  • 31. Data: 2004-03-18 15:42:37
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    No chyba, ze kupia pkobp.... ale nie tfu,
    > tfu tego bym nie życzyl pkobp :)

    mysle ze pkobp wyszloby to na dobre ale za duzy tam burdel zeby amerykanie
    mieli sie babrac w brudach :)

  • 32. Data: 2004-03-18 16:05:50
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał:
    > mysle ze pkobp wyszloby to na dobre ale za duzy tam burdel zeby amerykanie
    > mieli sie babrac w brudach :)

    Pierdzielisz - bo pewnie w citi pracujesz :P
    pkobp ma dobre wyniki, dobra ofertę, tanie kredyty i dobre wyniki sprzedazy
    (kluczowych i zyskowych produktow) etc; przy odpowiednim zarzadzaniu moze miec
    rewelacyjne wyniki finansowe (spokojnie dwa razy lepsze niz w ub.r.). wspolpraca
    z pzu tez jest dobrym rozwiazaniem. moze nie jest to nowoczesna oferta, ale to
    juz tylko kwestia czasu - zakupili nowoczesny system. I co najwazniejsze nie
    podaża w strone pekao czy citi - od wzgledem kosmicznych marzy ;P
    Jak tylko odpala altamirę to sobie otwieram konto ;)

    --
    W.

  • 33. Data: 2004-03-18 16:09:21
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > podaża w strone pekao czy citi - od wzgledem kosmicznych marzy ;P
    > Jak tylko odpala altamirę to sobie otwieram konto ;)

    pozyjemy zobaczymy :) poki co sa do dupy i tyle

  • 34. Data: 2004-03-18 16:18:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > pozyjemy zobaczymy :) poki co sa do dupy i tyle

    Otóż nie są. Mają dobre wyniki finansowe i sporo dobrych produktów.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2004-03-18 16:27:17
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > pkobp ma dobre /.../
    > /.../ moze miec rewelacyjne wyniki finansowe
    /.../
    > Jak tylko odpala altamirę to sobie otwieram konto ;)

    czesc WD.

    jeszcze tym co niewiedzą (mnie m.in.) wyjaśnij co to jest altamira, do
    czego to i cóż dobrego niesie, że po jej odpaleniu dopiero założysz konto
    w PKO, mimo, że PKO chwalisz nawet teraz, przed nią (altamirą)?

    dzięki, pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 36. Data: 2004-03-18 16:38:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.peel> wrote:
    > jeszcze tym co niewiedzą (mnie m.in.) wyjaśnij co to jest altamira, do
    > czego to i cóż dobrego niesie, że po jej odpaleniu dopiero założysz
    > konto w PKO, mimo, że PKO chwalisz nawet teraz, przed nią (altamirą)?

    system na ktorym smiga teraz MultiBank czy mBank.
    Po wdrozeniu - bedzie cacy - tez sobie zaloze konto :)

  • 37. Data: 2004-03-18 16:43:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > przepraszam za blad panie
    > stronniczosc to rowniez wieczne najezdzanie na banki a ja zawsze bede
    > uwazal ze mamy to co chcemy, nikt nas do niczego nie zmusza a
    > problemy biora sie z tego ze nie potrafimy czytac tego co dookola.
    > Nie chodzi o obrone citi ale ogolnie o wszystko co nas otacza. co do
    > placy i umowy to tez nikt cie do tego nie zmuszal wiec po co
    > narzekasz. kazdy ma prawo powiedziec nie i isc dalej.

    A przepraszam Cie bardzo. A dlaczego konsumenci nie maja prawa zwracac
    uwagi, ze Citi owszem jest dobry, ale zdziera z klientow ile sie da?
    A klienci po prostu nawet nie sa tego swiadomi. Dlatego trzeba naglasniac
    takie zachowania - wlasnie dla obrony rynku. Po to, zeby wlasnie kazdy mogl
    sobie wybrac - ale swiadomie.
    Na zachodzie organizacje konsumenckie sa silne - u nas tego nie ma.

  • 38. Data: 2004-03-18 17:03:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:
    > 2. a Ty kim jestes ?

    hehehe - no ciekawe ?? ;)
    Ja nie twierdze, ze produkt Citka jest zly - owszem on jest bardzo dobry. Ma
    bardzo znana marke, ma super obsluge.
    Z drugiej strony jest drogi. Jesli stopy procentowe spadly - a bank nie
    zmienil w podobny sposob oprocentowania na KK, jesli inne banki oferuja to
    samo co Citek za 6,5 zl miesiecznie - to tez jest cos nie tak.
    Jesli mowimy, ze Pekao jest dziadowskie bo nie zmienia oprocnetowania
    kredytu w RORze, (obnizajac przy okazji oprocentowanie srodkow na rachunku),
    to zachowanie Citka nalezy podobnie ocenic.
    Klient - owszem niech wybiera - ale nie widze powodu, zeby nie wiedzial o
    tym przed dokonaniem wyboru ;)

  • 39. Data: 2004-03-18 17:06:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    , to citi raczej koncentruje sie na duzym niemieckim
    > (takze z nazwy) banku ;)

    A czy tn "duzy niemiecki bank" nie oglaszal ostatnio ze nie zamierza ani sie
    sprzedawac ani brac udzial w fuzjach? :D

    --
    JaKi

  • 40. Data: 2004-03-18 17:08:22
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > 1. "Polacy"
    > 2. a Ty kim jestes ?
    >
    > Wojtek

    a ja jestem obywatelem swiata i mam to do siebie ze przed podjeciem decyzji
    poznaje wszystie fakty i potem nie mam pretensji do kogos a do siebie ze cos
    przegapilem