  • 41. Data: 2004-03-18 17:09:19
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c3cers$6ac$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > kolega ma zupelna racje bo w tym siedzi na co dzien

    To ze siedzi w kartach w Citku nic nie znaczy :-) Juz mi jeden pan z dzialu
    kart wmawial ze Citek jako jedyny nie zapisuje PINu na karcie i w zwiazku z
    tym jest to najbezpieczniejsze karta :) Poprosilem aby sie doksztalcil i
    nastepnego dnia dzwonil z informacja ze jednak byl niedoksztalcony :-)

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2004-03-18 17:09:39
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > A przepraszam Cie bardzo. A dlaczego konsumenci nie maja prawa zwracac
    > uwagi, ze Citi owszem jest dobry, ale zdziera z klientow ile sie da?
    > A klienci po prostu nawet nie sa tego swiadomi. Dlatego trzeba naglasniac
    > takie zachowania - wlasnie dla obrony rynku. Po to, zeby wlasnie kazdy
    mogl
    > sobie wybrac - ale swiadomie.
    > Na zachodzie organizacje konsumenckie sa silne - u nas tego nie ma.

    a przepraszam cie bardzo to co klienci nie widza co placa?? chyba kazdy wie
    ile i za co ma sciagane a jesli nie to niech zacznie :)

  • 43. Data: 2004-03-18 17:10:38
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > klienci citibanku ? :)

    czesc pewnie tak.

    > Ubezpieczenie płacą wszyscy - rocznie 78zł. Także klienci citigold.

    cytuje: "gold kosztuje 290+6,5*12=368zł "

    i o tym mowie.

    > A Ty słyszałeś o czymś takim jak TOiP ? :P

    TOiP dla golda jest propozycja. nie musisz jej przyjac jak jest.

    > W innych bankach też są różne promocje... Niezależnie jednak od tego karty
    citi
    > są drogie. Kropka.

    generalnie sie zgadzam. ale moga byc znaczaco tansze niz TOiP.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. Listy z beginem ignoruje.

  • 44. Data: 2004-03-18 17:11:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Alex D. B. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > generalnie sie zgadzam. ale moga byc znaczaco tansze niz TOiP.

    wydanie to jedno - a utrzymanie (miesiecnze + oprocentowanie kredytu) -
    znasz drozsze w Polsce? ;)

  • 45. Data: 2004-03-18 17:12:39
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ooo, to ktos jest takim frajerem zeby to placic? skoro mozna miec za free?
    > Slyszales kiedys o negocjacjach?

    W Citku ogolnie nie ma problemu z negocjacjami. Place rocznie za swoja
    podstawowa i dwie dodatkowe 108 (6,5*12+30). I uwazam ze jest to do
    przyjecia i jestem zadowolony poki co :-)

    --
    JaKi

  • 46. Data: 2004-03-18 17:13:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c3cl7j$219$1@news.onet.pl...

    > wydanie to jedno - a utrzymanie (miesiecnze + oprocentowanie kredytu) -
    > znasz drozsze w Polsce? ;)

    O ile uzywa sie KK do zaciagania kredytu :-)

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2004-03-18 17:15:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > W Citku ogolnie nie ma problemu z negocjacjami. Place rocznie za swoja
    > podstawowa i dwie dodatkowe 108 (6,5*12+30). I uwazam ze jest to do
    > przyjecia i jestem zadowolony poki co :-)

    Ok - ale masz swiadomosc ze znaczy procent klientow zaciaga kredyt na tych
    kartach? dla nich juz nie jest tak rozowo...

  • 48. Data: 2004-03-18 17:17:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > a przepraszam cie bardzo to co klienci nie widza co placa?? chyba
    > kazdy wie ile i za co ma sciagane a jesli nie to niech zacznie :)

    Moga nie wiedziec, bo ich zabjeruje doradca to raz. No i dla dobra
    konkurencji trzeba promowac inne tansze (co nie znaczy ze gorsze) karty.
    Jesli zniknie oplata u citka za ubezpieczenie, albu ulgenie znacznemu
    zmniejszeniu, a jej oprocentowanie zdeczka spadnie, to sam tak jak kiedys
    bede pisal, ze to najlepsze karty na rynku.

  • 49. Data: 2004-03-18 17:20:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c3clf1$gdk$1@news.onet.pl...

    > Ok - ale masz swiadomosc ze znaczy procent klientow zaciaga kredyt na tych
    > kartach? dla nich juz nie jest tak rozowo...

    Ok - ale zaciagajac kredyt znaja stope % - jest to juz ich swiadomy wybor.
    Zdecydowali sie na karte swiadomie. Swiadomie powinni przeczytac regulamin
    (znaczna czesc osob tego nie robi - czego mialem nie raz dowod - a potem
    zdziwieni ze wyciagneli pieniadze z bankomatu i jakies dziwne odsetki :-))
    Za glupote sie niestety placi :-)

    --
    JaKi

  • 50. Data: 2004-03-18 17:22:32
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > tym jest to najbezpieczniejsze karta :) Poprosilem aby sie doksztalcil i
    > nastepnego dnia dzwonil z informacja ze jednak byl niedoksztalcony :-)

    moze i taki byl ale ja nie jestem nim :) JAK CZEGOS NIE WIEM TO PO PROTU NIE
    MOWIE A W ZYCIU ZAWSZE MOWIE ZE SPRAWDZE