  • 21. Data: 2004-03-18 12:51:28
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "Radmor" <r...@p...onet.pl>

    > jesli przy staraniu sie o karte nie wiesz co podpisywales to gratuluje,
    > kazdy wniosek w kazdym banku zawiera info o wyrazeniu zgody na przetwarzanie
    > swoich danych osobowych czyli wysylaniu info marketingowych banku ale jak
    > widac swiadomosc tego jest u ciebie zerowa. Teraz radze czym predzej zmienic
    > to bo jeszcze popadniesz w flustracje. Na drugi raz czytaj co podpisujesz
    > kolego
    > kriss

    Widzisz KOLEGO już dwa razy składałem takie pismo a oni jakby tego nie
    widzieli. Dzwoniłem z przypomnieniem, prosiłem, błagałem a mają mnie w d.
    Stąd moja frustracja.

    Jak widzę to Twoje zaufanie do banków jest 100% w odróżnieniu od mojej
    świadomości na poziomie 0.

    Myślę że nikogo swoim postem nie obraziłem, nie kpiłem z nikogo, nikomu nie
    nakazywałem, więc dlaczego wyzywasz mnie od przygłupów?

    Pzdr, Radmor.

  • 22. Data: 2004-03-18 13:35:15
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > to bo jeszcze popadniesz w flustracje. Na drugi raz czytaj co podpisujesz

    Pisze się frustracje Kolego. Raczej nie udzielam się na grupach ale wkurza mnie
    stronniczość niektórych wypowiedzi. Czasem odnoszę wrażenie, że sporo tu PR-u
    firm a mało treści normalnych userów banku. Mam swoje zaszłości z Citi więc nie
    jestem pewnie obiektywny. Jestem przekonany, że te osoby to w większości dawni
    pracownicy-niedobitki handlo i Banku Handlowego (niebieskie szczęscie nie
    zapomina!). Cóż. Wynik trzeba zrobić. Po co płacić 2500 skoro można 1200 i to
    na okresie próbnym którego nie trzeba przeobrażać w stałą umowę. W centrum
    telefonicznym przy obsłudze klienta. Zgroza. Wiem co to zwolnienia grupowe.
    Gratuluję temu co żałuje że nie miał okazji być poddany takiemu trybowi
    zwolnienia. Masz ty Facet humor. Ale ... życzę ci tego bo nie jestem zawistny

  • 23. Data: 2004-03-18 14:59:06
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jedna jedyna rzecz ma :) Rozpoznawalna na calym swiecie marke, a tej nasze
    > lokalne KK nawet jakby mialy kolor tytanu czy czegos po platynie - nigdy
    > miec nie beda...

    He he szczególnie na Kubie -).

    pzdr
    mirek

  • 24. Data: 2004-03-18 15:18:40
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Ale już niedługo ;) Na nasz rynek wchodzi parę znanych marek np. HSBC; KK
    zaczął
    > wydawać takze (dla klientow z zewnatrz) ING. Za chwile przejdzie też fala
    fuzji
    > i po kłopocie :)

    mozesz byc pewien ze po fuzjach citi na pewno zostanie bo to raczej on
    bedzie kupowal :) nasze banki to malenstwa

  • 25. Data: 2004-03-18 15:21:03
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Bo wkurza mnie bank, ktory kaze placic 6,5 miesiecznie za cos, co gdzie
    > indziej jest za free (miemy nadzieje, ze w koncu zliwkiduaj te oplate),
    oraz
    > ma najwyzsze na rynku oprocentowanie, ktore jest bardziej niz
    lichwiarskie.
    > W przypadku Golda licze, ze "koszty" sie nie licza ;)

    nikt na sile nic ci nie kaze, jak nie chcesz to nie korzystaj i idz do
    innego banku

  • 26. Data: 2004-03-18 15:22:02
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Kolega nie ma zupelnie racji.
    >
    > Pozdrowienia!
    > Pablo

    kolega ma zupelna racje bo w tym siedzi na co dzien

  • 27. Data: 2004-03-18 15:24:32
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    nie
    > nakazywałem, więc dlaczego wyzywasz mnie od przygłupów?

    o przepraszam ale przyglupem nazwales siebie sam ja nic takiego na mysli nie
    mialem, jedynie chcialem zaznaczyc ze zawsze podpisujemy cos co jest
    dokladnie opisane w regulaminie a polacy maja to do siebie ze kompletnie
    takich rzczy nie czytaja i potem maja pretensje do calego swiata

  • 28. Data: 2004-03-18 15:28:00
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > Gratuluję temu co żałuje że nie miał okazji być poddany takiemu trybowi
    > zwolnienia. Masz ty Facet humor. Ale ... życzę ci tego bo nie jestem

    przepraszam za blad panie
    stronniczosc to rowniez wieczne najezdzanie na banki a ja zawsze bede uwazal
    ze mamy to co chcemy, nikt nas do niczego nie zmusza a problemy biora sie z
    tego ze nie potrafimy czytac tego co dookola. Nie chodzi o obrone citi ale
    ogolnie o wszystko co nas otacza. co do placy i umowy to tez nikt cie do
    tego nie zmuszal wiec po co narzekasz. kazdy ma prawo powiedziec nie i isc
    dalej.

  • 29. Data: 2004-03-18 15:36:32
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kriss" <r...@o...pl> wrote in

    /ciach..../

    > a polacy maja to do siebie ze
    > kompletnie takich rzczy nie czytaja i potem maja pretensje do calego
    > swiata

    1. "Polacy"
    2. a Ty kim jestes ?

    Wojtek

  • 30. Data: 2004-03-18 15:38:16
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał:
    > mozesz byc pewien ze po fuzjach citi na pewno zostanie bo to raczej on
    > bedzie kupowal :) nasze banki to malenstwa

    nie o to chodzi. na razie citi jest jedynym wystawca KK co ma tak silna marke.
    Lada chwila to sie zmieni.
    a jesli chodzi o fuzje, to citi raczej koncentruje sie na duzym niemieckim
    (takze z nazwy) banku ;) W polsce nie za bardzo maja co kupić bo chetnych do
    kupowania jest wiecej niz bankow :) No chyba, ze kupia pkobp.... ale nie tfu,
    tfu tego bym nie życzyl pkobp :)

    --
    W.