  • 91. Data: 2004-03-18 18:01:45
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c3chd6$p1u$1@news.onet.pl>, j...@c...barg.sv says...
    W watku <c3chd6$p1u$1@news.onet.pl>, j...@c...barg.sv piszesz...

    |Pierdzielisz - bo pewnie w citi pracujesz :P
    |pkobp ma dobre wyniki, dobra ofertę, tanie kredyty i dobre wyniki sprzedazy
    |(kluczowych i zyskowych produktow) etc; przy odpowiednim zarzadzaniu moze miec
    |rewelacyjne wyniki finansowe (spokojnie dwa razy lepsze niz w ub.r.). wspolpraca
    |z pzu tez jest dobrym rozwiazaniem. moze nie jest to nowoczesna oferta, ale to
    |juz tylko kwestia czasu - zakupili nowoczesny system. I co najwazniejsze nie
    |podaża w strone pekao czy citi - od wzgledem kosmicznych marzy ;P
    |Jak tylko odpala altamirę to sobie otwieram konto ;)

    PKO traci wolno ale nieustannie rynek. Dobre wyniki - nie ma to jak
    fantazja.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 92. Data: 2004-03-18 18:03:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > ok, po prostu badzmy rozsadni i oceniajmy na co nas stac a nie co
    > jest be bo ktos mowie ze be

    i uwazajmy, jak nam ktos cos wciska i mowi, ze jest cacy ;)

  • 93. Data: 2004-03-18 18:04:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > powtarzajac
    > co za idiota bierze kredyt z KK??!!

    oooo bardzo wiele osob ;)

  • 94. Data: 2004-03-18 18:07:17
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > i uwazajmy, jak nam ktos cos wciska i mowi, ze jest cacy ;)

    no to jest oczywiste i tyczy sie kazdego banku czy firmy ktora cos sprzedaje

  • 95. Data: 2004-03-18 18:08:13
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > oooo bardzo wiele osob ;)

    to zycze powodzenia i oby tak dalej a na pewno bedziemy zadowoleni
    a wynika z tego prosty fakt : sami jestesmy sobie winni a nie banki

  • 96. Data: 2004-03-18 18:08:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > JA OSOBISCIE SAM WOLE SPRADZIC CO DAL MNIE JEST LEPSZE NIZ SLEPO WIERZYC
    > INNYM
    > NA PEWNO TO CO PISZA LUDZIE TUTAJ NIE JEST DLA MNIE PODSTAWA A TYLKO
    > DODATKIEM I KROPKA

    Nie krzycz. Cena karty w Citi i wysokośc % kredytu zaciąganego tą kartą są
    danymi obiektywnymi. Zawsze możesz je zweryfikowac na stronie Citi.
    Natomiast tutaj i w prasie np. informacja o tym, że karta Citi jest
    produktem drogim, a kredyt na tej karcie jest kredytem lichwiarskim jest dla
    osób nie znających ofert WSZYSTKICH banków jest jak najbardziej pożądana.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 97. Data: 2004-03-18 18:11:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A NIECH WYDAJA . KTO IM BRONI :) PROPONUJE CI STAC POD ODDZIALAMI CITI I
    > PROWADZIC AKCJE WAKACJE :)

    Masz permanentne kłopoty z capslockiem. A od tego jest m.in. grupa, żeby
    ludzie nie dawali robić z siebie jeleni.

  • 98. Data: 2004-03-18 18:15:47
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    dla
    > osób nie znających ofert WSZYSTKICH banków jest jak najbardziej pożądana.

    to trzeba tez przytoczyc glosy tych ktorzy sa zadowoleni a takich jest
    wielu. Bardzo wymagajacy klienci gold ktorych jest bardzo duzo ceni sobie
    ten produkt i nie zmianie go na inne. karta KK nie jest kredytem ale chyba o
    tym wiesz bo kto tak korzystac z KK to daleko nie pojedzie.

  • 99. Data: 2004-03-18 18:17:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > alez ja wlasnie o tym pisze ze trzeba byc idiota zeby brac kredyt w KK i
    nie
    > podwarzam wyzszosci KK nad kredytem w rachunku. sam tak robie.

    W takim razie czytaj posty, na które odpowiadasz.

  • 100. Data: 2004-03-18 18:19:00
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Masz permanentne kłopoty z capslockiem. A od tego jest m.in. grupa, żeby
    > ludzie nie dawali robić z siebie jeleni.

    ALE JA BARDZO LUBIE CAPSA I UZYWAM GO CZESTO
    BYCIE KLIENTEM CITI TO NIE JELENIOWANIE I MALO O TYM WIESZ