  • 61. Data: 2004-03-18 17:30:41
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c3cm65$t3l$1@news.onet.pl...

    > Ok. Ale przeciez w TOiP nie ma cen konkurencji, czy zapisu, ze w innych
    > bankach dostaniesz to samo za free itp.

    Michal, ale czy wiesz np ile kosztuje koszula w konkurencji? Podoba Ci sie,
    uwazasz ze bedziesz z niej zadowolony. Mozliwe ze firma Y daje do koszuli za
    darmo krawat ale firma X nie ma obowiazku tego napisac :-) Jest wolny rynek.
    Nie popadajmy w skrajnosci :-)

    > Alez oczywiscie! Zgadzam sie w pelni! Klopot w tym, ze niektorzy o tym po
    > prostu nie wiedza. Ja uwazam, ze warto ich uswiadamiac - tylko po to, zeby
    > rynek byl bardziej konkurencyjny - jak bedzie to skorzystaja WSZYSCY.

    Od tego sa testy/rankingi/zestawienia robione pod roznym kontem :-) Jednak
    nie nalezy mowic ze karta Citka o najdrozsza karta - nie zawsze jest to
    prawda.

    --
    JaKi

  • 62. Data: 2004-03-18 17:32:06
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Po to sa media, zeby spoleczenstwo edukowac. Nie kazdy musi sie na
    wszystkim
    > znac.

    zaqcznijmy sami dbac o swoje interesy a nie czekac na media i zycie bedzie
    prostsze

  • 63. Data: 2004-03-18 17:32:33
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > A czy tn "duzy niemiecki bank" nie oglaszal ostatnio ze nie zamierza ani sie
    > sprzedawac ani brac udzial w fuzjach? :D

    W fuzjach raczej bedzie musiał uczestniczyc ze względu na specyfikę rynku. Jesli
    nie w tym roku, to w przyszłym raczej tak...
    A czy zostanie przejęty przez citi-grób ? oby nie ;))

    --
    Witek

  • 64. Data: 2004-03-18 17:33:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Owszem, ale nie każdy z tych co czyta, zna dokładnie rynek i wie, że Citi
    ma
    > najwyższe % na kartach. I tu sie przydają rankingi ;-)))

    jak najbardziej sie zgadzam. Ranking pod roznym kontem uzytecznosci kart.
    Pisalem juz to, ale sie powtorze ;-) Nie nalezy mowic ze karta Citka to
    najdrozsza karta - bo nie zawsze bedzie to prawda :-)

    --
    JaKi

  • 65. Data: 2004-03-18 17:33:09
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Pewnie, ze nie. Ale tutaj tez nalezy uswiadamiac, ze warto brac kredyt w
    > rachunku, a nie KK - zwlaszcza tak drogiego banku ;)

    nie uogolniaj

  • 66. Data: 2004-03-18 17:35:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie uogolniaj

    Zgadzam sie - uogolnienia nie wyszly jeszcze nikomu na dobre :-)

    --
    JaKi

  • 67. Data: 2004-03-18 17:35:25
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > No to drogi kosmopolito powinieneś popierać uświadamianie klientom, że
    Citek
    > z nich pasy drze, a nie protestować jakbyś nie przymierzając sam te karty
    > ludziom wciskał i wściekało Cie, że słupki Ci spadają (sprzedaży).

    ze mnie nie drze wiec nie bede bral udzialu w jakijs akcji, kazdy ma to co
    chce, ja jestem zadowolony :)
    na szczescie kolego KK nie sprzdaje i nie mam w tym ZADNEGO interesu :) tak
    wiec nie trafiles

  • 68. Data: 2004-03-18 17:36:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zgadzam sie - uogolnienia nie wyszly jeszcze nikomu na dobre :-)

    w tym wypadku uogólnienie jest jak najbardziej uprawnione. Zwłaszcza w
    kontekście karty Citi.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 69. Data: 2004-03-18 17:36:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > daje do koszuli za darmo krawat ale firma X nie ma obowiazku tego
    > napisac :-) Jest wolny rynek. Nie popadajmy w skrajnosci :-)

    OK!
    Ale juz nie wiem nad czym dyskutujemy w tym momencie? :)
    Wyszlo chyba z tego ze nie wolna najezdzac na bank, bo "widzialy galy co
    wybieraly" i moge isc do innego banku. Ja tak nie uwazam. Ja mysle, ze ja
    sobie i tak pojde - ale przy okazji pouswiadamiam troche ludzi, ze moga miec
    taniej cos. Czy skorzystaja czy nie - to juz ich sprawa.

    > Od tego sa testy/rankingi/zestawienia robione pod roznym kontem :-)
    > Jednak nie nalezy mowic ze karta Citka o najdrozsza karta - nie
    > zawsze jest to prawda.

    W pewnych sytuacjach - masz racje. Ale nalezy to podkreslic 0- tylko w
    pewnych.
    Zauwaz ze - koszt wydania - nawet jesli jest za free (ale chyba wznawiaja za
    free zazwyczaj?) - masz oplate za uzytkowanie - i juz wyjdzie ci cala oplata
    w kazdym innym banku to raz.,
    Wezmiesz kredyt - to samo.
    A przy tym bardzo duza czesc ludzi bierze te kredyty z tej karty. Jesli
    spoleczenstwa nie bedzie sie edukowac - to dalej bedziemy korzystac z
    najdrozszego internetu w krajach OECD itp itd.
    Przeciez tak samo jest w polityce. Ludzie sa glupi bo wierza, ze Lepper da
    im za darmo kase...

  • 70. Data: 2004-03-18 17:37:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > no jak ich doradca zbajeruje to im wspolczuje ze nie potrafia sami
    > zadbac o swoje interesy.

    znaczy sie smierc frajerom. A kto dal sie nabrac jego stratA? :D