09 16:28:41
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    > będzie rosło dopóty, dopóki obligacje US będą jedyną stabilną lokatą, jak
    > się znajdą inne możliwości inwestowania kasy to trzeba będzie obligacje
    > sprzedać. Wtedy dolar spadnie, ropa pójdzie do góry, itd.

    Dlaczego obligacje USA są stabilną lokatą skoro wszyscy piszą, że USA
    drukuje zielone jak im pasuje?

  • 4. Data: 2008-10-09 20:11:22
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > No wła?nie - wzrost wyraĽny, prosze Szanownych Grupowiczów o opinię...
    >
    > Będzie to to dziadostwo jeszcze długo rosło?

    Chwilę.

    W Afganistanie juz przegrywają ... będą musieli wysłać więcej wojska. A
    recesja dopiero się zaczyna. Dług przekroczył już 10 bilionów ;)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 5. Data: 2008-10-09 20:19:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie - wzrost wyraźny, prosze Szanownych Grupowiczów o opinię...
    >
    > Będzie to to dziadostwo jeszcze długo rosło?

    Nie wiem, ale ja bym teraz nie sprzedawał jeszcze.

    marekz

  • 6. Data: 2008-10-09 23:26:02
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Łukasz wrote:

    > Dlaczego obligacje USA są stabilną lokatą skoro wszyscy piszą, że USA
    > drukuje zielone jak im pasuje?

    A co więcej w związku z radosną akcją skupu bankrutujących banków ich
    udziały mają w zasadzie takie samo zabezpieczenie jak dolary:)

    Pytanie jak długo Chińczycy będa chcieli to finansować.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 7. Data: 2008-10-10 10:13:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Łukasz pisze:

    > Dlaczego obligacje USA są stabilną lokatą skoro wszyscy piszą, że USA
    > drukuje zielone jak im pasuje?

    wolałbyś obligacje islandzkie, węgierskie, polskie czy US?

    andy_nek

  • 8. Data: 2008-10-10 10:53:46
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    > wolałbyś obligacje islandzkie, węgierskie, polskie czy US?

    Mam upodobanie w takich odpowiedziach.

    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2008-10-10 12:16:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam upodobanie w takich odpowiedziach.

    Ale jest w niej dużo prawdy, czyż nie? Jaką inna alternatywę ma
    świat,postawiiony pod ścianą przez pejsatych i usiaków? Czego jest
    dostatecznie dużo, żeby mogło przejąć ten kapitał? Przecież on się
    dobrowolnie nie anihiluje, do tego potrzeba by rewolucji albo
    konkretniejszej wojny, nie jakichś popierdółek. :-)

    marekz